Det giver næsten en klump i halsen over den professionalisme og klubfølelse Bøge viser...Schredni skrev:Hvis det er rigtigt så er det grænsende til smukt, og det viser den klasse som Bøgelund har. Det er også et symbol på den kollektiv som AaB har for tiden. Alle trækker af læsset og giver det de kan. Måske Bøgelund skulle få en trænerrolle i AaB engang når han stopper?astonvilla skrev:Manden sprudler jo af spilleglæde og hans indsatser oser af vilje og gejst. Ved ikke helt hvor du vil hen med dit spørgsmål - men han virker da pænt glad for tiden. I øvrigt er det vel underordnet - han vil vel hellere være 1. valg på høre back en 5. valg til angrebet...
Anyway - i en helt anden retning: Jeg bemærkede at efter slutfløjtet i går, løb Bøgelund ud på banen - direkte hen til Dalle, og de to udførte en nærmest euforisk jubelscene - hvorefter Bøge stod i nogen tid og klappede Dalle på ryggen og kom med masser af rosende ord (sådan så det da i hvert fald ud - smilet gik da fra øre til øre).
Andre der bemærkede dette?
Jeg tænker på om Bøge, her i hans sidste tid i klubben, ligefrem har tage Dalle "under sin vinge", og i særdeleshed øser ud af sine viden/erfaring til netop Dalle som hans arvtager... I så fald ville det være stort af Bøgelund.
Men et sjovt lille indslag synes jeg nu.
Omkring Dalsgaard så kan jeg ikke forestille mig at han skulle være utilfreds. En kæmpe del af det offensive spil er sat omkring hans løb over kanten. Han får frirum og tillid. Det er da en drømme situation for en ung spiller.
KLASSE HELE VEJEN IGENNEM
http://kanalsport.dk/indslag/dalsgaard- ... forstevalg" onclick="window.open(this.href);return false;
Indslaget her virker Dalle fint tilfreds og positiv over hans nye position...