SÅDAN - det er sku mandfolkesnak , og erkendelse af, at have det rigtig godt i AaBGentleman Finn skrev:Simpelthen smukt!sulakvelidze skrev:Her en artikel på svensk:
http://www.fotbollskanalen.se/allsvensk ... um=twitter" onclick="window.open(this.href);return false;Jag fick ett samtal från den danska spelarföreningen när de ringde runt och samlade ihop folk som ville gå vidare med det här. Men efter att ha talat med Aalborgs klubbdirektör Lynge Jakobsen avböjde jag. Det kändes inte rätt, säger Lindström till fotbollskanalen.se.
Varför inte?
- Aalborg har alltid funnits där för mig och stöttat mig privat och professionellt. Jag vill inte bidra till att riskera framtiden för en klubb som betyder så ofantligt mycket för så många människor genom att begära en summa pengar. Pengar är inte allt, jag klarar mig ändå.
Økonomitråden
-
svendpoulsen
- 2. div

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer
Sådan en tifo skal vel bare består af Lindstrøms flotte citat. Og så måske en tegning med en rotte, på vej ned i en kagedåse.limey skrev:Hvis du/I gør det, tror jeg, at mange fans vil bakke op om det. Hvis Tifokaos officielt bakker op om det, vil jeg personligt gerne spytte i kassen via PBS frem for den sædvanlige femmer eller tier jeg giver på stadion. Også et noget pænere beløb.Tifosa9000 skrev:Jeg er i den ualmindeligt heldige situation, at jeg har et job med stor fleksibilitet. Og næste uge er fuld af ledige timer. Dem giver jeg gerne til denne sag med en malerpensel i den ene hånd og rimsmedspennen i den anden. Der må kunne samles manpower og den slags nok til at lave en markering i denne sag. Måske kunne tifokaos måske ligefrem bede om en hånd til selv at stå for det mod en garanti om, at en vis brøkdel af søndagens indsamling går direkte til et moral-/red vores klub-/mandfolkeaftaleoverholdelseshyldestprojekt?Poker-One-Kenobi skrev:Der er sikkert nogle blandt tifofolket der mener jeg bare skal lave det selv, men jeg prøver alligevel: Skal alle kræfter ikke sættes ind på at gøre spillerne, nuværende som tidligere, opmærksomme på fansenes holdning? Et kæmpe takkebanner til Jesus, eller hvad man nu kan finde på, som kan lægge max pres på for at spillerne gør det rigtige og frasiger sig penge e allerede har fået? Lindstrøm har for mig at se lige åbnet en dør for at andre spillere som har været i tvivl kan følge efter, lad os da endelig hjælpe dem med det!
Der må være studerende og andre i fleksible jobs, der har lignende muligheder. Der er jo ret stor enighed om sagens vigtighed (omend der også hurtigt nok kan komme uenighed om, hvorvidt der skal køres ren hyldest af heltene eller om skurkene også skal dadles).
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Ligesom Limey spytter jeg også gerne en ekstra skilling i en kasse dedikeret til "feriepenge-tifo". Så måske skulle nogen fra tifokaos bare lave et kontonummer til formålet?
Sidder Curth og KEP egentlig ikke i bestyrelsen i spiller foreningen? Så kunne det sgu være fedt nok at få en melding fra dem.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Curth har allerede udtalt sig: http://www.dr.dk/P4/Nord/Nyheder/Sport/ ... 182258.htm" onclick="window.open(this.href);return false;PeterS skrev:Sidder Curth og KEP egentlig ikke i bestyrelsen i spiller foreningen? Så kunne det sgu være fedt nok at få en melding fra dem.
"Internt i AaB er det opfattelsen, at de overenskomstpligtige beløb er inkluderet, og derfor vil spillerrepræsentant Jeppe Curth da heller ikke stille store krav til AaB."
Jeg vil ligeledes med glæde spytte i kassen
- Tifosa9000
- Drenge

Jeg har rettet henvendelse til Tifo Kaos. Så må vi i første omgang se, hvad de siger. Det er et voldsomt følelsesmæssigt stress, man skal udsættes for som fodboldfan. Hvor kan jeg søge erstatning?
Det er ikke Jeppes ord du citerer, men derimod journalistens.Gentleman Finn skrev:Curth har allerede udtalt sig: http://www.dr.dk/P4/Nord/Nyheder/Sport/ ... 182258.htm" onclick="window.open(this.href);return false;PeterS skrev:Sidder Curth og KEP egentlig ikke i bestyrelsen i spiller foreningen? Så kunne det sgu være fedt nok at få en melding fra dem.
"Internt i AaB er det opfattelsen, at de overenskomstpligtige beløb er inkluderet, og derfor vil spillerrepræsentant Jeppe Curth da heller ikke stille store krav til AaB."
Jeppe siger dog noget lignende, men knap så konkluderende:
"- Det er principsager, der er fundamentale på det danske arbejdsmarked. Også for fodboldspillere. Men vi vil selvfølgelig ikke rive tæppet væk under AaB, siger Jeppe Curth, der erkender at kontrakternes udformning kan tolkes."
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Gad vide om Mathias ikke skulle have sagt JA til at vidne... Og så vidnet MOD spillerforeningen 
Vidnet?hje1980 skrev:Gad vide om Mathias ikke skulle have sagt JA til at vidne... Og så vidnet MOD spillerforeningen
Vidnet, det er vil ikke en mordsag det herhje1980 skrev:Gad vide om Mathias ikke skulle have sagt JA til at vidne... Og så vidnet MOD spillerforeningen
AaB - the Nordic gateway to Europe
Objection your honour!Yankee skrev:Vidnet?hje1980 skrev:Gad vide om Mathias ikke skulle have sagt JA til at vidne... Og så vidnet MOD spillerforeningen
Hvorfor har ingen diskuteret Rejseholdets rolle i opklaringen af Feriepengesagen?limey skrev:
Objection your honour!
Same here - så længe vi holder os til at hylde heltene.limey skrev:Hvis du/I gør det, tror jeg, at mange fans vil bakke op om det. Hvis Tifokaos officielt bakker op om det, vil jeg personligt gerne spytte i kassen via PBS frem for den sædvanlige femmer eller tier jeg giver på stadion. Også et noget pænere beløb.Tifosa9000 skrev:Jeg er i den ualmindeligt heldige situation, at jeg har et job med stor fleksibilitet. Og næste uge er fuld af ledige timer. Dem giver jeg gerne til denne sag med en malerpensel i den ene hånd og rimsmedspennen i den anden. Der må kunne samles manpower og den slags nok til at lave en markering i denne sag. Måske kunne tifokaos måske ligefrem bede om en hånd til selv at stå for det mod en garanti om, at en vis brøkdel af søndagens indsamling går direkte til et moral-/red vores klub-/mandfolkeaftaleoverholdelseshyldestprojekt?Poker-One-Kenobi skrev:Der er sikkert nogle blandt tifofolket der mener jeg bare skal lave det selv, men jeg prøver alligevel: Skal alle kræfter ikke sættes ind på at gøre spillerne, nuværende som tidligere, opmærksomme på fansenes holdning? Et kæmpe takkebanner til Jesus, eller hvad man nu kan finde på, som kan lægge max pres på for at spillerne gør det rigtige og frasiger sig penge e allerede har fået? Lindstrøm har for mig at se lige åbnet en dør for at andre spillere som har været i tvivl kan følge efter, lad os da endelig hjælpe dem med det!
Der må være studerende og andre i fleksible jobs, der har lignende muligheder. Der er jo ret stor enighed om sagens vigtighed (omend der også hurtigt nok kan komme uenighed om, hvorvidt der skal køres ren hyldest af heltene eller om skurkene også skal dadles).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ja hva dælen skulle vi ellers kalde det? :-)limey skrev:Objection your honour!Yankee skrev:Vidnet?hje1980 skrev:Gad vide om Mathias ikke skulle have sagt JA til at vidne... Og så vidnet MOD spillerforeningen
Do you want the truth?
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Er der nogen med styr på skattereglerne, der kan fortælle, hvor meget Andreas Johansson skal betale i skat af de ekstrapenge, han eventuelt henter i AaB? Hvad får han reelt ud af at gøre AaB eksempelvis en million kroner fattigere?
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Jeg er nu ikke skatteekspert, men jeg har et bud.sulakvelidze skrev:Er der nogen med styr på skattereglerne, der kan fortælle, hvor meget Andreas Johansson skal betale i skat af de ekstrapenge, han eventuelt henter i AaB? Hvad får han reelt ud af at gøre AaB eksempelvis en million kroner fattigere?
Det er almindelige indkomstskat, så det er hans normale trækprocent. Både feriepenge og pensionsmidler bliver først beskattet ved udbetaling.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Jeg vil gerne støtte klubben med noget banner lavning.. og specielt hvis det er en sviner til johanssen men smider sku ikke en krone i kassen
før det ikke længere er Lynge der styrer sagerne..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Man må håbe nogle andre af vores spillere følger Lindstrøms gode eksempel.
Dem som måske har store beløb til gode, må have en meget skidt smag i munden hvis de er med til at køre vores elskede klub det sidste stykke ned i graven.
Kunne være fedt med en tifo hvis det kan hjælpe med at synliggøre lige præcis den her problemstilling.
Dem som måske har store beløb til gode, må have en meget skidt smag i munden hvis de er med til at køre vores elskede klub det sidste stykke ned i graven.
Kunne være fedt med en tifo hvis det kan hjælpe med at synliggøre lige præcis den her problemstilling.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvad har Lynge dog med bannerproduktion at gøre?AllanPedersen skrev:Jeg vil gerne støtte klubben med noget banner lavning.. og specielt hvis det er en sviner til johanssen men smider sku ikke en krone i kassen
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus