Registrering på udebaneture

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. mar 2012, 15:05

Martin Bak skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Yankee skrev:
seamann skrev:
Kan man melde hus heeelt forbi med 22 anholdte AaB fans ?
Ja, selvfølgelig kan man da det. De 22 blev ikke anholdt på et udebaneafsnit - faktisk ikke engang på et stadion. Balladen i gaderne vil i sig selv være upåvirket af de nye tiltag, så det er kun episoder PÅ udebaneafsnittet, der kan retfærdiggøre denne udmelding og planlagte stramning.
Der vil ikke komme samme antal udeholdsfans til byen, og der vil uden tvivl være mindre ballade i gaderne. Det er fint nok at du er imod registrering, men du kan ikke seriøst mene at der stadig skulle komme 350 FCK fans til byen når der ikke længere er et udebaneafsnit.[/quo

du kan ikke seriøst mene det ævl og bævl du har skrevet i denne tråd - du aner tydeligvis intet om hvad som trigger disse mennesker - pres og uretfærdige registreringer avler modpres. Jeg vil vædde - og du kan til enhver tid hænge mig op på det her- at hvis dette tiltag eksisterer næste gang kbh gæster. ja så vil du se endnu voldsommere uroligheder i byen.

Det er et væddemål jeg MEGET gerne tager! Du sætter bare selv et beløb. I øvrigt er jeg da fuldstændigt klar over at pres avler modpres, det gør det bare ikke min lyst til at føje dem større. Skal vi så også lade være med at anholde rockere, for de bliver sgu nok sure? Ikke kæmpe mod religiøse fanatikere, for vi risikerer de hævner sig? Det er på tide at problemet bliver taget alvorligt, jeg kan sagtens forstå at man ikke føler sig i samme båd i ASC og aalborg, men der mangler for mig at se komplet forståelse for klubbernes situation og at klubberne må samarbejde for at det kan have en effekt.

Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Martin Bak » 10. mar 2012, 15:34

Poker-One-Kenobi skrev:
Martin Bak skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Yankee skrev:
seamann skrev:
Ja, selvfølgelig kan man da det. De 22 blev ikke anholdt på et udebaneafsnit - faktisk ikke engang på et stadion. Balladen i gaderne vil i sig selv være upåvirket af de nye tiltag, så det er kun episoder PÅ udebaneafsnittet, der kan retfærdiggøre denne udmelding og planlagte stramning.
Der vil ikke komme samme antal udeholdsfans til byen, og der vil uden tvivl være mindre ballade i gaderne. Det er fint nok at du er imod registrering, men du kan ikke seriøst mene at der stadig skulle komme 350 FCK fans til byen når der ikke længere er et udebaneafsnit.[/quo

du kan ikke seriøst mene det ævl og bævl du har skrevet i denne tråd - du aner tydeligvis intet om hvad som trigger disse mennesker - pres og uretfærdige registreringer avler modpres. Jeg vil vædde - og du kan til enhver tid hænge mig op på det her- at hvis dette tiltag eksisterer næste gang kbh gæster. ja så vil du se endnu voldsommere uroligheder i byen.

Det er et væddemål jeg MEGET gerne tager! Du sætter bare selv et beløb. I øvrigt er jeg da fuldstændigt klar over at pres avler modpres, det gør det bare ikke min lyst til at føje dem større. Skal vi så også lade være med at anholde rockere, for de bliver sgu nok sure? Ikke kæmpe mod religiøse fanatikere, for vi risikerer de hævner sig? Det er på tide at problemet bliver taget alvorligt, jeg kan sagtens forstå at man ikke føler sig i samme båd i ASC og aalborg, men der mangler for mig at se komplet forståelse for klubbernes situation og at klubberne må samarbejde for at det kan have en effekt.

så fordi fck har en stor gruppe som laver ballade på stadion så skal alle andre tage den i røven ?? er det seriøst det du mener? det er kun bif og fck som har haft problemer med deres fans PÅ STADION i mange år efterhånden - og nej det er ikke et større problem at en idiotisk baneløber skal gøre opmærksom på sig selv , eller at der bliver tændt 10 blus blandt AaB's tilskuere... Vi er igen igen og endnu engang igen blevet rost af AaB , af politiet i Aalborg og flere andre steder for fansenes gode opførsel - så vender det hele pludselig - fordi fucking KØBENHAVN laver ballade på stadion, hvilket medfører at AaB af en eller anden grund nu problematiserer de fans som man har rost til skyerne- Det hænger da ikke sammen.

jeg fatter ikke hvorfor du ikke fatter :o), at folk brokker sig over registrering på den baggrund - det hele handler jo om at AaB nu vil mistænkeliggøre alle, som følger holdet på stadion - FULDSTÆNDIGT UDEN GRUND FFS!!!!!!!! når man ser på de sidste 4-5 år.
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Martin Bak
Landshold
Landshold

Indlæg af Martin Bak » 10. mar 2012, 15:48

Poker-One-Kenobi skrev:
Martin Bak skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Yankee skrev:
seamann skrev:

[/color

det har jo ikke det mindste med hinanden at gøre --- OVERHOVEDET! selvfølgelig skal man opføre sig ordentligt på stadion og selvfølgelig skal man tage straffen hvis man ikke kan.... men der er jo ikke noget problem i Aalborg pt!!!!! det er ikke vores ansvar at fck og bif, for den sags skyld, har så mange aber med -

hele pisset bunder jo I at politiet/kontrollørerne ikke magtede deres arbejde ved indgangen og lod op mod 100 fck'ere som har karantæne til stadion komme ind - fordi de var begge for at der blev ballade hvis de blev afvist --- HVAD FANDEN ER DET FOR ET ARGUMENT!!

og jo poker der kommer mere end 100 fckere med karantæne til byen næste gang ligemeget om de kan komme på stadion eller ej - og jo der bliver ballade værre end sidst..
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 10. mar 2012, 16:01

Martin Bak skrev: så fordi fck har en stor gruppe som laver ballade på stadion så skal alle andre tage den i røven ??
Hvis et forslag om at bede folk oplyse navn + adresse for at komme ind på udebaneafsnit kan få en sådan beskrivelse, så bliver det godtnok svært med den dialog, som ellers efterlyses så indtrængende.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 10. mar 2012, 16:04

Martin Bak skrev:
hele pisset bunder jo I at politiet/kontrollørerne ikke magtede deres arbejde ved indgangen og lod op mod 100 fck'ere som har karantæne til stadion komme ind - fordi de var begge for at der blev ballade hvis de blev afvist --- HVAD FANDEN ER DET FOR ET ARGUMENT!!
DET mener jeg, du har helt ret i. Det skal man så også huske, når folk forsøger at slagte FCK AWAY-systemet på basis af søndagens kamp.
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 10. mar 2012, 16:22

Yankee skrev:
Pointen for mig er, at AaB (og OB) fra alle sider roses for vores nuværende system, der holder ballademagerne væk fra stadion. Hvorfor i alverden så ændre på det system?
Det er jo allerede blevet vendt her i tråden. AaB er gået med i en solidarisk aftale, hvor Lynge selv siger, at den, som han ser det, ikke er rettet imod AaB-fans. Der er tale om et indgreb, som ved gud ikke burde kunne få dig til at miste mere søvn end når du går i brugsen eller på biblioteket, hvis det er noget med en principiel frygt for Big Brother-tilstande. AaB's fans opfører sig tilsyneladende eksemplarisk, så ingen står til at blive udelukket fra AaB's kampe.

Man KUNNE altså læne sig tilbage heroppe, prøve at vise en lille smule format fra fanside og sige "ja okay, det blir lidt mere bøvlet for os, men lad os da støtte vores klub i et tiltag som ikke er rettet imod os, og som måske kan løse et problem ALLE gerne har villet løse længe med tumpede FCK- og BIF-fans" - i stedet går man i sort, på et meget tyndt grundlag. Man synes man "ikke er blevet hørt", men man har heller ikke formatet til selv at søge den dialog, man synes man er blevet snydt for. Nej, man er da blevet "kriminaliseret", og hyl skrig og piv, og SÅ skal man sætte "hårdt mod hårdt" - uden at man i mine øjne OVERHOVEDET er i stand til - eller har prøvet på - at forklare, hvordan et tiltag som reelt set ikke vil ramme AaB-fans kan kaldes "hårdt"!

Hvad koster det her reelt set den dedikerede AaB-fan, udover måske lidt mere administrativt bøvl med at få billet til udebanekampe, og måske et principielt ubehag ved at oplyse navn og adresse? Er det ikke en pris som er værd at betale, hvis man til gengæld kan sætte bedre ind imod de (særligt københavnske) tossegrupper, som de fleste gerne vil holde væk?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 10. mar 2012, 16:47

Funky skrev:
Yankee skrev:
Pointen for mig er, at AaB (og OB) fra alle sider roses for vores nuværende system, der holder ballademagerne væk fra stadion. Hvorfor i alverden så ændre på det system?
Det er jo allerede blevet vendt her i tråden. AaB er gået med i en solidarisk aftale, hvor Lynge selv siger, at den, som han ser det, ikke er rettet imod AaB-fans. Der er tale om et indgreb, som ved gud ikke burde kunne få dig til at miste mere søvn end når du går i brugsen eller på biblioteket, hvis det er noget med en principiel frygt for Big Brother-tilstande. AaB's fans opfører sig tilsyneladende eksemplarisk, så ingen står til at blive udelukket fra AaB's kampe.

Man KUNNE altså læne sig tilbage heroppe, prøve at vise en lille smule format fra fanside og sige "ja okay, det blir lidt mere bøvlet for os, men lad os da støtte vores klub i et tiltag som ikke er rettet imod os, og som måske kan løse et problem ALLE gerne har villet løse længe med tumpede FCK- og BIF-fans" - i stedet går man i sort, på et meget tyndt grundlag. Man synes man "ikke er blevet hørt", men man har heller ikke formatet til selv at søge den dialog, man synes man er blevet snydt for. Nej, man er da blevet "kriminaliseret", og hyl skrig og piv, og SÅ skal man sætte "hårdt mod hårdt" - uden at man i mine øjne OVERHOVEDET er i stand til - eller har prøvet på - at forklare, hvordan et tiltag som reelt set ikke vil ramme AaB-fans kan kaldes "hårdt"!

Hvad koster det her reelt set den dedikerede AaB-fan, udover måske lidt mere administrativt bøvl med at få billet til udebanekampe, og måske et principielt ubehag ved at oplyse navn og adresse? Er det ikke en pris som er værd at betale, hvis man til gengæld kan sætte bedre ind imod de (særligt københavnske) tossegrupper, som de fleste gerne vil holde væk?
Funky, vel at mærke et system, som man overhovedet ikke ved hvad indebærer eller om overhovedet bliver til noget. AaB har endnu en gang mestret i dårlig kommunikation, men ud fra det der er meldt ud, så ved man INTET om de faktiske tiltag - ud over, at FCK's udeafsnit bliver lukket ned i en rum tid. Heller ikke hvad der skal til for at det samme kan ske for de andre klubber..

Udtrykket "Ingen over klubben" synes i hvert fald at klinge ret hult disse dage...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. mar 2012, 17:04

Martin Bak skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Martin Bak skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Yankee skrev:
seamann skrev:

[/color

det har jo ikke det mindste med hinanden at gøre --- OVERHOVEDET! selvfølgelig skal man opføre sig ordentligt på stadion og selvfølgelig skal man tage straffen hvis man ikke kan.... men der er jo ikke noget problem i Aalborg pt!!!!! det er ikke vores ansvar at fck og bif, for den sags skyld, har så mange aber med -

og jo poker der kommer mere end 100 fckere med karantæne til byen næste gang ligemeget om de kan komme på stadion eller ej - og jo der bliver ballade værre end sidst..

Som sagt, jeg tager meget gerne imod væddemål på om der vil være mindre ballade til næste fck kamp hvis de ikke har et udebaneafsnit. Du bestemmer selv hvad du vil sætte på højkant. Derudover er det da altid surt at skulle gå igennem bureaukrati når man ikke selv har noget i klemme, men som tidligere listet er det altså noget man som dansker oplever hele tiden i forvejen, simpelthen fordi man ikke kan lave et system KUN for dem som har tænkt sig at træde ved siden af. Du virker ret ophidset, men i virkeligheden er jeg jo bare uenig med dig om registrering af navn er "kriminaliserende" eller ej, så tag dog diskussionen som det den er.

Martin Bak
Landshold
Landshold

Indlæg af Martin Bak » 10. mar 2012, 17:29

og jo poker der kommer mere end 100 fckere med karantæne til byen næste gang ligemeget om de kan komme på stadion eller ej - og jo der bliver ballade værre end sidst..[/quote]

Som sagt, jeg tager meget gerne imod væddemål på om der vil være mindre ballade til næste fck kamp hvis de ikke har et udebaneafsnit. Du bestemmer selv hvad du vil sætte på højkant. Derudover er det da altid surt at skulle gå igennem bureaukrati når man ikke selv har noget i klemme, men som tidligere listet er det altså noget man som dansker oplever hele tiden i forvejen, simpelthen fordi man ikke kan lave et system KUN for dem som har tænkt sig at træde ved siden af. Du virker ret ophidset, men i virkeligheden er jeg jo bare uenig med dig om registrering af navn er "kriminaliserende" eller ej, så tag dog diskussionen som det den er.[/quote]

ja dumt formuleret af mig til at begynde med for hvordan skal man måle /vurdere vold og ballade - men tror man at man nu undgår at de uønskede fck fans kommer til byen tager man alvorligt fejl - kender dig ikke, derfor vædder jeg ikke men siden du er så vild med registrering kan du jo registrere dig hos mig så vil jeg overveje det...

ja jeg er harm - derfor ordlyden i mine indlæg - jeg synes det er gået fuldstændigt over gevind - vi har kontrollører og politi som ikke evner at udføre deres arbejde, og ganske almindelige mennesker kommer til at betale prisen

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. mar 2012, 17:39

Martin Bak skrev: ja dumt formuleret af mig til at begynde med for hvordan skal man måle /vurdere vold og ballade - men tror man at man nu undgår at de uønskede fck fans kommer til byen tager man alvorligt fejl - kender dig ikke, derfor vædder jeg ikke men siden du er så vild med registrering kan du jo registrere dig hos mig så vil jeg overveje det...

ja jeg er harm - derfor ordlyden i mine indlæg - jeg synes det er gået fuldstændigt over gevind - vi har kontrollører og politi som ikke evner at udføre deres arbejde, og ganske almindelige mennesker kommer til at betale prisen
Jeg sender fluks mit bankkonto nummer, det får du brug for. Lad os bare måle det på antallet af anholdelser og afbrydelser af kampen.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 10. mar 2012, 19:45

Ja selvfølgelig ringer Lynge Jacobsen da fluks til jer og indbyder jer til krisemøde på hans kontor, nå i spiller tøsefornærmede og bliver væk, i bliver taget meget meget alvorligt....... oh dear

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... yngby-kamp" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 10. mar 2012, 19:48

Brent skrev:Det er dog utroligt så følsomme unge mænd er i dag, boykotte en kamp blot fordi man skal opgive sit navn...sikke en flok prinsesser.

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... yngby-kamp" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg mangler stadig svar på hvorfor det ikke kan være sjovt at gå til bold bare fordi man skal opgive sit navn?
Jeg troede netop du af alle personer ville støtte en flok prinsesser? Men det er måske kun, hvis det er en flok forvilede unge kvindfolk, der prøver at overbevise hinanden om, at kvinder godt kan spille fodbold?
Hader København!

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 10. mar 2012, 19:58

Funky skrev:
Ak ja, verden er jo et ondt sted. Fattigdom og sultedød, børnesoldater som tvinges til at skyde deres egne forældre, kinesiske fabriksarbejdere som udsættes for så hårdt et arbejdspres med fremstilling at vestlige forbrugsvarer, at de begår selvmord i hobetal, og i Danmark....

...i Danmark sidder en flok velnærede, lyserøde fodboldfans i lidt for stramme trøjer med sårede, ÅÅH så sårede følelser, udsatte som de er for den KRIMINALISERING det er at blive bedt om at oplyse navn og adresse for at få adgang til en ellers lukket, privat fest!

Lykkeligvis er det jo en oplagt sag for FN og den Europæiske Menneskeretsdomstol at tage fat i! Ryd bordet for alle øvrige sager, for HER er satame noget, som rykker! Og domstolen må da gerne rubbe neglene, for jeg kan ikke tro andet end at alle disse stakkels ofre må gå rundt på må og få, fjernt fra al civilisation, og spise bær, rødder, selvdøde grævlinge og hvad ellers man kan finde, frem for at måtte lide den TORT at skulle gå ind i en gængs dagligvarebutik og igen opleve at blive KRIMINALISERET!

Hold kaje vi har det for godt herhjemme. Folk skulle fandenlyneme skamme sig.
Sjovt, at du kalder dem der brokker sig over registrering for nogle tøsedrenge eller nogen der piver over lige lidt nok. Måske ikke direkte, men det står mellem linjerne. Sjovt nok, så har jeg det på akkurat samme måde med jer, der ønsker et register. For HOLD da kaje, hvor er I godt nok bare hoppet med på mediernes skræmmebillede, af den danske fanscene.

nik
Landshold
Landshold

Indlæg af nik » 10. mar 2012, 20:44

Hvis man ikke går til fodbold for at lave ballade er registring ikke noget problem, der burde være mere video overvågning af tilskuere afsnitne, nu må man slå konsekvent ned på dem der ikke kan finde ud af reglerne, det burde ikke være vanskligt at opføre sig civiliseret

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 10. mar 2012, 20:52

-Larsen skrev:
Funky skrev:
Ak ja, verden er jo et ondt sted. Fattigdom og sultedød, børnesoldater som tvinges til at skyde deres egne forældre, kinesiske fabriksarbejdere som udsættes for så hårdt et arbejdspres med fremstilling at vestlige forbrugsvarer, at de begår selvmord i hobetal, og i Danmark....

...i Danmark sidder en flok velnærede, lyserøde fodboldfans i lidt for stramme trøjer med sårede, ÅÅH så sårede følelser, udsatte som de er for den KRIMINALISERING det er at blive bedt om at oplyse navn og adresse for at få adgang til en ellers lukket, privat fest!

Lykkeligvis er det jo en oplagt sag for FN og den Europæiske Menneskeretsdomstol at tage fat i! Ryd bordet for alle øvrige sager, for HER er satame noget, som rykker! Og domstolen må da gerne rubbe neglene, for jeg kan ikke tro andet end at alle disse stakkels ofre må gå rundt på må og få, fjernt fra al civilisation, og spise bær, rødder, selvdøde grævlinge og hvad ellers man kan finde, frem for at måtte lide den TORT at skulle gå ind i en gængs dagligvarebutik og igen opleve at blive KRIMINALISERET!

Sjovt, at du kalder dem der brokker sig over registrering for nogle tøsedrenge eller nogen der piver over lige lidt nok. Måske ikke direkte, men det står mellem linjerne. Sjovt nok, så har jeg det på akkurat samme måde med jer, der ønsker et register. For HOLD da kaje, hvor er I godt nok bare hoppet med på mediernes skræmmebillede, af den danske fanscene.
Jeg kalder ikke nogen noget mellem linierne, jeg siger det rimelig tydeligt. Jeg synes derudover ikke jeg er hoppet nogle steder; jeg spørger til hvordan man kan skabe sig så barnagtigt over et tiltag som man ikke engang kender i detaljer endnu, men som efter alt at dømme ikke kommer til at udelukke én eneste AaB-fan mere fra udebane-afsnit, end man allerede gør idag?

I Nordjyske kan jeg læse, at 2-300 AaB-fans (som normalt ikke er blege for at snakke om, hvor meget de giver for klubben, hvor mange penge de bruger, hvor meget de rejser, hvor meget det er "klubben over alt") åbenbart vil "sætte hårdt mod hårdt" i morgen og boycutte kampen mod Lyngby, på grund af et tiltag som ikke kendes i detaljer, og som efter deres eget udsagn ikke vil udelukke dem fra AaB-udekampe (fordi de opfører sig så pænt). Jeg gyser ved tanken om, hvad folk mon kunne finde på hvis AaB rent faktisk lavede noget, som VIRKELIG ødelagde disse menneskers muligheder for at følge holdet.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 10. mar 2012, 20:57

Jeg er heller ikke enig i, at det er vejen frem, at markere det på denne måde på eget fort, men man må respektere den indsats og tid de ligger i at støtte klubben. Det er ikke ligefrem respekt fra AaBs side. Men det er måske også værd at overveje om AaBs beslutning er hevet ned over dem ovenfra, som det jo ser ud til. Jeg har ikke styr på om der er en kommunikation bag stemningsskaberne og AaB om det her, ellers var det en idé at skabe den så vi kan få alt frem.
Satser på vi andre kan skabe en fin stemning på tribunen alligevel.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. mar 2012, 21:14

"- Man kan godt sige, at vi handler meget hurtigt, for klubberne udelukker os ikke endnu. Det ved vi godt. Men omvendt har vi det bedre med at gøre noget nu, i stedet for at blive trætte af os selv om ti år, hvis ikke vi havde gjort noget" siger MIchael Meelsen.

Ja det er jo sagen i en nøddeskal, AaB må ikke engang nævne registrering af udebanetilskuere som en mulighed i fremtiden (hvordan Meelsen får det til at handle om udelukkelse forstår jeg slet ikke) for at undgå problemer, men "de aktive" må gerne råbe op om kriminalisering og boykotte kampe uden overhovedet at vide noget som helst om hvordan og hvornår, hvis overhovedet, der bliver sat en ordning igang. Sådan, bare for at være på den sikre side. Tror sgu jeg vil strejke på mandag, bare for at jeg ikke skal ærgre mig om ti år hvis de ikke vil give mig en lønforhøjelse.

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 10. mar 2012, 21:18

Funky skrev:
-Larsen skrev:
Funky skrev:

Jeg kalder ikke nogen noget mellem linierne, jeg siger det rimelig tydeligt. Jeg synes derudover ikke jeg er hoppet nogle steder; jeg spørger til hvordan man kan skabe sig så barnagtigt over et tiltag som man ikke engang kender i detaljer endnu, men som efter alt at dømme ikke kommer til at udelukke én eneste AaB-fan mere fra udebane-afsnit, end man allerede gør idag?

I Nordjyske kan jeg læse, at 2-300 AaB-fans (som normalt ikke er blege for at snakke om, hvor meget de giver for klubben, hvor mange penge de bruger, hvor meget de rejser, hvor meget det er "klubben over alt") åbenbart vil "sætte hårdt mod hårdt" i morgen og boycutte kampen mod Lyngby, på grund af et tiltag som ikke kendes i detaljer, og som efter deres eget udsagn ikke vil udelukke dem fra AaB-udekampe (fordi de opfører sig så pænt). Jeg gyser ved tanken om, hvad folk mon kunne finde på hvis AaB rent faktisk lavede noget, som VIRKELIG ødelagde disse menneskers muligheder for at følge holdet.
Jeg omformulerer. Jeg synes I er vattede! - men jo, det kommer da netop til at gå udover dem? Auxilia og Vesttribunens Drenge laver ikke balladen, det er helt andre elementer. Så det kommer til at gå udover dig, Poker(undskyld, du tager ikke på away), Auxilia og ALLE dem der ikke laver ballade. Kan det være svært at forstå, at de ikke just er tilhængere? Måske du er pisse ligeglad, men for andre betyder det bare MEGET mere, ikke at kunne komme til bold.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. mar 2012, 21:24

-Larsen skrev:
Funky skrev:
-Larsen skrev:
Funky skrev:

Jeg omformulerer. Jeg synes I er vattede! - men jo, det kommer da netop til at gå udover dem? Auxilia og Vesttribunens Drenge laver ikke balladen, det er helt andre elementer. Så det kommer til at gå udover dig, Poker(undskyld, du tager ikke på away), Auxilia og ALLE dem der ikke laver ballade. Kan det være svært at forstå, at de ikke just er tilhængere? Måske du er pisse ligeglad, men for andre betyder det bare MEGET mere, ikke at kunne komme til bold.
Haha, der er væsentligt større chance for at se mig på en away end på Aalborg Stadion, bor trods alt med 5 udebanestadion indenfor en halv times transport mens der er 5 timer til Aalborg. Så der rammer du ca ligeså meget plet som med alt det andet vrøvl.

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 10. mar 2012, 21:37

Poker-One-Kenobi skrev:
-Larsen skrev:
Funky skrev:
-Larsen skrev:
Funky skrev:

Haha, der er væsentligt større chance for at se mig på en away end på Aalborg Stadion, bor trods alt med 5 udebanestadion indenfor en halv times transport mens der er 5 timer til Aalborg. Så der rammer du ca ligeså meget plet som med alt det andet vrøvl.
Du udtaler dig bare i åbenlys uvidenhed om den aalborgensiske fanscene. Du ved faktisk øjensynligt intet om den! Du vrøvler da på helt samme niveau? Er det ikke korrekt, at der i tilfælde af ballade, kan blive lukket for AaB fans til udekampe? Går det ikke udover Auxilia og lignende? Hvis du vidste en smule om scenen, så ved du også, at Auxilia er respekteret i AaB og Aalborg for deres store arbejde, ja de er faktisk kendt for det og ikke ballade.

Måske det bare er ungdom vs. alderdom. Måske er diskussionen efterhånden ligegyldig. Der er nævnt de samme tre ting, på 12 sider nu. I'm out.

En sidste bemærkning: jeg har forøvrigt selv en dreng på 2,5, som HELT sikkert skal med til bold i den kommende sæson. Jeg har ikke én gang tvivlet om det var en god ide, for der er virkelig ikke særlig meget ballade til bold i DK. Når der endelig er, blæses det bare op som alt andet og danskerne sluger det råt.

Besvar