Spillerforeningen har jo opgjort kravet mod Brøndby og sat antal på hvormange sager de mener der er. Det har de ikke gjort mod AaB, og hvis Lynge nu kom for skade at oplyse et højere tal en spillerforeningen var kommet frem til, ville det jo ikke være heldigt.seamann skrev:Jeg udleder ikke, at de ikke har gjort det. Men hvis de har gjort det, burde Lynge's udtalelse være i stil med BIF's (nu nærlæser vi afgørelsen og beslutter næste skridt herudfra), i stedet for blot at sige man ikke har overblik.Pastorius skrev:Hvordan udleder du at de ikke har gjort det? Det synes jeg da ikke fremgår noget steder. Hvis han ikke ved hvad det maksimalt kan komme til at koste, så er vi enige, men jeg tror blot at han ikke er interesseret i at melde noget ud om problemet, som evt. kunne gøre det større.seamann skrev:
Njah, nu var det bold.dk jeg refererede fra, men det er begge steder, det manglende overblik, der bekymrer. Jeg siger ikke, at man skal kende det præcise beløb, men hvis man ikke har beregnet konsekvenserne af en tabt sag, mener jeg, at der er tale om kritisabelt arbejde.
Du henviser igen til at man ikke ved, hvor mange, der vil kræve penge. Men det er netop hvad jeg mener man burde have regnet på (mængde x pris).
Naturligvis skal man ikke melde tallet ud via pressen, men man burde melde ud via omx om dette har nogen indflydelse eller ej.
Jeg er ret sikker på at den usikkerhed kan tilskrives Lynges manglende lyst til at sige noget som helst konkret om hvad han forventer der kommer ud af det.