Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af jonas386 » 26. aug 2012, 19:05

Det er helt sindsygt det her, hvis der var nogen der havde fortalt mig at vi på det her tidspunkt ville ligge helt med i toppen, så ville jeg have satset på personen var lige optimistisk nok. De næste 4 kampe ser på papiret noget nemmere ud end vores program indtil nu, men det betyder ikke at det bliver nemt, langt fra... Håber virkelig Kent kan få holdt alles ben på jorden og fortsætte det fremragende spil.
Er virkelig stolt over at være AaB fan for tiden, der vil jeg gerne sende en tak til Lynge, Kent og alle andre omkring klubben.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 26. aug 2012, 19:40

Fantastisk resultat i dag... Men med sejrens sødme i stærk erindring, må vi ikke glemme, at vi trods alt blev kørt godt og grundigt rundt af 10 OB'ere i 40 minutter.

Men en 3. plads med vores startprogram er sgu fantastisk. Nu ser de kommende kampe lidt lettere ud, og det bliver spændende at se, om vi kan holde klassen. En sejr på fredag vil godt nok være dejlig, specielt med det seneste 5-0 nederlag til SønderjyskE i tankerne. Perfekt tidspunkt til at få tanket øllagret op til efterårets strabadser :cool:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2012, 19:42

Er pisse glad for de tre sidste sejre. Men, samtidig med vi glæder os over til tider glimrende spil, samt 11 mål i de sidste tre kampe, så skal vi lige notere os den portion held vi har haft.

Vi mødte Horsens blot 3 (9/8 - 12/8) dage efter deres svære udekamp i europa, og som virkede en smule umotiveret.
Vi mødte et FCM-hold der sparede en del profiler grundet landskampen 2 dage forinden.
I dag vinder vi mod et OB hold der får en man smidt ud og et straffe scoret imod sig efter 1 minut.

Dog skal det igen nævnes at vi har spillet meget overbevisende i de nævnte kampe. Men når vi pludselig render ind i modgang, er det måske en idé at huske, at de tre sidste kampe ikke nødvendigvis er udtryk for vores normalniveau, og sørge for at have en smule tålmodighed med drengene hvis vi får en række middelmådige kampe.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 26. aug 2012, 19:54

MHJ skrev:Er pisse glad for de tre sidste sejre. Men, samtidig med vi glæder os over til tider glimrende spil, samt 11 mål i de sidste tre kampe, så skal vi lige notere os den portion held vi har haft.

Vi mødte Horsens blot 3 (9/8 - 12/8) dage efter deres svære udekamp i europa, og som virkede en smule umotiveret.
Vi mødte et FCM-hold der sparede en del profiler grundet landskampen 2 dage forinden.
I dag vinder vi mod et OB hold der får en man smidt ud og et straffe scoret imod sig efter 1 minut.

Dog skal det igen nævnes at vi har spillet meget overbevisende i de nævnte kampe. Men når vi pludselig render ind i modgang, er det måske en idé at huske, at de tre sidste kampe ikke nødvendigvis er udtryk for vores normalniveau, og sørge for at have en smule tålmodighed med drengene hvis vi får en række middelmådige kampe.
Du er da ikke særligt positiv.

Horsens har vi alle dage haft det notorisk hårdt imod, vi spiller dem ud af banen i deres hule.

FCM samme historie, og jeg vil gerne vide hvilke landsholdsspiller de sparede i den kamp, Juelsgaard spillede fra start af, og bortset fra et par enkelte skader på stamspiller var FCM altså i stærkeste opstilling.... Det er selvfølgelig heldigt at Duncan går ud efter 30 minutter, men der var altså klasse forskel totalt.

OB er et hold ligesom os med stor tur i den inden denne kamp, de laver en fejl i starten og får vist en mand fortjent ud, bortset fra 30-35 min i 1 halvleg med god OB fight køre vi dem jo rundt på banen og scorer næsten efter behag, det er sgu klasse for OB er ikke noget dårligt hold !

Nyd nu forhelvede de flotte sejre drengene henter hjem for tiden, det holder selvfølgelig ikke ved hele sæsonen, så nyd det imens det præsterer som de gør !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

awnaw
2. div
2. div

Indlæg af awnaw » 26. aug 2012, 20:02

Juhuuu

Billede

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 26. aug 2012, 20:03

awnaw skrev:Juhuuu

Billede
:thumbsup:
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

andreasaab89
Allstar
Allstar

Indlæg af andreasaab89 » 26. aug 2012, 20:05

Dalsgaard er en kongesucces som højre back.
Han er jo ren Dani Alves så offensiv han er. Han kommer til baglinjen så mange gange jeg ikke kan tælle det og er stærk defensiv med sin hurtighed.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 26. aug 2012, 20:09

Mr. Larsen skrev: Det er selvfølgelig heldigt at Duncan går ud efter 30 minutter, men der var altså klasse forskel totalt.
Sådan som Duncan spiller lige for tiden er det ikke nogen svækkelse af FCM når de tager ham ud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 26. aug 2012, 20:26

Opfordring. Hobro spiller tirsdag kl. 17.30 pokalkamp mod Sønderjyske i Hobro.Kom ned og støt Hobro til en omkamp samt straffe og en hobro sejr. det vil kunne trække tænder ud af Sønderjyske, når vi møder dem fredag.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2012, 20:40

Mr. Larsen skrev: Nyd nu forhelvede de flotte sejre drengene henter hjem for tiden, det holder selvfølgelig ikke ved hele sæsonen, så nyd det imens det præsterer som de gør !
Læs evt. the ca. syv(otte) første ord i mit indlæg. Har ikke været så fodboldglad siden de glade europadage. Mit indlæg var ikke et forsøg på at dæmpe folks glæde over spillet og holdet.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 26. aug 2012, 20:43

MHJ skrev:
Mr. Larsen skrev: Nyd nu forhelvede de flotte sejre drengene henter hjem for tiden, det holder selvfølgelig ikke ved hele sæsonen, så nyd det imens det præsterer som de gør !
Læs evt. the ca. syv(otte) første ord i mit indlæg. Har ikke været så fodboldglad siden de glade europadage. Mit indlæg var ikke et forsøg på at dæmpe folks glæde over spillet og holdet.
Korrekt, men du nedgøre stadig vores 3 flotte sejre, og det fortjener drengene sgu ikke
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 26. aug 2012, 20:46

Billede
Fantastisk godt fanget. Er det efter 2-0 målet?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2012, 20:47

Mr. Larsen skrev:
MHJ skrev:
Korrekt, men du nedgøre stadig vores 3 flotte sejre, og det fortjener drengene sgu ikke
Vil nok mene det er en tand offensivt at sige jeg nedgør dem. Jeg mener bestemt ikke vi ville have haft så nemt spil, hvis FCM havde stillet med deres normale midtbane, eller hvis Horsens havde haft en dag's mere hvil, eller hvis OB havde spillet med 11 mand i 90 min. Det er bestemt ikke det samme som at jeg ikke er pisse stolt over måden vi vinder på.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Magnussen
1. div
1. div
Geografisk sted: Kbh

Indlæg af Magnussen » 26. aug 2012, 20:48

Elscorpio skrev:

Billede
Fantastisk godt fanget. Er det efter 2-0 målet?
Havde et pokkers dårligt stream det meste af kampen, men umiddelbart vil jeg gætte på, at det er taget efter 0-3 målet hvor Dalle scorer?

AabMaster
2. div
2. div
Geografisk sted: Aalborg c

Indlæg af AabMaster » 26. aug 2012, 20:58

Billede
Fantastisk billede :cheers:
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 26. aug 2012, 21:02

AabMaster skrev: Fantastisk billede :cheers:
Smag og behag...det er nok ikke et billede jeg sætter i min AaB-scrapbog, to be honest. ;)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 26. aug 2012, 21:12

Måske værd at bemærke, at vi er det tredje mest scorende hold i Superligaen og sammen med FCK og FCN har indkasseret færrest mål. Stærkt gået.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2012, 21:20

okay skrev:
MHJ skrev:Er pisse glad for de tre sidste sejre. Men, samtidig med vi glæder os over til tider glimrende spil, samt 11 mål i de sidste tre kampe, så skal vi lige notere os den portion held vi har haft.

Du er mega hamrende fesen og jantelovsagtig som ind i hxxxxxx at høre på..... få pinden ud af røven og armene op istedet for det fis der
Jeg er ikke sikker på den støttepædagog der har stillet dig en computer til rådighed, varetager dine bedste interesser.

Når det så er sagt, gider du så ikke lige lukke røven.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 26. aug 2012, 22:21

8 mål de to sidste udekampe, jeg håber virkelig folk vil bruge deres fredag aften på haderslev stadion.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2012, 22:23

"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Besvar