er jeg forblændet af mit raseri.. i så fald er i forblændet af Lynge og hans spin.MrBangDK skrev:Det er ingenlunde det han siger... men man kan ikke diskutere med dig, for du er forblændet af dit raseri!AllanPedersen skrev:intet problem.. værsgo:MrBangDK skrev:Du sidder og postulerer at Lynge har betalt ved kasse 1 og så bedt spillerne om at holde kæft... den påstand må du lige komme med noget bevis på!!AllanPedersen skrev:Folk herinde har en eller anden illusion af vi bliver reddet af gentlemen regler og ære og loyalitet..
Det er præcis det der har havnet os her til at starte med, fordi Lynge har sagt
"okay vi aftaler bare du ikke snakker om feriepenge og så får du lidt ekstra her"
Spillerforeningen vil komme og banke på vores dør og kræve penge for hver eneste spiller
ligemeget hvor loyale de er..
og Funky: med min sparsomme programmør uddannelse og erfaring fra ehvervslivet.. vil jeg går så langt at sige
giv mig noget løn som Lynge får.. så skal jeg nok sørge for der ikke er huller i vores kontrakter
i modsætning til det arbejde vores hellige sportsdirektør lægger for dagen.
Og giv mig alle vores kontrakter, udgifter og indtægter. så skal jeg nok give et forventet underskud meget tættere på hvad
AaB bestyrelsen har kunnet ramme de sidste 5 år.
Den nuværende OB-spiller, Andreas Johansson, har tidligere hævdet, at han har penge til gode i AaB, men det mener Lynge Jakobsen altså ikke er sandt. AaB-direktøren vil ikke udtale sig om det konkrete tilfælde med Andreas Johansson, men som en generel betragtning siger han:
- Man kan diskutere, om teknikken i forhold til betalingen har været den rigtige, men hvis jeg eksempelvis aftaler med dig, at du får 100.000 kroner i bonus, men at du så ikke skal komme rendende i forhold til feriepenge, fordi de er inklusiv, når du har forstået og noteret det, så er det hverken loyalt eller noget som helst at komme året efter og spørge, om du ikke også skulle have feriepenge, siger Lynge Jakobsen.
var det hvad du ledte efter? Lynge der indrømmer kontrakterne er forkerte for mange måneder siden, og han bare har købt sig ud af feriepengene med en underhånds aftale..
Jeg gi'r op...
men hvis jeg eksempelvis aftaler med dig, at du får 100.000 kroner i bonus, men at du så ikke skal komme rendende i forhold til feriepenge, fordi de er inklusiv
Jeg er mere end villig til at høre din tolkning af den sætning der.. for det lyder bestemt for mig som om Lynge har lavet en aftale
om at udbetale ved kasse 1 og bede spilleren om at holde kæft med feriepenge, præcist som du efterspurgte