Jesper Schmidt skrev:Augo har vist også udtalt et sted at han måske kan spille omkring 20 min. Så mon ikke vi ser ham komme ind og give noget power til sidst i kampen, hvis det er nødvendigt.
Dejligt at han er ved at være tilbage, vi kan altså virkelig ikke ret godt undvære ham. Selv om jeg synes at specielt KEP (minus Parken) har været dygtig til at tage ansvar i kampene, så er det absolut ingen tilfældighed at statistikkerne viser hvor svært vi har det uden ham.
#Augoeffekt
Helt enig. Dejligt at Augu snart er tilbage, men han får højst en joker rolle i aften. Må ikke glemme at Augu har været ude i et stykke tid, hvorfor han sikkert er langt fra kampformen.
Augu derimod kan blive langt vigtigere i efterårets 2 sidste hjemmekampe, efter aftenens kamp er der 10 dage til næste kamp, hvormed han har et stykke tid til at komme i bedre form.
Bliver spændende at se hvem Kent vælger som makker til Würtz på den centrale midtbane. Personligt tror jeg at Wichmann spiller på den centrale midtbane, men jeg vil nu foretrække Hallur. Frygter at Wichmann bliver overmatchet af det store tempo, energi og fysik som Randers kommer med. Her har Hallur bedre forudsætninger til at træde i karakter. Det er enormt vigtigt at vi ikke "taber kampen om midtbanen", da det kan blive afgørende for kampens udfald.
Wichmann er bedre offensivt end Hallur, men omvendt er Wichmann ikke særlig god defensivt. Kampens forløb afgør hvilken type der er mest brug for.