Kæmpemæssig respekt herfra for banneret, hvor er det lækkert at man ikke bare kan være drønstolt af hvad drengene på banen leverer, men også af hvad der leveres på den anden side af banden. Stærkt og enkelt budskab som siger alt... super godt gået.PeterS skrev:AaB Tifo Kaos og Auxilia, så er ingen hvis glemtA_Strandfelt skrev:Jeg kan bekræfte, at det var Tifo Kaos, der stod bag banneret. Lækkert arbejde af dem.limey skrev:Hey fedt. Jeg gik glip af den første halve time af kampen, så den tifo er ny for mig. Hvis man kan få en bekræftelse på, at det er tifokaos der står bag, sender jeg som lovet nogle penge til deres konto.Pastorius skrev:...og så lige respekt til Tifokaos - eller hvem der nu stod bag (og lindstrøm har set det):
http://twitter.com/lindstrom7/status/24 ... 36/photo/1" onclick="window.open(this.href);return false;
Smid endelig penge efter Tifo Kaos så der er råd til at fortsætte deres gode arbejde
Og drengene på banen? Jamen man mangler jo efterhånden ord. Vi spiller da absolut ikke den bedste kamp i efteråret i dag, og tager i lange perioder måske for let på det, men jeg tror egentlig de kunne mærke derinde hvor overlegne de var, og det virkede ærlig talt til at når der i perioder blev skruet op for indsatsen kunne vi gøre præcist hvad der passede os.
Man siger altid at rigtige tophold tit hiver sejre hjem selv hvis de spiller skidt. Det hold vi har i øjeblikket kan tilsyneladende uden de helt store armbevægelser blive ved med at hive 4 målssejre ud af ærmet, selv på en dag hvor der ikke så ud til at blive investeret 100%... det er voldsomt imponerende, mest af alt i virkeligheden fordi sejrens størrelse faktisk stadig stod fuldt mål med billedet af kampen.
Kusk og Dalsgaard var blændende, og Curth ligner en mand der er tilbage for alvor, stor kamp af ham også.
Og så skal der altså store roser afsted mod den samlede defensiv. Der er sket gigantiske forbedringer i forsvaret, og det er jo efterhånden svært at kunne tælle mere end 1-2 deciderede målchancer til modstanderne. 5 clean sheets i træk taler det tydelige sprog om hvor fantastisk holdet som samlet enhed fungerer.