"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kunji » 3. dec 2010, 08:41

Køllen I Møllen skrev:
Krushave skrev:Elsker bare MultiQuotes... Men ja du har ret 500'eren er et rigtigt godt fjernsyn, som nok har en lille bitte smule flere features end modellen du linkede til, hvis man ser bort fra Bluray. Og til 4500 er det sgu' et godt køb. Kig dog lige en tur i Sony Center Friis, da de muligvis har det samme fjernsyn til 4800, men med 5 års garanti, hvilket da heller ikke er at kimse af...
Begge koster 5000kr i Sony. Jeg tager ud og køber imorgen. Sgu og fandeme. Og så trækker jeg lod om hvilket det skal være.... Tak for hjælpen.
Køb 500EX!!!! De 100Hz giver en mærkbar forskel på trods af det danske signal! Desuden hører afspillere i TV billigmærkerne til og indtil Sony overbeviser om støvindtag og levetid ville jeg holde mig fra det!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 3. dec 2010, 11:09

Simon-RS skrev:Okay, tak for svarerne. Men jeg har det også skidt med at kaste så mange penge efter en smartphone, når jeg VED at den går i stykker efter en Farum-tur eller sådan noget.
Så tag da den gamle model med til fodbold.
Hader København!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 3. dec 2010, 11:30

alithebeast skrev:
Simon-RS skrev:Okay, tak for svarerne. Men jeg har det også skidt med at kaste så mange penge efter en smartphone, når jeg VED at den går i stykker efter en Farum-tur eller sådan noget.
Alternativt lade være med at kaste din mobil ned i urinalerne og blæse den til med Fernet Branca inficeret pis.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 3. dec 2010, 12:12

Konsulenten skrev:
alithebeast skrev:
Alternativt lade være med at kaste din mobil ned i urinalerne og blæse den til med Fernet Branca inficeret pis.
Jeg har en godt troet at min mobil var tørstig, den må være i Horsens for laang tid siden.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 8. dec 2010, 22:41

http://aabdvd.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg søger ISO filen til denne legendariske DVD.
PB udbedes

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 9. dec 2010, 11:49

thomasjn skrev:http://aabdvd.blogspot.com/

Jeg søger ISO filen til denne legendariske DVD.
PB udbedes
Kan du ikke bare selv lave den med imgburn?
Hader København!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. dec 2010, 13:11

Jeg søger en der kan sige mig hvorvidt et gavekort ikke min skal gælde 3 år frem? Har fundet et 2 år gammelt gavekort hvorpå der står at det gælder et år men har en mistanke om at dette ikke er helt efter reglerne, er der ikke noget med en 3-års regel?
Janteloven eksisterer IKKE!

Krushave
1. div
1. div
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af Krushave » 9. dec 2010, 13:14

Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en der kan sige mig hvorvidt et gavekort ikke min skal gælde 3 år frem? Har fundet et 2 år gammelt gavekort hvorpå der står at det gælder et år men har en mistanke om at dette ikke er helt efter reglerne, er der ikke noget med en 3-års regel?
En hurtig lille søgning på Google gav følgende: http://www.forbrugerraadet.dk/raad-alle/alle/raad007/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 12. dec 2010, 11:20

Jeg søger en, der har læst "Who Cares About Britishness?" af Vron Ware :)

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Alando » 12. dec 2010, 12:06

Jeg søger information om Tel Aviv fra en der kender byen. Hvad skal man se? Nogen gode restauranter? Andet godt og spændende?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. dec 2010, 21:20

Krushave skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Krushave skrev:Elsker bare MultiQuotes... Men ja du har ret 500'eren er et rigtigt godt fjernsyn, som nok har en lille bitte smule flere features end modellen du linkede til, hvis man ser bort fra Bluray. Og til 4500 er det sgu' et godt køb. Kig dog lige en tur i Sony Center Friis, da de muligvis har det samme fjernsyn til 4800, men med 5 års garanti, hvilket da heller ikke er at kimse af...
Begge koster 5000kr i Sony. Jeg tager ud og køber imorgen. Sgu og fandeme. Og så trækker jeg lod om hvilket det skal være.... Tak for hjælpen.
Jamen så god fornøjelse, og skulle det være en anden gang :D
500`eren blev købt i Bilka. 4500kr inkl levering. Det er nu sat op og jeg må sgu indrømme at jeg er imponeret! Det er sateme knivskarp kvalitet og så er der masser af gode og nemme funktioner. Eneste minus umiddelbart må være at det tager forholdsvis lang tid at zappe, men sådan er det vist af en eller anden grund med fladskærme.

Jeg har et digitalt kamera der optager i HD, hold nu kæft hvor er kvaliteten bare fantastisk! Det er imponerende...

Kan klart anbefale dette tv.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 12. dec 2010, 23:27

Køllen I Møllen skrev:
Krushave skrev:
Køllen I Møllen skrev:
500`eren blev købt i Bilka. 4500kr inkl levering. Det er nu sat op og jeg må sgu indrømme at jeg er imponeret! Det er sateme knivskarp kvalitet og så er der masser af gode og nemme funktioner. Eneste minus umiddelbart må være at det tager forholdsvis lang tid at zappe, men sådan er det vist af en eller anden grund med fladskærme.

Jeg har et digitalt kamera der optager i HD, hold nu kæft hvor er kvaliteten bare fantastisk! Det er imponerende...

Rent faktisk er Sony absolut blandt de hurtigste på markedet hvad angår menu- og fjernbetjeningsresponstid. Det er de digitale kanaler der til gengæld er voldlangsomme at zappe igennem næsten uanset skærmen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 13. dec 2010, 19:13

Kunji skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Krushave skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Rent faktisk er Sony absolut blandt de hurtigste på markedet hvad angår menu- og fjernbetjeningsresponstid. Det er de digitale kanaler der til gengæld er voldlangsomme at zappe igennem næsten uanset skærmen.
Det gør ikke det stor, når man har den dejlige GUIDE-knap, som gør det MEGET hurtigere og meget mere overskueligt. Elsker mit Sony-TV, især på grund af BRAVIA-synkroniseringen med min PlayStation 3, der er koblet til min eksterne harddisk. Love!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. dec 2010, 20:16

Kilde skrev: Det gør ikke det stor, når man har den dejlige GUIDE-knap, som gør det MEGET hurtigere og meget mere overskueligt. Elsker mit Sony-TV, især på grund af BRAVIA-synkroniseringen med min PlayStation 3, der er koblet til min eksterne harddisk. Love!
Rent faktisk synes jeg den "guide"-funktion kunne have været lavet meget bedre og mere overskueligt. Man skal jo sidde og bladre til siden og op og ned hele tiden, ikke just fremmende for overskueligheden... Iøvrigt, da jeg så anmeldelsen i "So ein ding" roste han at man kunne køre rundt i guiden og samtidig have et lille tv-billede. Når jeg er i guiden er det lille tv-billede brugt til ur. Hvor ændrer man dette?

Og så irriterer det mig lidt at når man skifter kanal er den øverste 1/4-del af skærmen en sort boks med tekst. Ville være fint hvis den "sorte boks" var gennemsigtig.

Dette er dog småting. Jeg er stadig meget imponeret over mit nye tv :)

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 13. dec 2010, 21:07

Nogle herinde som ved hvad man skal gå efter hvis man skal prøve snowboard for første gang i Østrig eller Italien?
(Skal afsted i uge 4,5,6)

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 13. dec 2010, 22:04

Elscorpio skrev:Nogle herinde som ved hvad man skal gå efter hvis man skal prøve snowboard for første gang i Østrig eller Italien?
Sne?

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 13. dec 2010, 22:14

Lindvang skrev:
Elscorpio skrev:Nogle herinde som ved hvad man skal gå efter hvis man skal prøve snowboard for første gang i Østrig eller Italien?
Sne?
Og derefter et snowboard samt enten Østrig eller Italien.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 13. dec 2010, 22:37

Konsulenten skrev:
Lindvang skrev:
Sne?
Og derefter et snowboard samt enten Østrig eller Italien.
Et bjerg eller bakke at kører ned af, er vel også en ganske god ting?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 16. dec 2010, 21:34

.. der ved lidt om sprut eller kan noget med kemi..

Spørgsmålet går på, om alm. spiritus (rom, gin, vodka, etc.) kan opbevares i et rum, hvor der er store temperatursvingninger?

/Bang
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 16. dec 2010, 21:45

MrBangDK skrev:.. der ved lidt om sprut eller kan noget med kemi..

Spørgsmålet går på, om alm. spiritus (rom, gin, vodka, etc.) kan opbevares i et rum, hvor der er store temperatursvingninger?

/Bang
Det kommer i høj grad an på, hor store temperatursvingning, du taler om. Snakker vi om at gå fra det absolutte nulpunkt til kogning?

Besvar