Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Kilde
Allstar
Allstar

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kilde » 2. jan 2011, 15:41

Holm-o1 skrev:Mere sjov: (Læg iøvrigt mærke til ham i baggrunden i højre side)

Billede
Jeg ville i den grad også have mit ansigt sløret i paint, hvis jeg var en del af den gruppe.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 2. jan 2011, 16:03

Billede
Det er jo rigtig ægte hooligan det der, åben ild i skoven. Det er ren bad ass......

Busk79
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Calle Facius, Erik Bo Andersen, Søren Frederiksen, Lee Sharp, Paulo Maldine, Hagi, Gassa, Romario
Geografisk sted: Vensyssel

Indlæg af Busk79 » 2. jan 2011, 18:16

De står til en bøde på 5000,- :innocent:

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 2. jan 2011, 18:17

En af mine kammerater, der er GF-fan, har lige linket mig det her.. Go' poster!

Billede

Aabwibz
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 2. jan 2011, 22:03

Billede
Og en breezer i hånden.. Sødt
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

NeverDefeated

Indlæg af NeverDefeated » 2. jan 2011, 22:56

Ultra Boys Midtjylland er blandt det værste kravl man kan støve op... og i min optik slemmere end harmløse Hekler.

Det var en ren fornøjelse at læse Ekstra Bladets kommentarvindue under de direkte pokallodtrækninger, hvor de truede andre fans med tæv i en lind strøm. Ynkelige, dét er de. Men kan man være andet, når ens forældre har mødt hinanden til fætter-kusine fest...

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 12. jan 2011, 11:25

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 12. jan 2011, 12:09

Thorshauge skrev:Talentshow fra Heden
Typisk FCM-stunt. At blive en god fodboldspiller kræver mere hårdt arbejde end det såkaldte X-factor (har aldrig forstået den betegnelse).
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

213
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af 213 » 21. jan 2011, 13:22

http://www.youtube.com/user/detsorteur# ... 3wM65-HXDE" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg elsker hele holdet og alle dets spillerer

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 21. jan 2011, 14:00

MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 30. jan 2011, 17:41

http://onside.dk/nyheder/superligaen/or ... lv-med-dor" onclick="window.open(this.href);return false;

Jens Ørgaard er nu ved at se lyset og sammenligner sig selv med en dør :D Nu mangler vi bare, at han indser at han er en dør.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 20. feb 2011, 23:33

Storhedsvanviddet trives stadig i Herning http://onside.dk/nyheder/superligaen/fc ... lle-real-m" onclick="window.open(this.href);return false;
- Barcelona havde otte af egen avl i startopstillingen og spillede Real Madrid ud ad banen. Vi stopper vel først den dag, hvor vi kan spille Real Madrid ud ad banen med otte af vores egne, siger Steinlein.
Never gonna happend. Og blasfemi, at en plasticklub som hedebønnerne overhovedet omtales ved siden af en prominent klub som Barcelona.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. feb 2011, 18:13

thomasjn skrev:Storhedsvanviddet trives stadig i Herning http://onside.dk/nyheder/superligaen/fc ... lle-real-m" onclick="window.open(this.href);return false;
- Barcelona havde otte af egen avl i startopstillingen og spillede Real Madrid ud ad banen. Vi stopper vel først den dag, hvor vi kan spille Real Madrid ud ad banen med otte af vores egne, siger Steinlein.
Never gonna happend. Og blasfemi, at en plasticklub som hedebønnerne overhovedet omtales ved siden af en prominent klub som Barcelona.
Omvendt - hvis de virkelig stopper den dag de udspiller Real Madrid med 8 af deres egne spillere, så er det jo lige før man ønsker det sker ;)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. feb 2011, 15:59

En eller anden bonde som forestiller sig at han kan regne skrev:
FCM Holding forventer for hele regnskabsåret 2010/11 en omsætning på DKK 65-75 mio. og et resultat før
skat på DKK -15 mio. til DKK +5 mio.

Ovenstående er skamløst nakket fra FCM's halvårsregnskab.

Må man virkelig det?

Hvis man ikke kan sætte et mere præcist tal på end +/- 20 mio. ud af en omsætning på max. 75 mio. halvvejs i regnskabsåret, er det selvfølgelig fair nok (!), men kan en så stor mangel på præcision virkelig være lovligt?

- Vi snakker her en margen på over 20% af den samlede forventede omsætning!

Det svarer jo nærmest til at Heckler, når han skal bestille et nyt dæk til sin traktor, og bliver spurgt hvor stort det er svarer: "Jooow, det er lidt mindre end mig, men det er større end den der kartoffel"

FCM
Landshold
Landshold

Indlæg af FCM » 25. feb 2011, 20:49

Jesper Schmidt skrev:
En eller anden bonde som forestiller sig at han kan regne skrev:
FCM Holding forventer for hele regnskabsåret 2010/11 en omsætning på DKK 65-75 mio. og et resultat før
skat på DKK -15 mio. til DKK +5 mio.

Ovenstående er skamløst nakket fra FCM's halvårsregnskab.

Må man virkelig det?

Hvis man ikke kan sætte et mere præcist tal på end +/- 20 mio. ud af en omsætning på max. 75 mio. halvvejs i regnskabsåret, er det selvfølgelig fair nok (!), men kan en så stor mangel på præcision virkelig være lovligt?
Jeg foretrækker også den nordjyske metode, hvor man kommer ud med et præcist tal, som så til gengæld overhovedet ikke stemmer overens med virkeligheden. :thumbsup:

Hvis du besværer dig med rent faktisk at læse halvårsrapporten, vil du finde, at årsagen til den store usikkerhed er beskrevet deri.

Men jeg synes da, at du skulle tage og melde FCM til politiet, for at have et for stort usikkerhedsmargen i deres udmeldte forventninger til årsregnskabet. De savner sikkert også nogle andre end Denice Klarskov at grine af. :D

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jozo Matovac

Indlæg af Alando » 26. feb 2011, 21:19

"En midtjyde med storhedsvanvid:

Kunne godt forestille mig et samarbejde/fusion med SIF og VFF som fødeklubber til FCM. Talentudvikling i FCM under Steinlein, tror Herning kunne blive hele Jyllands mekka med en nyt national arena. en gang FCM altid FCM.

Men efter hvad FCM er bygget på, er det jo næsten mest patetisk, dem der skriver at en fusion er udelukket, og det er FCM de har "følelser" for."

Kilde: Fanatikos og ulvegraven.

At de ikke udelukker en fusion 100 % viser rigtig godt at den forretning er lort styret af kokneppere. Jeg brækker mig i lårfede stråler

Hekler
2. div
2. div

Indlæg af Hekler » 1. mar 2011, 09:22

Jesper Schmidt skrev: Må man virkelig det?
Det svarer jo nærmest til at Heckler, når han skal bestille et nyt dæk til sin traktor, og bliver spurgt hvor stort det er svarer: "Jooow, det er lidt mindre end mig, men det er større end den der kartoffel"
Nu skal vi jo liiige være enige om det er med moms eller orange :-)

/Hekler - der tydeligt kan se han er savnet så stille som hadetråden ligger

Bech
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Bech » 1. mar 2011, 09:35

Hvornår ser vi et nyt afsnit af Heckler4U?
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘

Mebega
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Johan Cruijff
Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant

Indlæg af Mebega » 1. mar 2011, 19:23

Hekler skrev:
Jesper Schmidt skrev: Må man virkelig det?
Nu skal vi jo liiige være enige om det er med moms eller orange :-)

/Hekler - der tydeligt kan se han er savnet så stille som hadetråden ligger
Ja, du er savnet. Helt vildt endda! Jeg venter med spænding på, at du skriver en selvbiografi, da hele min verden centrerer sig om dig, du lysende sol.

/Johan - der tror hekler er forelsket i sit eget spejlbillede.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.

salling23
Superliga
Superliga

Indlæg af salling23 » 4. mar 2011, 11:57

Lidt om deres spegede måde at hente talenter på
http://indkast.dk/index.php?nyhed=77446&loc&
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Besvar