Jeg synes godt nok også det ser sort ud. Jeg nægter simpelthen at tro på, at vi henter point i Parken. Det er en festdag for dem, Parken bliver så godt som udsolgt, og de skal have guldmedaljer og sagt farvel til Ståle. Derudover har de nu også en snitter de skal have vasket væk. Vi får ikke point, og vores skæbne ligger derfor i andres hænder!astonvilla skrev:Jeg fatter simpelthen ikke koret om vi har større sansynlighed for at overleve end at rykke ned!!! Det er HELT sort for mig.
Lyngby får mindst 1 point mod OB. OB har intet at spille for og de er vel ikke kommet hjem fra byen endnu. Lyngby er motiveret ud over alle grænser. Altså minimum 1 point til Lyngby.
Randers har hjemmebane og vinden i ryggen. EB spiller jo som en pose nødder.
Vi får en KÆMPE snitter i Parken. Vores forsvar sejler (især i venstre side) og vi har en keeper der stort set ikke har haft en redning hele sæsonen.
Dette her kan kun pege een vej: Vi rykker ned på søndag.
Jeg tror også at OB læner sig tilbage nu og går halvt på sommerferie. Lyngby kommer og kæmper for liv og død, og der er rigtig meget der tyder på, at de tager point. Vores små chancer ligger i, at Randers og Esbjerg spiller uafgjort. Nogle vil sige, at det også er okay at Esbjerg vinder, men her vil jeg gerne pointere, at forskellen i målscoren hurtigt kan ødelægges, hvis vi render ind i en snitter i Parken.
Hvad sker der egentlig hvis vi ender a point med Esbjerg og har samme målscore?