Martin Bak skrev:Der vil ikke komme samme antal udeholdsfans til byen, og der vil uden tvivl være mindre ballade i gaderne. Det er fint nok at du er imod registrering, men du kan ikke seriøst mene at der stadig skulle komme 350 FCK fans til byen når der ikke længere er et udebaneafsnit.[/quoPoker-One-Kenobi skrev:Yankee skrev:Ja, selvfølgelig kan man da det. De 22 blev ikke anholdt på et udebaneafsnit - faktisk ikke engang på et stadion. Balladen i gaderne vil i sig selv være upåvirket af de nye tiltag, så det er kun episoder PÅ udebaneafsnittet, der kan retfærdiggøre denne udmelding og planlagte stramning.seamann skrev:
Kan man melde hus heeelt forbi med 22 anholdte AaB fans ?
du kan ikke seriøst mene det ævl og bævl du har skrevet i denne tråd - du aner tydeligvis intet om hvad som trigger disse mennesker - pres og uretfærdige registreringer avler modpres. Jeg vil vædde - og du kan til enhver tid hænge mig op på det her- at hvis dette tiltag eksisterer næste gang kbh gæster. ja så vil du se endnu voldsommere uroligheder i byen.
Det er et væddemål jeg MEGET gerne tager! Du sætter bare selv et beløb. I øvrigt er jeg da fuldstændigt klar over at pres avler modpres, det gør det bare ikke min lyst til at føje dem større. Skal vi så også lade være med at anholde rockere, for de bliver sgu nok sure? Ikke kæmpe mod religiøse fanatikere, for vi risikerer de hævner sig? Det er på tide at problemet bliver taget alvorligt, jeg kan sagtens forstå at man ikke føler sig i samme båd i ASC og aalborg, men der mangler for mig at se komplet forståelse for klubbernes situation og at klubberne må samarbejde for at det kan have en effekt.