musik

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Re: musik

Indlæg af Dot Bot » 21. sep 2010, 10:25

limey skrev:Der er sådan noget nedturs-bytur over det der Proclaimers nummer. I ved, som en eller anden gang hvor man, ved en fejltagelse, er endt på musikkælderen.
Men alligevel er der noget godt over det.. Plus det har dannet ramme om et yderst genialt afsnit af HIMYM.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 21. sep 2010, 16:21

Dot Bot skrev:
limey skrev:Der er sådan noget nedturs-bytur over det der Proclaimers nummer. I ved, som en eller anden gang hvor man, ved en fejltagelse, er endt på musikkælderen.
Men alligevel er der noget godt over det.. Plus det har dannet ramme om et yderst genialt afsnit af HIMYM.
Jeg synes det er et frygteligt nummer. Hos mig rangerer det sådan cirka på det samme plan som "Onkel Christian".

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 21. sep 2010, 17:00

limey skrev:
Dot Bot skrev:
Jeg synes det er et frygteligt nummer. Hos mig rangerer det sådan cirka på det samme plan som "Onkel Christian".
Jeg er ked af at høre, at du ikke kan lide nummeret - og Onkel Christian for den sags skyld. Men så er der sikkert så meget andet musik, som du sætter i afspilleren, hvor jeg tænker "ååh nej". Der er vi - heldigvis - så forskellige ;)

Du skulle forresten tage at se afsnittet af HIMYM, hvor sangen er med i.. Det er klasse!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar

Indlæg af limey » 21. sep 2010, 18:31

Dot Bot skrev: Du skulle forresten tage at se afsnittet af HIMYM, hvor sangen er med i.. Det er klasse!
Jeg har aldrig hørt om den serie, men vil da lige tjekke det ud ved lejlighed. Dog tror jeg at jeg starter med et andet afsnit, da den sang giver mig gåsehud af den ufede slags.

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 21. sep 2010, 18:32

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 21. sep 2010, 18:45

limey skrev:
Dot Bot skrev: Du skulle forresten tage at se afsnittet af HIMYM, hvor sangen er med i.. Det er klasse!
Jeg har aldrig hørt om den serie, men vil da lige tjekke det ud ved lejlighed. Dog tror jeg at jeg starter med et andet afsnit, da den sang giver mig gåsehud af den ufede slags.
Bare rolig, det er det 17. afsnit i 2. sæson, så der er et stykke tid til du støder på den :)
How I Met Your Mother havde faktisk premiere på 6. sæson i dag i USA. Nok om serien, vi vil have noget musik i den her tråd..

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar

Indlæg af limey » 21. sep 2010, 19:06

Dot Bot skrev:[...] Nok om serien, vi vil have noget musik i den her tråd..
Nemlig:

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 21. sep 2010, 19:10

Lidt senfirser tecno dance...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar

Indlæg af limey » 21. sep 2010, 19:12

Og mit personlige favorit Zappa-nummer:

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 21. sep 2010, 19:14

LUNERE!!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 21. sep 2010, 20:00

Free John Gotti The King of New York, man, The King of New York
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. sep 2010, 20:01

limey skrev:
Du er bestemt ikke alene. Det må være det suverænt tarveligste musik der er lavet nogensinde efter min mening...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. sep 2010, 20:02

Provst i Brovst skrev:Free John Gotti The King of New York, man, The King of New York

Klasse! Og fra et rigtig fedt album.
Og jeg kan godt huske at du tændte på lige den sang dengang vi var unge, gik på Sidegaden og satte ild til folks jakker :)

Har du fået den PB jeg sendte igår??

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 24. sep 2010, 20:27

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 26. sep 2010, 11:07

Nu hvor Rufus har åbnet døren til det elektroniske, vil jeg bidrage med lidt fra progressive genren, som efterhånden er det jeg spiller mest.

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 26. sep 2010, 14:24

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. sep 2010, 16:34

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 26. sep 2010, 17:10

Hanga skrev:Nu hvor Rufus har åbnet døren til det elektroniske, vil jeg bidrage med lidt fra progressive genren, som efterhånden er det jeg spiller mest.
Stoppede med at høre prog trance sidst i 90`erne, men lad os tage en dansk klassiker fra den tid (x-cab versionen er desvære ik på tuben)

Lidt blandet:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. sep 2010, 17:24

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 26. sep 2010, 18:18

Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:Free John Gotti The King of New York, man, The King of New York

Klasse! Og fra et rigtig fedt album.
Og jeg kan godt huske at du tændte på lige den sang dengang vi var unge, gik på Sidegaden og satte ild til folks jakker :)

Har du fået den PB jeg sendte igår??
Ja. Jeg skal nok tage mig sammen.

Ang. Sidegade historien så tænker jeg stadig noglegange på staklen som stod i sin mega dyre læderjakke og jeres hærværk mod den og ham. Jeg kan stadig huske hans ansigtsudtryk da han kunne mærke varmen gennem det forkullede stykke jakke. Jeg var ikke involveret i den udåd bortset fra at have været i forkert selskab og på forkert tid og sted.

Men et hammerfedt album.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Besvar