Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Yngvesson
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Yngvesson » 2. maj 2011, 17:23

Får alt dette pladder smilet frem hos jer, eller hvordan er det lige det hænger sammen?

Brugeravatar
Citizen
2. div
2. div
Geografisk sted: 2300

Indlæg af Citizen » 2. maj 2011, 17:24

limey skrev:
Citizen skrev:Det har jeg da heller ikke gjort. Jeg ironiserer over den automatiske kritik af USA, fordi de ikke formåede at tage bin Laden i live. Der er tale om en kommandoaktion i et fremmed land, hvor opgaven er at få fat i verdens mest eftersøgte mand, som absolut ikke har lyst til at gå med frivilligt. Jeg ville personligt gerne have set ham på anklagebænken, men når han nu ikke vil lade sig anholde, er det vel helt fair, at de skyder ham, især hvis han og hans folk har sat sig til modværge.
Her synes jeg du modsiger dig selv helt vildt. Du afviser ikke en mulig arrestation og gør det så alligevel?
Citizen skrev:P.S. Anholdelsen af Saddam er da ret veldokumenteret. Og det samme ser det ud til, at aktionen mod bin Laden er ved at blive.
Og hvad er det så? Er det eksempelvis linket til Politiken som du på een gang håner folk for at tro på og samme tid helgarderer dig, ved at være enig med fremgangsmåden i, på trods af at det fortæller det modsatte af, hvad du ellers hårdnakket har påstået?
1. Jeg afviser ikke noget som helst. Jeg udtrykker forståelse for, at de slog ham ihjel.
2. Hvis det viser sig, at USA havde som mål at dræbe, så erkender jeg deres ret til det, selv om de i en ideel verden burde have fanget ham og bragt ham for retten.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 2. maj 2011, 17:25

Yngvesson skrev:Får alt dette pladder smilet frem hos jer, eller hvordan er det lige det hænger sammen?
I virkeligheden burde Lindvang og følge vel bare have postet Osamas død i "Det pisser mig af" tråden, og så havde den skid været slået....

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 2. maj 2011, 17:32

limey skrev:
Kilde skrev: Manden har været skyld i flere tusinde civiles død. Hvordan kan du overhovedet sætte det mindste spørgsmålstegn ved aktionen??? Det handler hverken om demokrati eller vestlige værdier, men ondskaben selv inkarneret i én person, som har gjort så mange familier ondt og dræbt så mange uskyldige, at man kun kan føle en dyb kvalme ved tanken om mandens eksistens.
Var det journalist du ville være? Så ville det måske være en idé at prøve at sætte tingene lidt mere ind i kontekst, end blot at tænke politik som en følelsesmæssig størrelse. Og jo, det handler lige nøjagtigt om demokrati og vestlige værdier.
Kan ikke rigtig se relevansen i én af mine mange ansøgninger til videre uddannelse.

Jeg giver udtryk for min mening og mit blik på en gemen terrorists mord på civile. At sætte ind efter manden bag 9/11 har da intet med vestlige værdier at gøre - udover Bin Ladens blik på dem. Det glæder mig af hele mit hjerte, at den mand er død. Ville meget gerne se manden stå for retten og resten af verden, men er nu meget tilfreds med hans død.

Billede

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 2. maj 2011, 17:33

Poker-One-Kenobi skrev:
Yngvesson skrev:Får alt dette pladder smilet frem hos jer, eller hvordan er det lige det hænger sammen?
I virkeligheden burde Lindvang og følge vel bare have postet Osamas død i "Det pisser mig af" tråden, og så havde den skid været slået....
Poker. Dit bundniveau og dit topniveau som debattør ligger altså milevidt fra hinanden.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 2. maj 2011, 17:50

limey skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Poker. Dit bundniveau og dit topniveau som debattør ligger altså milevidt fra hinanden.
Hvis man er så trist over at Osama blev dræbt istedet for at få en retssag, at man vil diskutere det over flere sider, er det vel meget reelt at sige at det "pisser jer af"? Men selvfølgelig var det en provokation...

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Det får smilet frem tråden

Indlæg af rAaBe » 2. maj 2011, 18:30

Du fik smilet frem hos mig :-)

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlæg af Debatjuntaen » 2. maj 2011, 19:07

Så stopper diskussionen om Bin Laden og alt det andet I har ladet følge med...

De af jer der har deltaget aktivt i diskussionen vil blive kontaktet direkte af Juntaen. I ved godt I ikke skal indlade jer på sådanne diskussioner på debatten, og sanktioner vil følge...

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Citizen
2. div
2. div
Geografisk sted: 2300

Indlæg af Citizen » 2. maj 2011, 19:30

Debatjuntaen skrev:Så stopper diskussionen om Bin Laden og alt det andet I har ladet følge med...

De af jer der har deltaget aktivt i diskussionen vil blive kontaktet direkte af Juntaen. I ved godt I ikke skal indlade jer på sådanne diskussioner på debatten, og sanktioner vil følge...

/Debatjuntaen
Jeg er nogenlunde sikker på, at ingen led overlast under debatten. Hvad med at behandle folk som de voksne mennesker, de er? "Sanktioner vil følge" ... Slap dog af.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlæg af Debatjuntaen » 2. maj 2011, 19:36

Citizen skrev:
Debatjuntaen skrev:Så stopper diskussionen om Bin Laden og alt det andet I har ladet følge med...

/Debatjuntaen
Jeg er nogenlunde sikker på, at ingen led overlast under debatten. Hvad med at behandle folk som de voksne mennesker, de er? "Sanktioner vil følge" ... Slap dog af.
Du/I har brudt følgende regel i retningslinjerne, som er bestemt af ASC, længere er den ikke:
Politiske debatter hører ikke hjemme på Supporterhjørnet, medmindre det er strengt relateret til fodbold eller AaB. Ytringer som direkte afspejler brugerens politiske ståsted og holdninger er ikke acceptable og vil blive slettet. Samtidig vil brugeren modtage en advarsel.
Og så stopper vi diskussionen her, og lader igen tråden blive overtaget af indlæg, der bringer smilet frem.

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 2. maj 2011, 19:37

Debatjuntaen skrev:
Citizen skrev:

/Debatjuntaen
Du/I har brudt følgende regel i retningslinjerne, som er bestemt af ASC, længere er den ikke:
Politiske debatter hører ikke hjemme på Supporterhjørnet, medmindre det er strengt relateret til fodbold eller AaB. Ytringer som direkte afspejler brugerens politiske ståsted og holdninger er ikke acceptable og vil blive slettet. Samtidig vil brugeren modtage en advarsel.
Og så stopper vi diskussionen her, og lader igen tråden blive overtaget af indlæg, der bringer smilet frem.

/Debatjuntaen
Ja, forfærdeligt at lade så vigtig en tråd komme af sporet, jeg foreslår 100 stokkeslag som en apropos straf til alle!

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Indlæg af rAaBe » 2. maj 2011, 19:47

Billede

Arh hva' - nu ved jeg alligevel ikke - loool :)

Solen
Junior
Junior

Indlæg af Solen » 2. maj 2011, 19:48

Poker-One-Kenobi skrev:Ja, forfærdeligt at lade så vigtig en tråd komme af sporet, jeg foreslår 100 stokkeslag som en apropos straf til alle!
Dette indlæg fik smilet frem ;)

Plus dette youtubeklip:

http://www.youtube.com/watch?v=NWUBksFWyPg" onclick="window.open(this.href);return false;

RBAalborg
2. div
2. div
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: 9000 AALBORG

Indlæg af RBAalborg » 3. maj 2011, 15:08

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... -kamp.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; :aabfan:
Klubfølelsen sidder i hjertet!

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Indlæg af Henriksen » 3. maj 2011, 15:24

and we're back at smiling....
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 3. maj 2011, 17:17

Måske et lidt trist billede de har valgt, folk ser hvertfald ud til at kede sig bravt :P
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 3. maj 2011, 19:07

at jeg får en ny iMac ind af døren senest på fredag :thumbsup:
- Sille

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 4. maj 2011, 11:23

Når et møde bliver aflyst fredag, SAS er i godt humør og ombooker uden det koster noget, og man derfor kan komme med flyveren til Aalborg kl. 12.30 - ses på Spirit :cheers:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 4. maj 2011, 12:01

At den seksårige først scorer 4 af holdets fem mål i sin første fodboldturnering (billeder her: http://www.flickr.com/photos/rpiil/sets ... 833541441/" onclick="window.open(this.href);return false; ). Han er den fødte angriber. Ligegyldig hvor på banen han får bolden, vender han hurtigt om og klapper igennem - uanset om den ligger til højre eller venstre ben (venstre er det bedste). Et af målene var et hårdt skud fra midten, der tog indersiden af stolpen og gik i mål.

Samtidig er han et socialt væsen - med selvtillid. Han har været meget optaget af at han hørte at Horsens ikke scorer så mange mål, så forleden udtalte han at han syntes det var synd for dem, så når han blev stor ville han være angriber for Horsens, så de kunne lave nogle flere mål.

Man kan så frygte/håbe at han i løbet af næste sæson, så hellere vil være AaB-angriber.
Med venlig Hilsen
--
Robert

abbifar
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af abbifar » 4. maj 2011, 16:50

Pastorius skrev:At den seksårige først scorer 4 af holdets fem mål i sin første fodboldturnering (billeder her: http://www.flickr.com/photos/rpiil/sets ... 833541441/" onclick="window.open(this.href);return false; ). Han er den fødte angriber. Ligegyldig hvor på banen han får bolden, vender han hurtigt om og klapper igennem - uanset om den ligger til højre eller venstre ben (venstre er det bedste). Et af målene var et hårdt skud fra midten, der tog indersiden af stolpen og gik i mål.

Samtidig er han et socialt væsen - med selvtillid. Han har været meget optaget af at han hørte at Horsens ikke scorer så mange mål, så forleden udtalte han at han syntes det var synd for dem, så når han blev stor ville han være angriber for Horsens, så de kunne lave nogle flere mål.

Man kan så frygte/håbe at han i løbet af næste sæson, så hellere vil være AaB-angriber.
Hvis du præsenterer ham for Magnus Pehrsson, så skulle pengene til pensionen være sikret...
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Besvar