Det kunne absolut godt være en løsning, da Lasse som back også giver noget ekstra offensivt. Der hvor min store bekymring er, at vi så står med KEP som styrmand i midterforsvaret, hvilket jeg ikke ser ham som moden nok til. Derfor skulle der nok nærmere hentes en rutineret stopper, hvis en sådan kan findes billigt, der kan fortælle KEP hvor han skal placere sig hvornår.Mr9001 skrev:Jeg er enige i manges betragtninger om en ny højre back men der er dog ting der taler imod:
# Der er en teoretisk mulighed for at Bøge ikke er skadet og dermed en super back. Hertil kommer at han sansynligvis har en giftig løn som gør at der kan hentes en kvalitetsback når han stopper i klubben.
# Det tyder meget på at AaB er ude efter en midterforsvar med potentiale. Det kunne jo være en mulighed at Butcher/Thelander overtager Lasse Nielsens plads i midterforsvaret således at Lasse kan spille backen når Bøge ikke er klar. Jeg syntes faktisk at Lasse Nielsen har spillet sine bedste kampe på backen og meget tæt på en af de bedste backer i SUPPEN.
Det er vanvittigt at AaB ifølge flere medier er i hård konkurrence med Randers om Butcher.....Hvem i verden vil vælge Randers frem for AaB????????
Dog skal der helt klart ske et eller andet på den back. Jeg tror simpelthen ikke længere et sekund på, at Bøge nogensinde kommer i gang igen. Så står vi med Patrick som for det meste spiller alibibold og af mærkelige grunde faktisk gør det bedre på venstre end på højre back selvom han er mest højrebenet. Ellers har vi vores fattigmands Rommedahl (Dalsgaard) og jeg synes sådan set, at eksperimentet med ham som back var en oplagt ide, men jeg tvivler på han slår igennem som back.