Randers FC vs AaB, fredag d. 23. november kl. 18.30

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Randers FC vs AaB, fredag d. 23. november kl. 18.30

Indlæg af NIN » 23. nov 2012, 23:46

Klaus skrev:Nøjjj hvor en dejlig sejr :-)

Jeg må godt nok sige, at det er ubegribeligt den måde Randers' kontrol vælger at angribe denne kamp. Hvorfor pokker lukker man øverste afsnit af, når vi nu er så mange. Jeg kan måske godt forstå, de ikke laver "fri" adgang. Men der var en del familier med børn, som man med lidt pli havde givet lov til at gå op af trappen. Hvorfor er det, at man skal stå som sild i en tønde, når der nu er masser af ledige udebanepladser ovenover??? Vi betaler trods alt for at komme ind....

At der så er en kontrollør, der føler sig kaldet til nærmest at angribe Kuhn til sidst er jo fuldstændigt latterligt. I øvrigt flot arbejde af ASC med huer og handsker, det var også til diskussion om de måtte komme ind - utroligt.

Billede

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. nov 2012, 00:23

NIN den fromme skrev:
Billede
:thumbsup:

Fantastisk lækker sejr, det er jo altid en fornøjelse at slagte krikkerne, og i dag var en af de rigtigt vigtige slagtninger.

Top 3:

KEP
Helenius
Ahlmann

- Og lad os så bare snuppe 6 point i de sidste to hjemmekampe, og overvintre på 2. pladsen. Det tror jeg faktisk ikke chancerne er helt ringe for.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 24. nov 2012, 00:29

Jesper Schmidt skrev:
- Og lad os så bare snuppe 6 point i de sidste to hjemmekampe, og overvintre på 2. pladsen. Det tror jeg faktisk ikke chancerne er helt ringe for.
Mjae - i første omgang skal vi lige finde ud af hvordan vi stiller op uden Ahlman og Würtz (slipper han for karantæne så er jeg enig).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 24. nov 2012, 01:39

Jesper Schmidt skrev:
NIN den fromme skrev:
Billede
:thumbsup:

Fantastisk lækker sejr, det er jo altid en fornøjelse at slagte krikkerne, og i dag var en af de rigtigt vigtige slagtninger.

Top 3:

KEP
Helenius
Ahlmann

Det er et par nøglekampe der venter os, mod to hold der ånder os i nakken og hvor fire point vil lune. Ingen grund til at slippe dem forbi nu. AGF må godt tabe til FCM her i weekenden (tænk at skrive at FCM skal vinde...siigh) og OB har, husker jeg rigtigt, et par kampe mod nedrykningskandidater (Esbjerg - Silkeborg?) som bliver liv eller død. AGF kampen er jeg umiddelbart mest nervøs for, da det vil være en pest at tabe mod dem. OB synes at svinge meget. Lad os håbe det svinger den forkerte vej mod os. Randers skal i Parken i det ene af deres sidste to opgør, så det bliver max. tre point mere til dem.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 24. nov 2012, 06:20

Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 24. nov 2012, 07:01

damp skrev:Nu skal det så også siges at Ahlmann lavede en stempling på ham få sekunder inden, og Ahlmann kunne nemt havde fået nr 2 gul og dermed rødt.
Mener der blev lavet 2 frispark på Davids inden han tændte af, ikke at det er en undskyldning for sådan en svine streg, men AaB var heldige i den situation.
At Würtz også trækker en karantæne dag, gør det bare endnu værre.
Han stempler ham ikke. Vi stod lige foran, og det så ud til at være en ren tackling, hvor Jones blot mister bolden.

Fed tur til Randers. Dog var der ikke meget plads til os til trods for en tom tribune ovenover.
Lidt for meget spænding til sidst, men en stor sejr. MOM uden tvivl KEP. Satme nogle gode aktioner fra hans side..

/Bang
Ska' vi hak'?

Fabbe
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Indlæg af Fabbe » 24. nov 2012, 07:14

Lindmark skrev:Herlige højdepunkter:

http://www.superliga.dk/no_cache/superl ... -18/kamp-1
Jeg elsker tribunen ved 1:50. Først lidt vandrette halstørklæder og dernæst en lavine af en ophidset klynge. Ligner en engelsk ståpladstribune fra 70'erne.

Mere galskab.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Mr Alex
2. div
2. div

Indlæg af Mr Alex » 24. nov 2012, 10:16

Pastorius skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Mjae - i første omgang skal vi lige finde ud af hvordan vi stiller op uden Ahlman og Würtz (slipper han for karantæne så er jeg enig).
Kan godt være jeg spørger dumt, men hvordan kan Ahlmann være i karantæne??

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 24. nov 2012, 10:24

Mr Alex skrev:
Pastorius skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Han fik et gult kort, og han stod til karantæne ved næste kort grundet opsamlede strafpoint

http://www.superstats.dk/kort/fare
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Mr Alex
2. div
2. div

Indlæg af Mr Alex » 24. nov 2012, 10:28

MHJ skrev:
Mr Alex skrev:
Pastorius skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Han fik et gult kort, og han stod til karantæne ved næste kort grundet opsamlede strafpoint

http://www.superstats.dk/kort/fare
Nååårh på den måde, kunne ikke helt forstå at han skulle have karantæne, da han ikke fik gult mod Horsens. Men know I get it ;)

Brugeravatar
Tipene
1. div
1. div
Geografisk sted: 9400

Indlæg af Tipene » 24. nov 2012, 13:35

Lækker solid indsats af KEP og Lasse, brilliant mål af Helenius, og dejlig aggressivt af Wurtz.
Og ikke at forglemme den fantastiske away-support!!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 24. nov 2012, 14:09

"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 24. nov 2012, 14:53

Først: Tak for en fantastisk aften i Rander i går!

Dernæst: Sjovt hvordan vi nogle gange kan se en kamp på helt forskællig måde.
Der er jo tale om 2 kampe her - 1. og 2. halvleg.
1. halvleg er Due klart min MOM. Strør om sig med lækre afleveringer og styrer vores spil.
2. halvleg falder han lidt ud - ja - men det er også en helt anden kamp på det tidspunkt.
Ahlmann roses til skyerne - men jeg mener hans offensive spil er helt skandaløst i går - især i 1. halvleg strander alt ude hos ham.

Anyway - fantasktisk kamp. Helenius is back - hvilket er skønt og KEP er uhyggelig stærk (min MOM over hele kampen!).

Kun to ting gav mig en dårlig fornemmelse i går:

1. Kayke. Vi spiller efter min bedste overbesning med 10 mand med ham på banen. Ufattelig ringe og uengageret. Væk med ham.

2. Randers' kontrollør korps. Hvad foregår der lige! Jeg er selv et gammelt røvhul der absolut ikke er ude på ballade - men jeg stod max 5 meter væk da jeg lige efter kampen (da vi lavede Fernebahce) så en kontrollør helt umotiveret hamre løs på en ca. 18 årig knajt nede ved banden. Blot fordi denne var ekstatisk glad for sejren og Ferne tingen og prøvede at give high five med Helenius og KEP.
Att denne unge mand: Hvis du læser herinde bør du få udleveret de bånd der er optage fra Stadion og anmelde dette til politiet. Det var virkelig en skandale. Skriv PM hvis du vil have en way forward på dette. Dernæst hele "episoden" med Kuhn. Hvad fanden sker der?? Træls at køre hjem med sådan en smag i munden.

MEN OVERALL - HVOR SMUKT KNAJTER!! Både på og udenfor banen i øvrigt. Super stemning.

Nu ser det pludseligt ud til vi slutter foråret som mindst nr. 4.

OUTSTANDING!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 24. nov 2012, 15:36

Hvem står for "sikkerheden" i Randers? Lyder efterhånden som om der er nok til en officiel klage!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Sv: Randers FC vs AaB, fredag d. 23. november kl. 18.30

Indlæg af A_Strandfelt » 24. nov 2012, 16:04

Det undrede mig også, at der skulle stå så mange kontrollører inde hos os, mens der hos Randers efter kampen gik sport i at kaste øl og mønter over det lille, håbløse hegn. Tilsyneladende helt uden at nogle kontrollører gjorde noget. Det er ellers rimeligt tydeligt hvad de havde gang i derovre, når man ser folk lyne jakken til og tage hætten over hovedet, for så at bevæge sig hen mod hegnet, i stedet for mod udgangen i modsat retning. Jeg blev selv ramt af en håndfuld mønter på ryggen.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 24. nov 2012, 17:05

astonvilla skrev:Først: Tak for en fantastisk aften i Rander i går!

Dernæst: Sjovt hvordan vi nogle gange kan se en kamp på helt forskællig måde.
Der er jo tale om 2 kampe her - 1. og 2. halvleg.
1. halvleg er Due klart min MOM. Strør om sig med lækre afleveringer og styrer vores spil.
2. halvleg falder han lidt ud - ja - men det er også en helt anden kamp på det tidspunkt.
Ahlmann roses til skyerne - men jeg mener hans offensive spil er helt skandaløst i går - især i 1. halvleg strander alt ude hos ham.

Anyway - fantasktisk kamp. Helenius is back - hvilket er skønt og KEP er uhyggelig stærk (min MOM over hele kampen!).

Kun to ting gav mig en dårlig fornemmelse i går:

1. Kayke. Vi spiller efter min bedste overbesning med 10 mand med ham på banen. Ufattelig ringe og uengageret. Væk med ham.

2. Randers' kontrollør korps. Hvad foregår der lige! Jeg er selv et gammelt røvhul der absolut ikke er ude på ballade - men jeg stod max 5 meter væk da jeg lige efter kampen (da vi lavede Fernebahce) så en kontrollør helt umotiveret hamre løs på en ca. 18 årig knajt nede ved banden. Blot fordi denne var ekstatisk glad for sejren og Ferne tingen og prøvede at give high five med Helenius og KEP.
Att denne unge mand: Hvis du læser herinde bør du få udleveret de bånd der er optage fra Stadion og anmelde dette til politiet. Det var virkelig en skandale. Skriv PM hvis du vil have en way forward på dette. Dernæst hele "episoden" med Kuhn. Hvad fanden sker der?? Træls at køre hjem med sådan en smag i munden.

MEN OVERALL - HVOR SMUKT KNAJTER!! Både på og udenfor banen i øvrigt. Super stemning.

Nu ser det pludseligt ud til vi slutter foråret som mindst nr. 4.

OUTSTANDING!

Så har jeg en helt 3 holdning og oplevelse af kampen i går. Jeg sad ned på langsiden i går, og må sige, hvilken fornøjelse, at opleve et publikum, som ikke synes de skulle råbe ad en fordi man har en anden trøje på blandt randers fans. De var meget diplomatiske og synes det var en fortjent sejr til AaB bl.a. Noget jeg også synes var rigtigt, for vi spillede vel en rigtig god 1 halvleg med helenius som nr. 1 og derefter en træls anden halvleg, hvor vi dog burde have lukket kampen ved et par situationer.

Til balladen der tilsyneladende har været, kan jeg ikke udtale mig mere, end at min kæreste stod dernede, og fortalte bare hvordan Kuhn var blevet sat på plads. Synes det virker TOTAL amatøragtigt, at randers kontrol, skal have så vidt forskellige syn på, om det er udefans eller hjemmmefans.

Til stemningen - total respekt herfra. Det var skide godt, og den bedste stemning til en udekampe i lang tid fra et udehold. Sad midt for banen, og kunne SLET ikke høre randers fans nede i det skumle hjørne, de åbenbart har valgt at sidde/stå. Håber det engangement bliver taget med til kampen mod AGF, for der bliver der sq brug for det.

Og sidst men ikke mindst, super efterår af drengene indtil videre. Ser ud til, at vi kan slutte i top 3, med en sejr mere. Og så er det gode tv-penge igen. Så godt!! Alle ud af hulerne til kampen mod AGF!!!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 24. nov 2012, 17:46

Det er lige gået op for mig, at hvis vi bare får tre point i de sidste to kampe, har vi samme pointantal som da vi reddede røven i sidste sekund i foråret 2011. Det er da imponerende!

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Kasper Møller » 24. nov 2012, 19:27

Film fra indløb samt lidt tekst om i går er at finde på http://www.tifokaos.dk" onclick="window.open(this.href);return false; .

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 24. nov 2012, 20:09

Kasper Møller skrev:Film fra indløb samt lidt tekst om i går er at finde på http://www.tifokaos.dk" onclick="window.open(this.href);return false; .

Hvis vi nulstiller al debat om lovgivning, fifa, fairplay og forskelsbehandling, synes i så ikke selv at det, isoleret ned til dette ene klip, faktisk ser fedest ud indtil de blus bliver tændt og alt forsvinder i røg? For det ser da fantastisk ud med en hel tribune med hænderne i vejret, vækker mindelser om udebanekampe i europa...

Huckleberry
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af Huckleberry » 24. nov 2012, 20:59

Det kan aldrig være en vagts opgave at piske en stemning op og det var lige præcis hvad den båtnakke af en vagt gjorde ved at jage Kuhn væk... Kuhn ville bare sige god fest, som Rend-Os jo selv havde lagt op til.. At vagten så ikke er sin opgave voksen nok, men er en dårlig taber er meget beklageligt.

Fed stemning på stadion og den blev bemærket af spillerne. Sådan :thumbsup:

Besvar