Den var så oplagt, og det har irriteret mig hele dagen den ikke var kommenteret... Men man kan vel bare konkludere, at debatsidens brugere ikke får smilet frem, over andres trang til dej.Lindvang skrev:Endelig. Jeg har ventet hele dagen på, at en ville finde det morsomme i denne sætningJLB skrev:Lindvang skrev:Jeg ser også frem til at høre om Fabbes dej
Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
Hvem der bare var irsk
meget uheldigt faldPastorius skrev:Bad timing...
Det får smilet frem tråden
Noget lignende kunne nemt være overgået mig idag da jeg kom til at kluk le højlydt i en stillekupé da jeg så Pastorius' avisudklip :-Dbuckster skrev:meget uheldigt faldPastorius skrev:Bad timing...
-
Elegia
Er dette beviset på, at Aalborg-hår findes?Lindvang skrev:Hold nu kæft, gamle mand. Det har sgu da altid heddet Aalborg-hår. Det hed det også, blandt aalborgensere, da jeg boede i Aalborg.Køllen I Møllen skrev:Hvis det i kalder Aalborg-hår er affarvet hår så har jeg personligt aldrig dyrket den disciplin.Gnu skrev:Dit Aalborg-hår føler sig måske stødt?Køllen I Møllen skrev:Det er da det ringeste jeg nogensinde har spildt tid på.
"Journalisten" har travlt med at prøve at forklare at jysk er kedeligt.
Faktisk vil jeg sige at denne intetsigende artikel pisser mig af...
Og at kalde det for Aalborg-hår er jo aldeles latterligt, lige så latterligt som dengang en debattør mente at der var flere kamphunde i Aalborg end andre steder i landet. Der var også en anden, mærkeligt nok også bosiddende i kbh, der havde travlt med at fortælle hvor mange Brian-typer der var i Aalborg i forhold til resten af landet. Nu er det ikke dig jeg er efter, Gnu, jeg ved ikke om du bor i kbh eller Aalborg, men der er en tydelig tendens til at de AaB-folk der bor i kbh skal nedgøre mange af de ting der kommer fra Aalborg og det pisser mig sgu af. Det kunne nok analyseres til manglende selvværd hvis man havde lyst til at diskutere det men lad os lade være med det...
Iøvrigt får Allan Reese også mit smil frem. Klassisk Københavner-hår! (selvom han var fra Århus med bolle Å).
http://www.dr.dk/P4/Sjaelland/Nyheder/R ... 164335.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Selv om jeg nu - fra egne antropologiske nutidsstudier i gadeplan i Aalborg - vil påstå, at der er længere mellem folk med Aalborg-hår i 2011, end der var for bare fem år siden.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Er det Aalborg-hår når piger farver håret lyst så må jeg jo bøje mig. Jeg troede bare vi snakkede drenge-hår....Elegia skrev:Er dette beviset på, at Aalborg-hår findes?Lindvang skrev:Hold nu kæft, gamle mand. Det har sgu da altid heddet Aalborg-hår. Det hed det også, blandt aalborgensere, da jeg boede i Aalborg.Køllen I Møllen skrev:Hvis det i kalder Aalborg-hår er affarvet hår så har jeg personligt aldrig dyrket den disciplin.Gnu skrev:Dit Aalborg-hår føler sig måske stødt?Køllen I Møllen skrev:Det er da det ringeste jeg nogensinde har spildt tid på.
Og at kalde det for Aalborg-hår er jo aldeles latterligt, lige så latterligt som dengang en debattør mente at der var flere kamphunde i Aalborg end andre steder i landet. Der var også en anden, mærkeligt nok også bosiddende i kbh, der havde travlt med at fortælle hvor mange Brian-typer der var i Aalborg i forhold til resten af landet. Nu er det ikke dig jeg er efter, Gnu, jeg ved ikke om du bor i kbh eller Aalborg, men der er en tydelig tendens til at de AaB-folk der bor i kbh skal nedgøre mange af de ting der kommer fra Aalborg og det pisser mig sgu af. Det kunne nok analyseres til manglende selvværd hvis man havde lyst til at diskutere det men lad os lade være med det...
Iøvrigt får Allan Reese også mit smil frem. Klassisk Københavner-hår! (selvom han var fra Århus med bolle Å).
http://www.dr.dk/P4/Sjaelland/Nyheder/R ... 164335.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Selv om jeg nu - fra egne antropologiske nutidsstudier i gadeplan i Aalborg - vil påstå, at der er længere mellem folk med Aalborg-hår i 2011, end der var for bare fem år siden.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Elegia
Altså, nu bor jeg jo ikke på Frederiksberg eller Vesterbro, så jeg mangler det udsyn, visse andre debattører har.Køllen I Møllen skrev:Er det Aalborg-hår når piger farver håret lyst så må jeg jo bøje mig. Jeg troede bare vi snakkede drenge-hår....Elegia skrev:Er dette beviset på, at Aalborg-hår findes?Lindvang skrev:Hold nu kæft, gamle mand. Det har sgu da altid heddet Aalborg-hår. Det hed det også, blandt aalborgensere, da jeg boede i Aalborg.Køllen I Møllen skrev:Hvis det i kalder Aalborg-hår er affarvet hår så har jeg personligt aldrig dyrket den disciplin.Gnu skrev:Dit Aalborg-hår føler sig måske stødt?Køllen I Møllen skrev:Det er da det ringeste jeg nogensinde har spildt tid på.
Men i min ydmyge definition har Aalborg-hår altid været:
Noget-med-afblegede-spidser til drenge

og
To-farvet hår til piger

Set her fra Sorø, kunne det snildt hedde Ringsted-hår eller endnu bedre Slagelse-hår.Elegia skrev: Altså, nu bor jeg jo ikke på Frederiksberg eller Vesterbro, så jeg mangler det udsyn, visse andre debattører har.
og
To-farvet hår til piger
Mere generelt er pruler-hår nok den bedst dækkende betegnelse.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Elegia
Det er i hvert faldt lidt sjovt, at kvinden i artiklen taler om, at forskellen ikke kan forklares med (manglende) uddannelsePastorius skrev:Set her fra Sorø, kunne det snildt hedde Ringsted-hår eller endnu bedre Slagelse-hår.Elegia skrev: Altså, nu bor jeg jo ikke på Frederiksberg eller Vesterbro, så jeg mangler det udsyn, visse andre debattører har.
og
To-farvet hår til piger
Mere generelt er pruler-hår nok den bedst dækkende betegnelse.
-
RufusTheDog
Bjørn Lomborg: Frederiksberg
Lene Nystrøm: Norge
Dine billeder havde haft større gennemslagskraft hvis du havde fundet personer fra Aalborg, med den slags frisurer. Og det burde jo være en smal sag?
Og den der to-delte frisure til piger, har alle dage heddet polak-hår. Og just for the record, så er begge slags frisurer yderst skrækkelige, uagtet om man kommer fra den ene eller anden ende af landet.
Dine billeder havde haft større gennemslagskraft hvis du havde fundet personer fra Aalborg, med den slags frisurer. Og det burde jo være en smal sag?
Og den der to-delte frisure til piger, har alle dage heddet polak-hår. Og just for the record, så er begge slags frisurer yderst skrækkelige, uagtet om man kommer fra den ene eller anden ende af landet.
-
Elegia
Måske var joken netop, at Aalborg-hår også kan sidde på hovedet af en af verdens mest indflydelsesrige mænd og en af Skandinaviens mest succesrige popsangerinder...RufusTheDog skrev:Bjørn Lomborg: Frederiksberg
OK. Undskyld.RufusTheDog skrev:Og den der to-delte frisure til piger, har alle dage heddet polak-hår. Og just for the record, så er begge slags frisurer yderst skrækkelige, uagtet om man kommer fra den ene eller anden ende af landet.
-
RufusTheDog
Ahahaha, kæft en grinaren joke! Og du behøves skam ikke undskylde.
-
Elegia
Det er jeg glad for.RufusTheDog skrev:Ahahaha, kæft en grinaren joke! Og du behøves skam ikke undskylde.
Men næste gang jeg ser en mand med affarvede spidser eller en kvinde med "polak-hår", skal jeg nok prøve, om jeg kan få taget et billede i smug!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Der bor vist en i Holbergsgade som i gamle tider hældte til Polak-hår. Tvivler dog på at han er polak nok til at indrømme det den dag idag...
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Hmm, måske er jeg bare for gammel, men da jeg boede i Aalborg hørte jeg aldrig ordet "Aalborg-hår". Nu hvor jeg bor i Kbh. ser jeg det sjældent, men nu er mange af dem jeg ser også unge mænd af anden etnisk oprindelse end dansk, hvor det ofte er "pik-håret" eller hanekammen eller anden frisure med maskinklipning og lidt tilhørende hår, som gør sig gældende.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Lindvang
Never!Køllen I Møllen skrev:Der bor vist en i Holbergsgade som i gamle tider hældte til Polak-hår. Tvivler dog på at han er polak nok til at indrømme det den dag idag...
- Køllen I Møllen
- Allstar

Pik-hår = Københavnergarn.Mogens skrev:Hmm, måske er jeg bare for gammel, men da jeg boede i Aalborg hørte jeg aldrig ordet "Aalborg-hår". Nu hvor jeg bor i Kbh. ser jeg det sjældent, men nu er mange af dem jeg ser også unge mænd af anden etnisk oprindelse end dansk, hvor det ofte er "pik-håret" eller hanekammen eller anden frisure med maskinklipning og lidt tilhørende hår, som gør sig gældende.
Lars von Trier, genial mand!
En mand, som jeg gerne vil snakke med.Dot Bot skrev:Lars von Trier, genial mand!
-
Lindvang
Jeg tror ikke, at du skal satse på, at hans hang til Hitler er så ligefrem, som den måtte synes under pressekonferencen.SimonJ skrev:En mand, som jeg gerne vil snakke med.Dot Bot skrev:Lars von Trier, genial mand!