Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
Får alt dette pladder smilet frem hos jer, eller hvordan er det lige det hænger sammen?
1. Jeg afviser ikke noget som helst. Jeg udtrykker forståelse for, at de slog ham ihjel.limey skrev:Her synes jeg du modsiger dig selv helt vildt. Du afviser ikke en mulig arrestation og gør det så alligevel?Citizen skrev:Det har jeg da heller ikke gjort. Jeg ironiserer over den automatiske kritik af USA, fordi de ikke formåede at tage bin Laden i live. Der er tale om en kommandoaktion i et fremmed land, hvor opgaven er at få fat i verdens mest eftersøgte mand, som absolut ikke har lyst til at gå med frivilligt. Jeg ville personligt gerne have set ham på anklagebænken, men når han nu ikke vil lade sig anholde, er det vel helt fair, at de skyder ham, især hvis han og hans folk har sat sig til modværge.
Og hvad er det så? Er det eksempelvis linket til Politiken som du på een gang håner folk for at tro på og samme tid helgarderer dig, ved at være enig med fremgangsmåden i, på trods af at det fortæller det modsatte af, hvad du ellers hårdnakket har påstået?Citizen skrev:P.S. Anholdelsen af Saddam er da ret veldokumenteret. Og det samme ser det ud til, at aktionen mod bin Laden er ved at blive.
2. Hvis det viser sig, at USA havde som mål at dræbe, så erkender jeg deres ret til det, selv om de i en ideel verden burde have fanget ham og bragt ham for retten.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

I virkeligheden burde Lindvang og følge vel bare have postet Osamas død i "Det pisser mig af" tråden, og så havde den skid været slået....Yngvesson skrev:Får alt dette pladder smilet frem hos jer, eller hvordan er det lige det hænger sammen?
Kan ikke rigtig se relevansen i én af mine mange ansøgninger til videre uddannelse.limey skrev:Var det journalist du ville være? Så ville det måske være en idé at prøve at sætte tingene lidt mere ind i kontekst, end blot at tænke politik som en følelsesmæssig størrelse. Og jo, det handler lige nøjagtigt om demokrati og vestlige værdier.Kilde skrev: Manden har været skyld i flere tusinde civiles død. Hvordan kan du overhovedet sætte det mindste spørgsmålstegn ved aktionen??? Det handler hverken om demokrati eller vestlige værdier, men ondskaben selv inkarneret i én person, som har gjort så mange familier ondt og dræbt så mange uskyldige, at man kun kan føle en dyb kvalme ved tanken om mandens eksistens.
Jeg giver udtryk for min mening og mit blik på en gemen terrorists mord på civile. At sætte ind efter manden bag 9/11 har da intet med vestlige værdier at gøre - udover Bin Ladens blik på dem. Det glæder mig af hele mit hjerte, at den mand er død. Ville meget gerne se manden stå for retten og resten af verden, men er nu meget tilfreds med hans død.

Poker. Dit bundniveau og dit topniveau som debattør ligger altså milevidt fra hinanden.Poker-One-Kenobi skrev:I virkeligheden burde Lindvang og følge vel bare have postet Osamas død i "Det pisser mig af" tråden, og så havde den skid været slået....Yngvesson skrev:Får alt dette pladder smilet frem hos jer, eller hvordan er det lige det hænger sammen?
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Hvis man er så trist over at Osama blev dræbt istedet for at få en retssag, at man vil diskutere det over flere sider, er det vel meget reelt at sige at det "pisser jer af"? Men selvfølgelig var det en provokation...limey skrev:Poker. Dit bundniveau og dit topniveau som debattør ligger altså milevidt fra hinanden.Poker-One-Kenobi skrev:I virkeligheden burde Lindvang og følge vel bare have postet Osamas død i "Det pisser mig af" tråden, og så havde den skid været slået....Yngvesson skrev:Får alt dette pladder smilet frem hos jer, eller hvordan er det lige det hænger sammen?
Det får smilet frem tråden
Du fik smilet frem hos mig :-)Yngvesson skrev:Får alt dette pladder smilet frem hos jer, eller hvordan er det lige det hænger sammen?
-
Debatjuntaen
- Administrator

Så stopper diskussionen om Bin Laden og alt det andet I har ladet følge med...
De af jer der har deltaget aktivt i diskussionen vil blive kontaktet direkte af Juntaen. I ved godt I ikke skal indlade jer på sådanne diskussioner på debatten, og sanktioner vil følge...
/Debatjuntaen
De af jer der har deltaget aktivt i diskussionen vil blive kontaktet direkte af Juntaen. I ved godt I ikke skal indlade jer på sådanne diskussioner på debatten, og sanktioner vil følge...
/Debatjuntaen
Jeg er nogenlunde sikker på, at ingen led overlast under debatten. Hvad med at behandle folk som de voksne mennesker, de er? "Sanktioner vil følge" ... Slap dog af.Debatjuntaen skrev:Så stopper diskussionen om Bin Laden og alt det andet I har ladet følge med...
/Debatjuntaen
-
Debatjuntaen
- Administrator

Du/I har brudt følgende regel i retningslinjerne, som er bestemt af ASC, længere er den ikke:Citizen skrev:Jeg er nogenlunde sikker på, at ingen led overlast under debatten. Hvad med at behandle folk som de voksne mennesker, de er? "Sanktioner vil følge" ... Slap dog af.Debatjuntaen skrev:Så stopper diskussionen om Bin Laden og alt det andet I har ladet følge med...
/Debatjuntaen
Og så stopper vi diskussionen her, og lader igen tråden blive overtaget af indlæg, der bringer smilet frem.Politiske debatter hører ikke hjemme på Supporterhjørnet, medmindre det er strengt relateret til fodbold eller AaB. Ytringer som direkte afspejler brugerens politiske ståsted og holdninger er ikke acceptable og vil blive slettet. Samtidig vil brugeren modtage en advarsel.
/Debatjuntaen
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Ja, forfærdeligt at lade så vigtig en tråd komme af sporet, jeg foreslår 100 stokkeslag som en apropos straf til alle!Debatjuntaen skrev:Du/I har brudt følgende regel i retningslinjerne, som er bestemt af ASC, længere er den ikke:Citizen skrev:Jeg er nogenlunde sikker på, at ingen led overlast under debatten. Hvad med at behandle folk som de voksne mennesker, de er? "Sanktioner vil følge" ... Slap dog af.Debatjuntaen skrev:Så stopper diskussionen om Bin Laden og alt det andet I har ladet følge med...
/DebatjuntaenOg så stopper vi diskussionen her, og lader igen tråden blive overtaget af indlæg, der bringer smilet frem.Politiske debatter hører ikke hjemme på Supporterhjørnet, medmindre det er strengt relateret til fodbold eller AaB. Ytringer som direkte afspejler brugerens politiske ståsted og holdninger er ikke acceptable og vil blive slettet. Samtidig vil brugeren modtage en advarsel.
/Debatjuntaen

Arh hva' - nu ved jeg alligevel ikke - loool
Dette indlæg fik smilet fremPoker-One-Kenobi skrev:Ja, forfærdeligt at lade så vigtig en tråd komme af sporet, jeg foreslår 100 stokkeslag som en apropos straf til alle!
Plus dette youtubeklip:
http://www.youtube.com/watch?v=NWUBksFWyPg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
RBAalborg
- 2. div

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: 9000 AALBORG
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... -kamp.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; 
Klubfølelsen sidder i hjertet!
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
and we're back at smiling....RBAalborg skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... -kamp.aspx
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
Måske et lidt trist billede de har valgt, folk ser hvertfald ud til at kede sig bravt 
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Når et møde bliver aflyst fredag, SAS er i godt humør og ombooker uden det koster noget, og man derfor kan komme med flyveren til Aalborg kl. 12.30 - ses på Spirit 
Ska' vi hak'?
At den seksårige først scorer 4 af holdets fem mål i sin første fodboldturnering (billeder her: http://www.flickr.com/photos/rpiil/sets ... 833541441/" onclick="window.open(this.href);return false; ). Han er den fødte angriber. Ligegyldig hvor på banen han får bolden, vender han hurtigt om og klapper igennem - uanset om den ligger til højre eller venstre ben (venstre er det bedste). Et af målene var et hårdt skud fra midten, der tog indersiden af stolpen og gik i mål.
Samtidig er han et socialt væsen - med selvtillid. Han har været meget optaget af at han hørte at Horsens ikke scorer så mange mål, så forleden udtalte han at han syntes det var synd for dem, så når han blev stor ville han være angriber for Horsens, så de kunne lave nogle flere mål.
Man kan så frygte/håbe at han i løbet af næste sæson, så hellere vil være AaB-angriber.
Samtidig er han et socialt væsen - med selvtillid. Han har været meget optaget af at han hørte at Horsens ikke scorer så mange mål, så forleden udtalte han at han syntes det var synd for dem, så når han blev stor ville han være angriber for Horsens, så de kunne lave nogle flere mål.
Man kan så frygte/håbe at han i løbet af næste sæson, så hellere vil være AaB-angriber.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Re: Re: Det får smilet frem tråden
Hvis du præsenterer ham for Magnus Pehrsson, så skulle pengene til pensionen være sikret...Pastorius skrev:At den seksårige først scorer 4 af holdets fem mål i sin første fodboldturnering (billeder her: http://www.flickr.com/photos/rpiil/sets ... 833541441/" onclick="window.open(this.href);return false; ). Han er den fødte angriber. Ligegyldig hvor på banen han får bolden, vender han hurtigt om og klapper igennem - uanset om den ligger til højre eller venstre ben (venstre er det bedste). Et af målene var et hårdt skud fra midten, der tog indersiden af stolpen og gik i mål.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983