Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26
Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26
Det er helt sindsygt det her, hvis der var nogen der havde fortalt mig at vi på det her tidspunkt ville ligge helt med i toppen, så ville jeg have satset på personen var lige optimistisk nok. De næste 4 kampe ser på papiret noget nemmere ud end vores program indtil nu, men det betyder ikke at det bliver nemt, langt fra... Håber virkelig Kent kan få holdt alles ben på jorden og fortsætte det fremragende spil.
Er virkelig stolt over at være AaB fan for tiden, der vil jeg gerne sende en tak til Lynge, Kent og alle andre omkring klubben.
Er virkelig stolt over at være AaB fan for tiden, der vil jeg gerne sende en tak til Lynge, Kent og alle andre omkring klubben.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Fantastisk resultat i dag... Men med sejrens sødme i stærk erindring, må vi ikke glemme, at vi trods alt blev kørt godt og grundigt rundt af 10 OB'ere i 40 minutter.
Men en 3. plads med vores startprogram er sgu fantastisk. Nu ser de kommende kampe lidt lettere ud, og det bliver spændende at se, om vi kan holde klassen. En sejr på fredag vil godt nok være dejlig, specielt med det seneste 5-0 nederlag til SønderjyskE i tankerne. Perfekt tidspunkt til at få tanket øllagret op til efterårets strabadser
Men en 3. plads med vores startprogram er sgu fantastisk. Nu ser de kommende kampe lidt lettere ud, og det bliver spændende at se, om vi kan holde klassen. En sejr på fredag vil godt nok være dejlig, specielt med det seneste 5-0 nederlag til SønderjyskE i tankerne. Perfekt tidspunkt til at få tanket øllagret op til efterårets strabadser
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Er pisse glad for de tre sidste sejre. Men, samtidig med vi glæder os over til tider glimrende spil, samt 11 mål i de sidste tre kampe, så skal vi lige notere os den portion held vi har haft.
Vi mødte Horsens blot 3 (9/8 - 12/8) dage efter deres svære udekamp i europa, og som virkede en smule umotiveret.
Vi mødte et FCM-hold der sparede en del profiler grundet landskampen 2 dage forinden.
I dag vinder vi mod et OB hold der får en man smidt ud og et straffe scoret imod sig efter 1 minut.
Dog skal det igen nævnes at vi har spillet meget overbevisende i de nævnte kampe. Men når vi pludselig render ind i modgang, er det måske en idé at huske, at de tre sidste kampe ikke nødvendigvis er udtryk for vores normalniveau, og sørge for at have en smule tålmodighed med drengene hvis vi får en række middelmådige kampe.
Vi mødte Horsens blot 3 (9/8 - 12/8) dage efter deres svære udekamp i europa, og som virkede en smule umotiveret.
Vi mødte et FCM-hold der sparede en del profiler grundet landskampen 2 dage forinden.
I dag vinder vi mod et OB hold der får en man smidt ud og et straffe scoret imod sig efter 1 minut.
Dog skal det igen nævnes at vi har spillet meget overbevisende i de nævnte kampe. Men når vi pludselig render ind i modgang, er det måske en idé at huske, at de tre sidste kampe ikke nødvendigvis er udtryk for vores normalniveau, og sørge for at have en smule tålmodighed med drengene hvis vi får en række middelmådige kampe.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Du er da ikke særligt positiv.MHJ skrev:Er pisse glad for de tre sidste sejre. Men, samtidig med vi glæder os over til tider glimrende spil, samt 11 mål i de sidste tre kampe, så skal vi lige notere os den portion held vi har haft.
Horsens har vi alle dage haft det notorisk hårdt imod, vi spiller dem ud af banen i deres hule.
FCM samme historie, og jeg vil gerne vide hvilke landsholdsspiller de sparede i den kamp, Juelsgaard spillede fra start af, og bortset fra et par enkelte skader på stamspiller var FCM altså i stærkeste opstilling.... Det er selvfølgelig heldigt at Duncan går ud efter 30 minutter, men der var altså klasse forskel totalt.
OB er et hold ligesom os med stor tur i den inden denne kamp, de laver en fejl i starten og får vist en mand fortjent ud, bortset fra 30-35 min i 1 halvleg med god OB fight køre vi dem jo rundt på banen og scorer næsten efter behag, det er sgu klasse for OB er ikke noget dårligt hold !
Nyd nu forhelvede de flotte sejre drengene henter hjem for tiden, det holder selvfølgelig ikke ved hele sæsonen, så nyd det imens det præsterer som de gør !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
awnaw skrev:Juhuuu
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
andreasaab89
- Allstar

Dalsgaard er en kongesucces som højre back.
Han er jo ren Dani Alves så offensiv han er. Han kommer til baglinjen så mange gange jeg ikke kan tælle det og er stærk defensiv med sin hurtighed.
Han er jo ren Dani Alves så offensiv han er. Han kommer til baglinjen så mange gange jeg ikke kan tælle det og er stærk defensiv med sin hurtighed.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Sådan som Duncan spiller lige for tiden er det ikke nogen svækkelse af FCM når de tager ham ud.Mr. Larsen skrev: Det er selvfølgelig heldigt at Duncan går ud efter 30 minutter, men der var altså klasse forskel totalt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
jensemand57
- Allstar

Opfordring. Hobro spiller tirsdag kl. 17.30 pokalkamp mod Sønderjyske i Hobro.Kom ned og støt Hobro til en omkamp samt straffe og en hobro sejr. det vil kunne trække tænder ud af Sønderjyske, når vi møder dem fredag.
- Buzz Killington
- Allstar

Læs evt. the ca. syv(otte) første ord i mit indlæg. Har ikke været så fodboldglad siden de glade europadage. Mit indlæg var ikke et forsøg på at dæmpe folks glæde over spillet og holdet.Mr. Larsen skrev: Nyd nu forhelvede de flotte sejre drengene henter hjem for tiden, det holder selvfølgelig ikke ved hele sæsonen, så nyd det imens det præsterer som de gør !
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Korrekt, men du nedgøre stadig vores 3 flotte sejre, og det fortjener drengene sgu ikkeMHJ skrev:Læs evt. the ca. syv(otte) første ord i mit indlæg. Har ikke været så fodboldglad siden de glade europadage. Mit indlæg var ikke et forsøg på at dæmpe folks glæde over spillet og holdet.Mr. Larsen skrev: Nyd nu forhelvede de flotte sejre drengene henter hjem for tiden, det holder selvfølgelig ikke ved hele sæsonen, så nyd det imens det præsterer som de gør !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Fantastisk godt fanget. Er det efter 2-0 målet?awnaw skrev:Juhuuu
- Buzz Killington
- Allstar

Vil nok mene det er en tand offensivt at sige jeg nedgør dem. Jeg mener bestemt ikke vi ville have haft så nemt spil, hvis FCM havde stillet med deres normale midtbane, eller hvis Horsens havde haft en dag's mere hvil, eller hvis OB havde spillet med 11 mand i 90 min. Det er bestemt ikke det samme som at jeg ikke er pisse stolt over måden vi vinder på.Mr. Larsen skrev:Korrekt, men du nedgøre stadig vores 3 flotte sejre, og det fortjener drengene sgu ikkeMHJ skrev:Læs evt. the ca. syv(otte) første ord i mit indlæg. Har ikke været så fodboldglad siden de glade europadage. Mit indlæg var ikke et forsøg på at dæmpe folks glæde over spillet og holdet.Mr. Larsen skrev: Nyd nu forhelvede de flotte sejre drengene henter hjem for tiden, det holder selvfølgelig ikke ved hele sæsonen, så nyd det imens det præsterer som de gør !
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Havde et pokkers dårligt stream det meste af kampen, men umiddelbart vil jeg gætte på, at det er taget efter 0-3 målet hvor Dalle scorer?Elscorpio skrev:Fantastisk godt fanget. Er det efter 2-0 målet?awnaw skrev:Juhuuu
Fantastisk billedeawnaw skrev:Juhuuu
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.
Smag og behag...det er nok ikke et billede jeg sætter i min AaB-scrapbog, to be honest.AabMaster skrev: Fantastisk billede
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Måske værd at bemærke, at vi er det tredje mest scorende hold i Superligaen og sammen med FCK og FCN har indkasseret færrest mål. Stærkt gået.
- Buzz Killington
- Allstar

Jeg er ikke sikker på den støttepædagog der har stillet dig en computer til rådighed, varetager dine bedste interesser.okay skrev:Du er mega hamrende fesen og jantelovsagtig som ind i hxxxxxx at høre på..... få pinden ud af røven og armene op istedet for det fis derMHJ skrev:Er pisse glad for de tre sidste sejre. Men, samtidig med vi glæder os over til tider glimrende spil, samt 11 mål i de sidste tre kampe, så skal vi lige notere os den portion held vi har haft.
Når det så er sagt, gider du så ikke lige lukke røven.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
8 mål de to sidste udekampe, jeg håber virkelig folk vil bruge deres fredag aften på haderslev stadion.
- Buzz Killington
- Allstar

Højdepunkter online
http://www.superliga.dk/no_cache/superl ... e-7/kamp-4
http://www.superliga.dk/no_cache/superl ... e-7/kamp-4
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus