Vil gerne stemme i - bare bliv ved Funky - men jeg tror du taler for døve ører.flapz skrev:Funky du er helt fantastisk :-) har fulgt debatten her, men orker ikke tage kampen som du har gjort. Du har min fulde opbakning i denne sag.Funky skrev:Ak ja, verden er jo et ondt sted. Fattigdom og sultedød, børnesoldater som tvinges til at skyde deres egne forældre, kinesiske fabriksarbejdere som udsættes for så hårdt et arbejdspres med fremstilling at vestlige forbrugsvarer, at de begår selvmord i hobetal, og i Danmark....RufusTheDog skrev:http://www.tigerburet.dk/?page=1001&news_id=183
...i Danmark sidder en flok velnærede, lyserøde fodboldfans i lidt for stramme trøjer med sårede, ÅÅH så sårede følelser, udsatte som de er for den KRIMINALISERING det er at blive bedt om at oplyse navn og adresse for at få adgang til en ellers lukket, privat fest!
Lykkeligvis er det jo en oplagt sag for FN og den Europæiske Menneskeretsdomstol at tage fat i! Ryd bordet for alle øvrige sager, for HER er satame noget, som rykker! Og domstolen må da gerne rubbe neglene, for jeg kan ikke tro andet end at alle disse stakkels ofre må gå rundt på må og få, fjernt fra al civilisation, og spise bær, rødder, selvdøde grævlinge og hvad ellers man kan finde, frem for at måtte lide den TORT at skulle gå ind i en gængs dagligvarebutik og igen opleve at blive KRIMINALISERET!
Hold kaje vi har det for godt herhjemme. Folk skulle fandenlyneme skamme sig.
Græder folk også over at være anklaget som kriminelle når de skal flyve eller låne en bog på biblioteket ?
Jeg har været med på udebane turer, også mere end der kan tælles på 2 hænder. Jeg ved godt det ikke er lige så mange som dem der kommer til 100, men det er nu stadig nogle opleveler jeg værdsætter og som jeg synes er sjovt - og jeg er skam ikke færdig med at tage afsted. Nu hvor jeg bor væk fra Aalborg tager jeg nok til flere når AaB kommer på mine kanter.
- Og AaB må gerne få oplyst mit navn, min adresse, mit telefon nummer og hvad min kæreste hedder - hvis det er det de vil have.
Bare se på hvor sindssygt meget information du smider om dig selv på internettet - facebook fx?
Slap nu af drenge, kom ind i kampen og accepter at fortæl folk dit navn. Hvis du så laver noget LORT, så kan de også finde dig. Men er du en af de drenge der ikke har tænkt sig at urinere ud over en kalkun eller hvad I nu kalder dem. Så kan du med ro i maven sagtens udlevere det data som AaB kræver, og nyde en fodboldkamp uden at være bange for at en eller anden retardo får en hjerneblødning ved siden af dig og løber ind over banen eller kaster et kanonslag.