Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindmark » 21. nov 2012, 08:45

Spurs skrev:
Hanga skrev:
Pastorius skrev:Og så er jeg altså flov over at der ikke bliver mere larm i parken, når sådan noget sker imod hjemmeholdet. Det er simpelthen den pinligste CL-stemning jeg nogensinde har oplevet.
Fuldstændig enig, det er så pinligt at vi har FCN i europa ud fra den betragtning. Ikke lige den bedste reklame for den danske fanscene må man sige... I baggrunden kunne man høre den desperate megafon-knægt forsøge en kopiering af vores "op med hænderne", hvorefter maks 10 mand fik lapperne op.
Har lige set fem minutter af kampen og jeg har det helt modsat og er egentlig overrasket over hvor meget de larmer. Synes sgu de 10-15 mand gør det godt. Det havde da til gengæld været super pinligt hvis der havde været flere tusinde der havde givet den gas, når de nu engang kun har de der par håndfulde fans. Hvor skulle de ekstra komme fra sådan lige pludselig og er det ikke det vi plejer at kalde gloryhunting ?
Jeg så ikke kampen i går, men da jeg så følgende klip i morges bemærkede jeg at der virkelig ikke var meget lyd på de 18k (?) tilskuere, situationen taget i betragtning.
http://onside.dk/champions-league/se-sh ... al-til-1-1

Jeg er overbevist om at der havde været en del mere larm med kun omkring det halve antal tilskuere her i Aalborg (eller på et stadion i Istanbul, som Claus Bo Larsen har påpeget overfor en række medier i aftes og i morges)!
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Geografisk sted: Færøkroen

Indlæg af Jonas K » 25. nov 2012, 21:34

Onside, hold da op de er bif liderlige, det er jo helt vanvittigt
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 25. nov 2012, 21:39

Jonas K skrev:Onside, hold da op de er bif liderlige, det er jo helt vanvittigt
Aftenens indslag fra vores kamp er under AL kritik. Jeg forventer ingenting af onside og alligevel var jeg overrasket over, hvor hurtigt de kunne skøjte hen over en spændende kamp rækkens nr. 3 og 4 (inden runden). Jeg tror helt seriøst ikke, at det tog mere end ét minut. 4 højdepunkter og ingen interviews.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

awnaw
2. div
2. div

Indlæg af awnaw » 25. nov 2012, 22:25

Så lad dog for guds skyld være med at se Onside og deres københavnske propaganda. Jeg ser fodboldmagasinet på DR1 i stedet for.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 26. nov 2012, 06:36

awnaw skrev:Så lad dog for guds skyld være med at se Onside og deres københavnske propaganda. Jeg ser fodboldmagasinet på DR1 i stedet for.
Enig der er masser af andet og mere nuanceret fodboldjournalistik herhjemme.

Fodboldmagasinet er godt, både som TV-program og podcast.
FodboldFM på Radio 24syv er også en udemærket på podcast.
Canal 9/Canal 8 har faktisk også en ok dækning så længe de ikke sætter tågehornet Erik Rasmussen til at snakke om Brøndby.
TV2 Sport har som regel faktisk også en ret god dækning i forbindelse med kampene.
Og superliga.dk er vel et af de bedste sider at se highligths på.

Så det burde være muligt at få dækket superliga-behovet uden at spilde tid på Viashit. De får et problem, hvis deres elskede BIF rykker ned.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 28. nov 2012, 23:29

At det næppe får nogen konsekvens, at Brøndbys fans netop igen igen har vist deres grimme chef. Ergo Brøndby og DBU pisser mig af.

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Indlæg af Schredni » 29. nov 2012, 21:19

http://www.onside.dk/officielt-peter-gr ... til-viasat" onclick="window.open(this.href);return false;

SÅK! Som den lortekanal ikke var ringe nok i forvejen.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 5. dec 2012, 21:26

Werge og Frimanns manglende objektivitet, når danske hold er i Europa. Selvfølgelig skal de sympatisere med danske hold, men at de helt og holdent kan ignorere virkeligheden, når den ikke lige passer ind i det danske glansbillede, er voldsomt belastende.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 6. dec 2012, 11:12

Kunji skrev:Werge og Frimanns manglende objektivitet, når danske hold er i Europa. Selvfølgelig skal de sympatisere med danske hold, men at de helt og holdent kan ignorere virkeligheden, når den ikke lige passer ind i det danske glansbillede, er voldsomt belastende.
Lad høre..

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 6. dec 2012, 13:51

Zee skrev:
Kunji skrev:Werge og Frimanns manglende objektivitet, når danske hold er i Europa. Selvfølgelig skal de sympatisere med danske hold, men at de helt og holdent kan ignorere virkeligheden, når den ikke lige passer ind i det danske glansbillede, er voldsomt belastende.
Lad høre..
Gætter på at det er den blinde ros af trænergeniet Hjulmand og hans ligeså geniale/talentfulde/teknikbegavede træningskegler, der trods en masse smuk tiki-taka på egen banehalvdel er blevet ud- og nedspillet i 6 ud af 6 europæiske kampe, og mest af alt kan takke en fremragende (?) målmand for at det trods alt er blevet til 1 heldigt point mod Juve samt et gennemsnit på under fire mål imod per kamp...

Har jeg ret?
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 6. dec 2012, 14:09

Lindmark skrev: Gætter på at det er den blinde ros af trænergeniet Hjulmand og hans ligeså geniale/talentfulde/teknikbegavede træningskegler, der trods en masse smuk tiki-taka på egen banehalvdel er blevet ud- og nedspillet i 6 ud af 6 europæiske kampe, og mest af alt kan takke en fremragende (?) målmand for at det trods alt er blevet til 1 heldigt point mod Juve samt et gennemsnit på under fire mål imod per kamp...

Har jeg ret?
...eller måske deres fremragende målmand, der kun har lukket lidt under 4 mål ind pr kamp.
(På en seriøse side er jeg med på at han har haft gode redninger, men det fulde billede af en målmands præstationer er altså mere end en spektakulær redning indimellem - og der imponerer han mig ikke synderligt, slevom det kan være svært at pege på om det specifikt er forsvar eller keeper der er skyld i at samarbejdet ikke fungerer).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 6. dec 2012, 17:28

Det var såmænd bare det sædvanlige pjat med, at især Frimann pludselig bliver blind. Som da Chelsea får sit 2. straffe i går, hvor Frimann stiller tvivl om, hvorvidt forseelsen skete i feltet - selv efter en slow der viste, det skete minimum 1 meter inde i feltet. Sådan er det hver gang.

Men ja, også det andet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 6. dec 2012, 20:22

Jeg forstår ikke denne "respekt" for at køre efter eget koncept. Hvorfor skal det respekteres at man er dum og naiv?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 6. dec 2012, 21:09

At Peter Sørensen som kommentator på Canal9 omtalte FCK som "vi".

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 7. dec 2012, 19:37

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 879405.ece

En del af charmen er jo, at tuneringen afholdes på et afgrænset område. Sikke hjerneblødninger UEFA/FIFA kommer med når der skal træffes beslutninger om slutrunderne i denne tid..
Hader København!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 7. dec 2012, 20:10

alithebeast skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 879405.ece

En del af charmen er jo, at tuneringen afholdes på et afgrænset område. Sikke hjerneblødninger UEFA/FIFA kommer med når der skal træffes beslutninger om slutrunderne i denne tid..
Så er det nu Lynge skal smede imens jernet er varmt. Aalborg skal have Spanien-Tyskland!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 7. dec 2012, 20:18

limey skrev:
alithebeast skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 879405.ece

Så er det nu Lynge skal smede imens jernet er varmt. Aalborg skal have Spanien-Tyskland!
Hvad med vi i stedet løsrev Nordjylland så vi kan stille med et hold af nuværende og tidligere AaB-profiler og andre spillere med nordjyske aner. Kunne vel blive et hold ala:

Jimmy

Dalsgaard, Lasse, Krøldrup, Patrick

Lucas, Risgård, Augu, Ene, Kusk

Helenius

Bænk:
DC
Kortegaard
Mehl
Schwartz
Stenild
Christopher Poulsen

Landstræner: Poul Erik Andreasen

Med 24 nationer er det vel ikke helt udelukket at sådan et hold kunne komme med. Har hørt 24 nationer bl.a betyder Estland ville komme med, hvis vi så på sidste kval. turnering.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 8. dec 2012, 12:51

At reklameomdelerne tilsyneladende er ligeglade med "nej tak til reklamer" klistermærket på min postkasse... Fri mig nu fra det lort !!!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 8. dec 2012, 13:27

Hanga skrev:At reklameomdelerne tilsyneladende er ligeglade med "nej tak til reklamer" klistermærket på min postkasse... Fri mig nu fra det lort !!!
Samme her. Jeg har indgivet en klage til PostDanmark som behandles lige pt. Dem der omdeler får temmelig heftige bøder for overtrædelsen.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 12. dec 2012, 15:00

Jeg kom ved en fejl til at slette det indlæg jeg skrev igår, men jeg må sige at jeg syntes det er forkert at PostDanmark lader omdelerne bøde ''heftigt'' for dette. Det er Post Danmark der sender reklamerne til omdeling i første omgang og dem der sidder med et kartotek over hvem der har fået tilsendt ''nej-tak''-klistermærker.

Besvar