Jeg ville i den grad også have mit ansigt sløret i paint, hvis jeg var en del af den gruppe.Holm-o1 skrev:Mere sjov: (Læg iøvrigt mærke til ham i baggrunden i højre side)
Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Det er jo rigtig ægte hooligan det der, åben ild i skoven. Det er ren bad ass......Holm-o1 skrev:Mere sjov: (Læg iøvrigt mærke til ham i baggrunden i højre side)
-
Busk79
- Ynglinge

- Favoritspiller: Calle Facius, Erik Bo Andersen, Søren Frederiksen, Lee Sharp, Paulo Maldine, Hagi, Gassa, Romario
- Geografisk sted: Vensyssel
De står til en bøde på 5000,- 
En af mine kammerater, der er GF-fan, har lige linket mig det her.. Go' poster!

Og en breezer i hånden.. SødtHolm-o1 skrev:Mere sjov: (Læg iøvrigt mærke til ham i baggrunden i højre side)
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
-
NeverDefeated
Ultra Boys Midtjylland er blandt det værste kravl man kan støve op... og i min optik slemmere end harmløse Hekler.
Det var en ren fornøjelse at læse Ekstra Bladets kommentarvindue under de direkte pokallodtrækninger, hvor de truede andre fans med tæv i en lind strøm. Ynkelige, dét er de. Men kan man være andet, når ens forældre har mødt hinanden til fætter-kusine fest...
Det var en ren fornøjelse at læse Ekstra Bladets kommentarvindue under de direkte pokallodtrækninger, hvor de truede andre fans med tæv i en lind strøm. Ynkelige, dét er de. Men kan man være andet, når ens forældre har mødt hinanden til fætter-kusine fest...
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Typisk FCM-stunt. At blive en god fodboldspiller kræver mere hårdt arbejde end det såkaldte X-factor (har aldrig forstået den betegnelse).Thorshauge skrev:Talentshow fra Heden
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
http://www.youtube.com/user/detsorteur# ... 3wM65-HXDE" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg elsker hele holdet og alle dets spillerer
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Verdens bedste sang
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
http://onside.dk/nyheder/superligaen/or ... lv-med-dor" onclick="window.open(this.href);return false;
Jens Ørgaard er nu ved at se lyset og sammenligner sig selv med en dør
Nu mangler vi bare, at han indser at han er en dør.
Jens Ørgaard er nu ved at se lyset og sammenligner sig selv med en dør
Storhedsvanviddet trives stadig i Herning http://onside.dk/nyheder/superligaen/fc ... lle-real-m" onclick="window.open(this.href);return false;
Never gonna happend. Og blasfemi, at en plasticklub som hedebønnerne overhovedet omtales ved siden af en prominent klub som Barcelona.- Barcelona havde otte af egen avl i startopstillingen og spillede Real Madrid ud ad banen. Vi stopper vel først den dag, hvor vi kan spille Real Madrid ud ad banen med otte af vores egne, siger Steinlein.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Omvendt - hvis de virkelig stopper den dag de udspiller Real Madrid med 8 af deres egne spillere, så er det jo lige før man ønsker det skerthomasjn skrev:Storhedsvanviddet trives stadig i Herning http://onside.dk/nyheder/superligaen/fc ... lle-real-m" onclick="window.open(this.href);return false;
Never gonna happend. Og blasfemi, at en plasticklub som hedebønnerne overhovedet omtales ved siden af en prominent klub som Barcelona.- Barcelona havde otte af egen avl i startopstillingen og spillede Real Madrid ud ad banen. Vi stopper vel først den dag, hvor vi kan spille Real Madrid ud ad banen med otte af vores egne, siger Steinlein.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

En eller anden bonde som forestiller sig at han kan regne skrev:
FCM Holding forventer for hele regnskabsåret 2010/11 en omsætning på DKK 65-75 mio. og et resultat før
skat på DKK -15 mio. til DKK +5 mio.
Ovenstående er skamløst nakket fra FCM's halvårsregnskab.
Må man virkelig det?
Hvis man ikke kan sætte et mere præcist tal på end +/- 20 mio. ud af en omsætning på max. 75 mio. halvvejs i regnskabsåret, er det selvfølgelig fair nok (!), men kan en så stor mangel på præcision virkelig være lovligt?
- Vi snakker her en margen på over 20% af den samlede forventede omsætning!
Det svarer jo nærmest til at Heckler, når han skal bestille et nyt dæk til sin traktor, og bliver spurgt hvor stort det er svarer: "Jooow, det er lidt mindre end mig, men det er større end den der kartoffel"
Jeg foretrækker også den nordjyske metode, hvor man kommer ud med et præcist tal, som så til gengæld overhovedet ikke stemmer overens med virkeligheden.Jesper Schmidt skrev:En eller anden bonde som forestiller sig at han kan regne skrev:
FCM Holding forventer for hele regnskabsåret 2010/11 en omsætning på DKK 65-75 mio. og et resultat før
skat på DKK -15 mio. til DKK +5 mio.
Ovenstående er skamløst nakket fra FCM's halvårsregnskab.
Må man virkelig det?
Hvis man ikke kan sætte et mere præcist tal på end +/- 20 mio. ud af en omsætning på max. 75 mio. halvvejs i regnskabsåret, er det selvfølgelig fair nok (!), men kan en så stor mangel på præcision virkelig være lovligt?
Hvis du besværer dig med rent faktisk at læse halvårsrapporten, vil du finde, at årsagen til den store usikkerhed er beskrevet deri.
Men jeg synes da, at du skulle tage og melde FCM til politiet, for at have et for stort usikkerhedsmargen i deres udmeldte forventninger til årsregnskabet. De savner sikkert også nogle andre end Denice Klarskov at grine af.
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
"En midtjyde med storhedsvanvid:
Kunne godt forestille mig et samarbejde/fusion med SIF og VFF som fødeklubber til FCM. Talentudvikling i FCM under Steinlein, tror Herning kunne blive hele Jyllands mekka med en nyt national arena. en gang FCM altid FCM.
Men efter hvad FCM er bygget på, er det jo næsten mest patetisk, dem der skriver at en fusion er udelukket, og det er FCM de har "følelser" for."
Kilde: Fanatikos og ulvegraven.
At de ikke udelukker en fusion 100 % viser rigtig godt at den forretning er lort styret af kokneppere. Jeg brækker mig i lårfede stråler
Kunne godt forestille mig et samarbejde/fusion med SIF og VFF som fødeklubber til FCM. Talentudvikling i FCM under Steinlein, tror Herning kunne blive hele Jyllands mekka med en nyt national arena. en gang FCM altid FCM.
Men efter hvad FCM er bygget på, er det jo næsten mest patetisk, dem der skriver at en fusion er udelukket, og det er FCM de har "følelser" for."
Kilde: Fanatikos og ulvegraven.
At de ikke udelukker en fusion 100 % viser rigtig godt at den forretning er lort styret af kokneppere. Jeg brækker mig i lårfede stråler
Nu skal vi jo liiige være enige om det er med moms eller orange :-)Jesper Schmidt skrev: Må man virkelig det?
Det svarer jo nærmest til at Heckler, når han skal bestille et nyt dæk til sin traktor, og bliver spurgt hvor stort det er svarer: "Jooow, det er lidt mindre end mig, men det er større end den der kartoffel"
/Hekler - der tydeligt kan se han er savnet så stille som hadetråden ligger
-
Mebega
- Ynglinge

- Favoritspiller: Johan Cruijff
- Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant
Ja, du er savnet. Helt vildt endda! Jeg venter med spænding på, at du skriver en selvbiografi, da hele min verden centrerer sig om dig, du lysende sol.Hekler skrev:Nu skal vi jo liiige være enige om det er med moms eller orange :-)Jesper Schmidt skrev: Må man virkelig det?
/Hekler - der tydeligt kan se han er savnet så stille som hadetråden ligger
/Johan - der tror hekler er forelsket i sit eget spejlbillede.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.
- George Smith Patton, Jr.
Lidt om deres spegede måde at hente talenter på
http://indkast.dk/index.php?nyhed=77446&loc&
http://indkast.dk/index.php?nyhed=77446&loc&
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)
(Monrad og Rislund)