Men alligevel er der noget godt over det.. Plus det har dannet ramme om et yderst genialt afsnit af HIMYM.limey skrev:Der er sådan noget nedturs-bytur over det der Proclaimers nummer. I ved, som en eller anden gang hvor man, ved en fejltagelse, er endt på musikkælderen.
musik
Re: musik
Jeg synes det er et frygteligt nummer. Hos mig rangerer det sådan cirka på det samme plan som "Onkel Christian".Dot Bot skrev:Men alligevel er der noget godt over det.. Plus det har dannet ramme om et yderst genialt afsnit af HIMYM.limey skrev:Der er sådan noget nedturs-bytur over det der Proclaimers nummer. I ved, som en eller anden gang hvor man, ved en fejltagelse, er endt på musikkælderen.
Jeg er ked af at høre, at du ikke kan lide nummeret - og Onkel Christian for den sags skyld. Men så er der sikkert så meget andet musik, som du sætter i afspilleren, hvor jeg tænker "ååh nej". Der er vi - heldigvis - så forskelligelimey skrev:Jeg synes det er et frygteligt nummer. Hos mig rangerer det sådan cirka på det samme plan som "Onkel Christian".Dot Bot skrev:Men alligevel er der noget godt over det.. Plus det har dannet ramme om et yderst genialt afsnit af HIMYM.limey skrev:Der er sådan noget nedturs-bytur over det der Proclaimers nummer. I ved, som en eller anden gang hvor man, ved en fejltagelse, er endt på musikkælderen.
Du skulle forresten tage at se afsnittet af HIMYM, hvor sangen er med i.. Det er klasse!
Jeg har aldrig hørt om den serie, men vil da lige tjekke det ud ved lejlighed. Dog tror jeg at jeg starter med et andet afsnit, da den sang giver mig gåsehud af den ufede slags.Dot Bot skrev: Du skulle forresten tage at se afsnittet af HIMYM, hvor sangen er med i.. Det er klasse!
Bare rolig, det er det 17. afsnit i 2. sæson, så der er et stykke tid til du støder på denlimey skrev:Jeg har aldrig hørt om den serie, men vil da lige tjekke det ud ved lejlighed. Dog tror jeg at jeg starter med et andet afsnit, da den sang giver mig gåsehud af den ufede slags.Dot Bot skrev: Du skulle forresten tage at se afsnittet af HIMYM, hvor sangen er med i.. Det er klasse!
How I Met Your Mother havde faktisk premiere på 6. sæson i dag i USA. Nok om serien, vi vil have noget musik i den her tråd..
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
LUNERE!!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Free John Gotti The King of New York, man, The King of New York
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Du er bestemt ikke alene. Det må være det suverænt tarveligste musik der er lavet nogensinde efter min mening...limey skrev:Jeg har aldrig hørt om den serie, men vil da lige tjekke det ud ved lejlighed. Dog tror jeg at jeg starter med et andet afsnit, da den sang giver mig gåsehud af den ufede slags.Dot Bot skrev: Du skulle forresten tage at se afsnittet af HIMYM, hvor sangen er med i.. Det er klasse!
Janteloven eksisterer IKKE!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Provst i Brovst skrev:Free John Gotti The King of New York, man, The King of New York
Klasse! Og fra et rigtig fedt album.
Og jeg kan godt huske at du tændte på lige den sang dengang vi var unge, gik på Sidegaden og satte ild til folks jakker
Har du fået den PB jeg sendte igår??
- Køllen I Møllen
- Allstar

-
RufusTheDog
Stoppede med at høre prog trance sidst i 90`erne, men lad os tage en dansk klassiker fra den tid (x-cab versionen er desvære ik på tuben)Hanga skrev:Nu hvor Rufus har åbnet døren til det elektroniske, vil jeg bidrage med lidt fra progressive genren, som efterhånden er det jeg spiller mest.
Lidt blandet:
- Køllen I Møllen
- Allstar

- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Ja. Jeg skal nok tage mig sammen.Køllen I Møllen skrev:Provst i Brovst skrev:Free John Gotti The King of New York, man, The King of New York
Klasse! Og fra et rigtig fedt album.
Og jeg kan godt huske at du tændte på lige den sang dengang vi var unge, gik på Sidegaden og satte ild til folks jakker
Har du fået den PB jeg sendte igår??
Ang. Sidegade historien så tænker jeg stadig noglegange på staklen som stod i sin mega dyre læderjakke og jeres hærværk mod den og ham. Jeg kan stadig huske hans ansigtsudtryk da han kunne mærke varmen gennem det forkullede stykke jakke. Jeg var ikke involveret i den udåd bortset fra at have været i forkert selskab og på forkert tid og sted.
Men et hammerfedt album.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.