Køb 500EX!!!! De 100Hz giver en mærkbar forskel på trods af det danske signal! Desuden hører afspillere i TV billigmærkerne til og indtil Sony overbeviser om støvindtag og levetid ville jeg holde mig fra det!Køllen I Møllen skrev:Begge koster 5000kr i Sony. Jeg tager ud og køber imorgen. Sgu og fandeme. Og så trækker jeg lod om hvilket det skal være.... Tak for hjælpen.Krushave skrev:Elsker bare MultiQuotes... Men ja du har ret 500'eren er et rigtigt godt fjernsyn, som nok har en lille bitte smule flere features end modellen du linkede til, hvis man ser bort fra Bluray. Og til 4500 er det sgu' et godt køb. Kig dog lige en tur i Sony Center Friis, da de muligvis har det samme fjernsyn til 4800, men med 5 års garanti, hvilket da heller ikke er at kimse af...
"Jeg søger en....." - tråden
Re: "Jeg søger en....." - tråden
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Så tag da den gamle model med til fodbold.Simon-RS skrev:Okay, tak for svarerne. Men jeg har det også skidt med at kaste så mange penge efter en smartphone, når jeg VED at den går i stykker efter en Farum-tur eller sådan noget.
Hader København!
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Alternativt lade være med at kaste din mobil ned i urinalerne og blæse den til med Fernet Branca inficeret pis.alithebeast skrev:Så tag da den gamle model med til fodbold.Simon-RS skrev:Okay, tak for svarerne. Men jeg har det også skidt med at kaste så mange penge efter en smartphone, når jeg VED at den går i stykker efter en Farum-tur eller sådan noget.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Jeg har en godt troet at min mobil var tørstig, den må være i Horsens for laang tid siden.Konsulenten skrev:Alternativt lade være med at kaste din mobil ned i urinalerne og blæse den til med Fernet Branca inficeret pis.alithebeast skrev:Så tag da den gamle model med til fodbold.Simon-RS skrev:Okay, tak for svarerne. Men jeg har det også skidt med at kaste så mange penge efter en smartphone, når jeg VED at den går i stykker efter en Farum-tur eller sådan noget.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
http://aabdvd.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg søger ISO filen til denne legendariske DVD.
PB udbedes
PB udbedes
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Kan du ikke bare selv lave den med imgburn?thomasjn skrev:http://aabdvd.blogspot.com/
PB udbedes
Hader København!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg søger en der kan sige mig hvorvidt et gavekort ikke min skal gælde 3 år frem? Har fundet et 2 år gammelt gavekort hvorpå der står at det gælder et år men har en mistanke om at dette ikke er helt efter reglerne, er der ikke noget med en 3-års regel?
Janteloven eksisterer IKKE!
En hurtig lille søgning på Google gav følgende: http://www.forbrugerraadet.dk/raad-alle/alle/raad007/" onclick="window.open(this.href);return false;Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en der kan sige mig hvorvidt et gavekort ikke min skal gælde 3 år frem? Har fundet et 2 år gammelt gavekort hvorpå der står at det gælder et år men har en mistanke om at dette ikke er helt efter reglerne, er der ikke noget med en 3-års regel?
Jeg søger en, der har læst "Who Cares About Britishness?" af Vron Ware 
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg søger information om Tel Aviv fra en der kender byen. Hvad skal man se? Nogen gode restauranter? Andet godt og spændende?
- Køllen I Møllen
- Allstar

500`eren blev købt i Bilka. 4500kr inkl levering. Det er nu sat op og jeg må sgu indrømme at jeg er imponeret! Det er sateme knivskarp kvalitet og så er der masser af gode og nemme funktioner. Eneste minus umiddelbart må være at det tager forholdsvis lang tid at zappe, men sådan er det vist af en eller anden grund med fladskærme.Krushave skrev:Jamen så god fornøjelse, og skulle det være en anden gangKøllen I Møllen skrev:Begge koster 5000kr i Sony. Jeg tager ud og køber imorgen. Sgu og fandeme. Og så trækker jeg lod om hvilket det skal være.... Tak for hjælpen.Krushave skrev:Elsker bare MultiQuotes... Men ja du har ret 500'eren er et rigtigt godt fjernsyn, som nok har en lille bitte smule flere features end modellen du linkede til, hvis man ser bort fra Bluray. Og til 4500 er det sgu' et godt køb. Kig dog lige en tur i Sony Center Friis, da de muligvis har det samme fjernsyn til 4800, men med 5 års garanti, hvilket da heller ikke er at kimse af...
Jeg har et digitalt kamera der optager i HD, hold nu kæft hvor er kvaliteten bare fantastisk! Det er imponerende...
Kan klart anbefale dette tv.
Rent faktisk er Sony absolut blandt de hurtigste på markedet hvad angår menu- og fjernbetjeningsresponstid. Det er de digitale kanaler der til gengæld er voldlangsomme at zappe igennem næsten uanset skærmen.Køllen I Møllen skrev:500`eren blev købt i Bilka. 4500kr inkl levering. Det er nu sat op og jeg må sgu indrømme at jeg er imponeret! Det er sateme knivskarp kvalitet og så er der masser af gode og nemme funktioner. Eneste minus umiddelbart må være at det tager forholdsvis lang tid at zappe, men sådan er det vist af en eller anden grund med fladskærme.Krushave skrev:Jamen så god fornøjelse, og skulle det være en anden gangKøllen I Møllen skrev:Begge koster 5000kr i Sony. Jeg tager ud og køber imorgen. Sgu og fandeme. Og så trækker jeg lod om hvilket det skal være.... Tak for hjælpen.Krushave skrev:Elsker bare MultiQuotes... Men ja du har ret 500'eren er et rigtigt godt fjernsyn, som nok har en lille bitte smule flere features end modellen du linkede til, hvis man ser bort fra Bluray. Og til 4500 er det sgu' et godt køb. Kig dog lige en tur i Sony Center Friis, da de muligvis har det samme fjernsyn til 4800, men med 5 års garanti, hvilket da heller ikke er at kimse af...
Jeg har et digitalt kamera der optager i HD, hold nu kæft hvor er kvaliteten bare fantastisk! Det er imponerende...
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det gør ikke det stor, når man har den dejlige GUIDE-knap, som gør det MEGET hurtigere og meget mere overskueligt. Elsker mit Sony-TV, især på grund af BRAVIA-synkroniseringen med min PlayStation 3, der er koblet til min eksterne harddisk. Love!Kunji skrev:Rent faktisk er Sony absolut blandt de hurtigste på markedet hvad angår menu- og fjernbetjeningsresponstid. Det er de digitale kanaler der til gengæld er voldlangsomme at zappe igennem næsten uanset skærmen.Køllen I Møllen skrev:500`eren blev købt i Bilka. 4500kr inkl levering. Det er nu sat op og jeg må sgu indrømme at jeg er imponeret! Det er sateme knivskarp kvalitet og så er der masser af gode og nemme funktioner. Eneste minus umiddelbart må være at det tager forholdsvis lang tid at zappe, men sådan er det vist af en eller anden grund med fladskærme.Krushave skrev:Jamen så god fornøjelse, og skulle det være en anden gangKøllen I Møllen skrev:Begge koster 5000kr i Sony. Jeg tager ud og køber imorgen. Sgu og fandeme. Og så trækker jeg lod om hvilket det skal være.... Tak for hjælpen.Krushave skrev:Elsker bare MultiQuotes... Men ja du har ret 500'eren er et rigtigt godt fjernsyn, som nok har en lille bitte smule flere features end modellen du linkede til, hvis man ser bort fra Bluray. Og til 4500 er det sgu' et godt køb. Kig dog lige en tur i Sony Center Friis, da de muligvis har det samme fjernsyn til 4800, men med 5 års garanti, hvilket da heller ikke er at kimse af...
- Køllen I Møllen
- Allstar

Rent faktisk synes jeg den "guide"-funktion kunne have været lavet meget bedre og mere overskueligt. Man skal jo sidde og bladre til siden og op og ned hele tiden, ikke just fremmende for overskueligheden... Iøvrigt, da jeg så anmeldelsen i "So ein ding" roste han at man kunne køre rundt i guiden og samtidig have et lille tv-billede. Når jeg er i guiden er det lille tv-billede brugt til ur. Hvor ændrer man dette?Kilde skrev: Det gør ikke det stor, når man har den dejlige GUIDE-knap, som gør det MEGET hurtigere og meget mere overskueligt. Elsker mit Sony-TV, især på grund af BRAVIA-synkroniseringen med min PlayStation 3, der er koblet til min eksterne harddisk. Love!
Og så irriterer det mig lidt at når man skifter kanal er den øverste 1/4-del af skærmen en sort boks med tekst. Ville være fint hvis den "sorte boks" var gennemsigtig.
Dette er dog småting. Jeg er stadig meget imponeret over mit nye tv
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Nogle herinde som ved hvad man skal gå efter hvis man skal prøve snowboard for første gang i Østrig eller Italien?
(Skal afsted i uge 4,5,6)
-
Lindvang
Sne?Elscorpio skrev:Nogle herinde som ved hvad man skal gå efter hvis man skal prøve snowboard for første gang i Østrig eller Italien?
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Og derefter et snowboard samt enten Østrig eller Italien.Lindvang skrev:Sne?Elscorpio skrev:Nogle herinde som ved hvad man skal gå efter hvis man skal prøve snowboard for første gang i Østrig eller Italien?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Et bjerg eller bakke at kører ned af, er vel også en ganske god ting?Konsulenten skrev:Og derefter et snowboard samt enten Østrig eller Italien.Lindvang skrev:Sne?Elscorpio skrev:Nogle herinde som ved hvad man skal gå efter hvis man skal prøve snowboard for første gang i Østrig eller Italien?
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
.. der ved lidt om sprut eller kan noget med kemi..
Spørgsmålet går på, om alm. spiritus (rom, gin, vodka, etc.) kan opbevares i et rum, hvor der er store temperatursvingninger?
/Bang
Spørgsmålet går på, om alm. spiritus (rom, gin, vodka, etc.) kan opbevares i et rum, hvor der er store temperatursvingninger?
/Bang
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Det kommer i høj grad an på, hor store temperatursvingning, du taler om. Snakker vi om at gå fra det absolutte nulpunkt til kogning?MrBangDK skrev:.. der ved lidt om sprut eller kan noget med kemi..
/Bang