Nu er AaB jo - som du også ved - i en yderst vanskelig økonomisk situation. Det betyder også, at vi ikke bare kan gå ud og hente alle og enhver. Jeg mener derfor, at vi skal se på hvilke spillere der er på niveau med det hold vi har nu OG som passer til spillemåden. Samtidig handler det også om, hvem der kunne være et mulig videresalg i...Yankee skrev:Jeg forstår simpelthen ikke at folk bliver ved med at foreslå spillere, der ikke vil kunne løfte vores hold. Frederik Krabbe, Mathias Tauber, Mads Laudrup, Niels Lodberg... hold nu op.
Hvis der skulle blive frigjort midler, så skal de altså ikke bruges på flere breddespillere på niveau med Lucho, Justinussen og Kayke. Det er simpelthen spild af penge. Vi skal snarere hente spillere, der kan bidrage til at gøre os bedre teknisk og gerne være en rutineret spiller samtidig. Ellers kan vi altså lige så godt spare de penge og give mere spilletid til vores talenter.
Under alle omstændigheder er det fuldstændig utopisk at tro på at der kommer mere end 1-2 nye spillere, og det endda kun hvis vi får solgt for 5-10 mill.
Du skriver selv, at vi højst får 1-2 spillere ind, og KUN hvis vi sælger for 5-10 mill. I mine øjne kunne vi sagtens få nogle af ovennævnte spillere, også selvom vi ikke får solgt fx. Helenius. Vores trup er ikke den bredeste i dag - og samtidig en af de yngste. Spillere som har spillet i Superligaen, og som jeg ikke synes er faldet igennem - nærmest tværtimod har de vist hvad deres talent er. Disse må alt andet lige - i mine øjne - kunne betragtes som - hvis ikke en forbedring - så ihvertfald en forbedriing af bredden, som i en hel sæson er vigtig at have med, når man ser på vores unge materiale.