Randers FC vs AaB, fredag d. 23. november kl. 18.30

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Randers FC vs AaB, fredag d. 23. november kl. 18.30

Indlæg af MrBangDK » 22. nov 2012, 12:04

NIN den fromme skrev:
Mr. Larsen skrev:Randers forstår da at lave en fest ud af fredagskampen, godt med noget lir inden kampen :)

http://www.randersfc.dk/index.php?side=6856" onclick="window.open(this.href);return false;
Rigtigt fint initiativ. Vi må så blot håbe på, at ølpriserne bliver i ro og det ikke ender med, at man skal have en flad ti'er tilbage, når der skal hentes øl ;)
Jeg får det dog tæt på dårligt, når jeg læser følgende på RandersFC.dk
Du kan være med til at bestemme playlisten til Festlig Fredag på AutoC Park Randers som Facebook-fan af Randers FC – klik blot ind på http://www.facebook.com/RandersFC" onclick="window.open(this.href);return false; og kom med dit bud på hvilke fem sange, du gerne vil høre på fredag. Blandt kandidaterne er Johnny Reimar, ABBA, DJ Ötzi og mange andre danske og internationale kunstnere, der i tidens løb har leveret ”øl-klassikere”.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 22. nov 2012, 14:07

MrBangDK skrev:
NIN den fromme skrev:
Mr. Larsen skrev:Randers forstår da at lave en fest ud af fredagskampen, godt med noget lir inden kampen :)

http://www.randersfc.dk/index.php?side=6856" onclick="window.open(this.href);return false;
Rigtigt fint initiativ. Vi må så blot håbe på, at ølpriserne bliver i ro og det ikke ender med, at man skal have en flad ti'er tilbage, når der skal hentes øl ;)
Du kan være med til at bestemme playlisten til Festlig Fredag på AutoC Park Randers som Facebook-fan af Randers FC – klik blot ind på http://www.facebook.com/RandersFC" onclick="window.open(this.href);return false; og kom med dit bud på hvilke fem sange, du gerne vil høre på fredag. Blandt kandidaterne er Johnny Reimar, ABBA, DJ Ötzi og mange andre danske og internationale kunstnere, der i tidens løb har leveret ”øl-klassikere”.
Godt gået Randers. Hr. Reimar er en legende og bør behandles som en. En status han tilkæmpede sig plakatfuld i 97' på Midtfyn og i et kort øjeblik satte Bowie, Megadeath, Biohazard, Skunk Anansie og Type O Negative i skammekrogen. Ak ja, det var tider. Hvor lagde jeg nu det seneste nummer af Ældre Sagen?

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 22. nov 2012, 14:33

Gangnam Style fører vist afstemningen stort...

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 22. nov 2012, 14:46

Det eneste rigtige sang er da den der: "Stik mig en øl!"

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 22. nov 2012, 19:28

Nu skal I huske at overdøve Hestene på tribunen:

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 22. nov 2012, 22:28

Håber der er ens regler for alle, så der må medbringes 800 trommer til fri stabling...

Olly
2. div
2. div
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Indlæg af Olly » 23. nov 2012, 08:33

doukas skrev:
Kristian skrev:Remco drengen er også ude af kampen, han er skadet. Så det bliver debut til deres unge folk i forsvaret :-) vi skal sq vinde den kamp
De har vel stadigvæk Egholm?
Remco er med i truppen.
http://www.randersfc.dk/index.php?side=6866" onclick="window.open(this.href);return false;
Men det er vigtigt at Keller, Fenger, Egholm og Rise er ude. Keller det store lokum fylder godt nok meget på midtbanen. Og at Fenger og Egholm ikke er med må svække dem i forsvaret. Der skal simpelthen 3 kæppe på kontoen i aften.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 23. nov 2012, 08:59

Håber Kusk giver viser han stadig er rød ind til benet efter massepsykosen og rammer en af hans gyldne aftner, vi kan få brug for det, slet ikke en nem kamp som Randers har været kørende.

Der kommer vist pænt med opbakning i aften 250+ tager derned med togturen og mange kører vel selv, og eftersom vi endelig er sluppet væk fra suppens mest rædderlige udebaneafsnit, burde der være pæne muligheder for en god oplevelse

Kom så forhelvede AaB!

tegnuj123
Drenge
Drenge

Indlæg af tegnuj123 » 23. nov 2012, 09:34

NIN den fromme skrev:
MrBangDK skrev:
NIN den fromme skrev:

Godt gået Randers. Hr. Reimar er en legende og bør behandles som en. En status han tilkæmpede sig plakatfuld i 97' på Midtfyn og i et kort øjeblik satte Bowie, Megadeath, Biohazard, Skunk Anansie og Type O Negative i skammekrogen. Ak ja, det var tider. Hvor lagde jeg nu det seneste nummer af Ældre Sagen?

Det har jeg lånt.... yes, husker godt Midtfyn 97
Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on the roof and gets stuck (George Carlin)

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 23. nov 2012, 11:27

Augo er tilbage, rigtig god nyhed:

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... r-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 23. nov 2012, 11:35

Elscorpio skrev:Augo er tilbage, rigtig god nyhed:

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... r-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Mjae, mon ikke han lige skal ordentligt igang igen? Fra twitter:
"Så kom støvlerne på, træning uden problemer! Bestod dog ikk da jeg ikke lavede et eneste frispark! #hurtighedsøges"
(Fra tidligere på ugen)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. nov 2012, 12:33

Augo har vist også udtalt et sted at han måske kan spille omkring 20 min. Så mon ikke vi ser ham komme ind og give noget power til sidst i kampen, hvis det er nødvendigt.

Dejligt at han er ved at være tilbage, vi kan altså virkelig ikke ret godt undvære ham. Selv om jeg synes at specielt KEP (minus Parken) har været dygtig til at tage ansvar i kampene, så er det absolut ingen tilfældighed at statistikkerne viser hvor svært vi har det uden ham.

#Augoeffekt

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 23. nov 2012, 12:44

Jesper Schmidt skrev:Augo har vist også udtalt et sted at han måske kan spille omkring 20 min. Så mon ikke vi ser ham komme ind og give noget power til sidst i kampen, hvis det er nødvendigt.

Dejligt at han er ved at være tilbage, vi kan altså virkelig ikke ret godt undvære ham. Selv om jeg synes at specielt KEP (minus Parken) har været dygtig til at tage ansvar i kampene, så er det absolut ingen tilfældighed at statistikkerne viser hvor svært vi har det uden ham.

#Augoeffekt
Helt enig. Dejligt at Augu snart er tilbage, men han får højst en joker rolle i aften. Må ikke glemme at Augu har været ude i et stykke tid, hvorfor han sikkert er langt fra kampformen.
Augu derimod kan blive langt vigtigere i efterårets 2 sidste hjemmekampe, efter aftenens kamp er der 10 dage til næste kamp, hvormed han har et stykke tid til at komme i bedre form.

Bliver spændende at se hvem Kent vælger som makker til Würtz på den centrale midtbane. Personligt tror jeg at Wichmann spiller på den centrale midtbane, men jeg vil nu foretrække Hallur. Frygter at Wichmann bliver overmatchet af det store tempo, energi og fysik som Randers kommer med. Her har Hallur bedre forudsætninger til at træde i karakter. Det er enormt vigtigt at vi ikke "taber kampen om midtbanen", da det kan blive afgørende for kampens udfald.
Wichmann er bedre offensivt end Hallur, men omvendt er Wichmann ikke særlig god defensivt. Kampens forløb afgør hvilken type der er mest brug for.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 23. nov 2012, 13:01

Det bliver en svær kamp idag... Men jeg håber og tror på point idag, helst 3 af slagsen...
Jeg tror på denne opstilling:

Jeg tror på vi bruger Wichmann, for der er 2 måder at undgå en hårdt pressende midtbane:
1. Presse igen
2. Spille udenom.

Og jeg tror vi vælger den anden løsning, for for at vi kan presse igen skal vi bruge mere end en hård midtbane spiller. Hverken Hallur eller Wichmann er gode nok ved siden af Würtz til presspillet.

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 23. nov 2012, 15:12

Lad os nu bare se et veloplagt AaB-hold ødelægge festen i Randers. :cheers:

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 23. nov 2012, 17:34

To ændringer hos AaB. Bøgelund starter inde for Dalle. Kayke starter inde på bekostning af Curth

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 23. nov 2012, 18:15

Mega interessant at Kayke får chancen. Noget af en surprise at Kayke er med fra start. Han kan forhåbentlig bidrage med noget tiltrængt kreativitet, som vi har manglet i flere af de seneste kampe. Håber at Kayke griber chancen

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 23. nov 2012, 18:17

jensemand57 skrev:To ændringer hos AaB. Bøgelund starter inde for Dalle. Kayke starter inde på bekostning af Curth
Den havde jeg ikke set komme med Kayke! Måske man vil sætte teknik og hurtighed imod Randers' urutinerede forsvar?

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Indlæg af YesAaBcan » 23. nov 2012, 18:18

Og Curth åbenbart slet ikke med (maveonde).
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
0542
Landshold
Landshold
Favoritspiller: RADE!!!
Geografisk sted: Houston, Tx

Indlæg af 0542 » 23. nov 2012, 18:45

YesAaBcan skrev:Og Curth åbenbart slet ikke med (maveonde).
Hvordan spiller vi?
Mvh
0542

Besvar