Nedrykningstråden

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af thomasjn » 2. maj 2011, 20:08

Poker-One-Kenobi skrev:
le Cid skrev:
Dot Bot skrev:Så bragte Greven OB foran 1-0 imod Esbjerg, på en god flygter, tak for det!
Stikker han af??? ;)
Taber Esbjerg idag tror jeg de er færdige. Vi må forventes at kunne skaffe mindst ligeså mange point som dem, det resterende program taget in mente, og tror ikke to andre hold snubler så kraftigt.
Selv hvis Esbjerg taber til Old Boys i aften har de "kun" fem point op. Godt nok er det meget, men se hvordan det ændrede sig for os med to sejre i streg, da vi lagde i samme situation. Så det kan de jo sagtens nå at ændre sig i en ustabil liga med fem runder tilbage. Så jeg vil ikke dømme nogen nede før det er matematisk sikkert.

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Broendum » 2. maj 2011, 20:12

Flower skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
le Cid skrev:
Dot Bot skrev:Så bragte Greven OB foran 1-0 imod Esbjerg, på en god flygter, tak for det!
Stikker han af??? ;)
Taber Esbjerg idag tror jeg de er færdige. Vi må forventes at kunne skaffe mindst ligeså mange point som dem, det resterende program taget in mente, og tror ikke to andre hold snubler så kraftigt.
Man skal aldrig sige aldrig. Esbjerg kan sådan set selv afgøre det. Deres sidste 4 kampe er alle imod "nedrykker-holdene"

Esbjerg fB-FC Nordsjælland
SønderjyskE-Esbjerg fB
Esbjerg fB-AC Horsens
Randers FC-Esbjerg fB
Det er jo et fantastisk program for os - enten napper de en af de to div pladser, eller også æder de en msse point fra vores kokurrenter - eller begge dele.

Mon ikke de to nedrykkere skal findes på den liste der.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 2. maj 2011, 20:41

Broendum skrev:
Flower skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
le Cid skrev:
Stikker han af??? ;)
Man skal aldrig sige aldrig. Esbjerg kan sådan set selv afgøre det. Deres sidste 4 kampe er alle imod "nedrykker-holdene"

SønderjyskE-Esbjerg fB
Esbjerg fB-AC Horsens
Randers FC-Esbjerg fB
Det er jo et fantastisk program for os - enten napper de en af de to div pladser, eller også æder de en msse point fra vores kokurrenter - eller begge dele.

Det var lidt min pointe, orkede ikke at lave listen...

otbak
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af otbak » 2. maj 2011, 20:45

Nedrykning er nu ikke længere aktuel for os,det kan enhver med bare lidt forstand på fodbold vel se.Vi skal nu til at se op ad i tabellen og for mig at se er en 5 plads inden for rækkevide når vi har slået Silkeborg.

Og luk så bare denne tråd da den ikke længere er vær at bruge tid på at læse.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 2. maj 2011, 20:49

otbak skrev:Nedrykning er nu ikke længere aktuel for os,det kan enhver med bare lidt forstand på fodbold vel se.Vi skal nu til at se op ad i tabellen og for mig at se er en 5 plads inden for rækkevide når vi har slået Silkeborg.

Du joker, ikk?

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 2. maj 2011, 20:54

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 2. maj 2011, 21:00

otbak skrev:Nedrykning er nu ikke længere aktuel for os,det kan enhver med bare lidt forstand på fodbold vel se.Vi skal nu til at se op ad i tabellen og for mig at se er en 5 plads inden for rækkevide når vi har slået Silkeborg.

Gid jeg havde din optimisme. Jeg har brugt de sidste 10 minutter på at skiftevis at stirre på OB-Esbjerg, dels på stillingen og det resterende kampprogram og jeg har stadig ondt i maven, når jeg tænker på, hvad der kan ske i de sidste 5 runder.

Bozak
2. div
2. div

Indlæg af Bozak » 2. maj 2011, 21:05

Gad godt se en Esbjerg sejr over Randers i sidste runde, der gør at Esbjerg hiver Randers med ned. :D

Rextherunt
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Østjylland

Indlæg af Rextherunt » 2. maj 2011, 21:29

:aabfan: Sooommer soommer og sol duften af Esbjerg i Første Division.. :aabfan:
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 2. maj 2011, 21:30

Rextherunt skrev::aabfan: Sooommer soommer og sol duften af Esbjerg i Første Division.. :aabfan:
Sælg nu ikke skindet før bjørnen er skudt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 2. maj 2011, 21:41

Samme som Limey. Men min ondt i maven er først og fremmest til kampen på fredag, vinder vi den er jeg sikker på vi overlever.

Forskellen på 1-x og 2 er vanvittig! Taber vi, kan der indsnige sig nerver. Nerver som spillerne ikke render rundt med, i takt med at vi har spillet godt og fået selvtillid.

Håber hele Aalborg igen kommer på stadion og råber de røde frem til sejr, ligesom mod Randers og FCM.

Som jeg har sagt det før, så er Lyngbys unge drenge det mest svingende hold, også midt i kampene, og deres defensiv har det med at knække når der bliver lagt et godt tryk på. Men de har lige slået et hold vi så meget skidt ud imod, så det er absolut intet nemt hold at slå. De kan sagtens komme foran, i deres seneste kamp var de klart det ringeste hold, men alligevel scorer de på en halv chance. Så det er med at sætte dem under pres og fortsætte med at skabe chancer imod en Lyngby defensiv, der vil give os nok chancer hvis vi sætter et godt tryk på. Det er nok ikke det værste hold vi kan komme bagud imod i ligaen. Selvom det da aldrig er at foretrække :)

Håber folk tropper op igen, der bliver muligvis endnu mere brug for jer! kampen forløber ikke nødvendigvis med lige så lidt fight, som fra det bovlamme FCM hold i lørdags. Så giv os den sejr der muligvis kan sikre vi overlever!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 2. maj 2011, 23:27

Min mave har det også som Limeys.....

Min familie påstår til gengæld, at humøret er steget med adskillige grader i det lille hjem de sidste uger :-)

Jeg tør ikke helt tro på, at vi klarer den endnu. Vinder vi vores to sidste hjemmekampe burde det ikke kunne gå galt. Taber vi til gengæld på fredag er vi tilbage i lortet igen... At nogen nu vil kigge opad i tabellen er fint med mig, men jeg er stadigvæk klar til at sælge det hele for en respektabel 10.-plads....

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 2. maj 2011, 23:53

Hovmod står for fald ! Lige så hurtigt som vi kunne få vind i sejlene, lige så hurtigt kan det gå den anden vej.

(ved ikke helt hvorfor jeg skal slynge rundt med ordsprog i aften :P)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Dingo
1. div
1. div
Favoritspiller: Kjetil Wæhler
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Dingo » 3. maj 2011, 00:07

Broendum skrev:
Flower skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
le Cid skrev:
Stikker han af??? ;)

SønderjyskE-Esbjerg fB
Esbjerg fB-AC Horsens
Randers FC-Esbjerg fB

men hvis de vinder over os om 2 runder, så er intet jo sikkert endnu. Næste runde er vigtig!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 3. maj 2011, 09:21

Det vil jeg godt sælge de resterende kampe for :thumbsup:

http://www.sporten.dk/superligaen/det-s ... kker-ned#1" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div

Indlæg af Broendum » 5. maj 2011, 20:11

Perfekt at to af nedrykningskonkurrenterne hiver hinanden ud i forlænget i pokalsemien.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 5. maj 2011, 20:17

Broendum skrev:Perfekt at to af nedrykningskonkurrenterne hiver hinanden ud i forlænget i pokalsemien.
fc midtafrika er ikke i nedrykningsfare desværre.. selvom de har lignet gode kandidater dette forår.

Taber efb er der ikke mange dage, til at finde energi og humør til nedrykningskampen. De skal vel vinde 4 ud af 5 kampe, med nuværende selvtillid bliver det svært nok.

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div

Indlæg af Broendum » 5. maj 2011, 20:23

Gentleman Finn skrev:[
fc midtafrika er ikke i nedrykningsfare desværre..
Doh, selvfølgelig ikke. Tænkte på FCN, som er i finalen.

fish
Superliga
Superliga

Indlæg af fish » 6. maj 2011, 12:26

doukas skrev:Det vil jeg godt sælge de resterende kampe for :thumbsup:

http://www.sporten.dk/superligaen/det-s ... kker-ned#1" onclick="window.open(this.href);return false;
Dejlig læsning på tipsbladet også. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... page=0%2C2" onclick="window.open(this.href);return false;

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 6. maj 2011, 12:44

Jeg tror sgu på 4 sejre i de næste 5 kampe... Kan ikke se hvem (udover SIF) der skulle forhindre det.
Jeg tror ikke vi slår FCK, men jeg vil da ikke afviser det sker ;)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Låst