Jeg så ikke kampen i går, men da jeg så følgende klip i morges bemærkede jeg at der virkelig ikke var meget lyd på de 18k (?) tilskuere, situationen taget i betragtning.Spurs skrev:Har lige set fem minutter af kampen og jeg har det helt modsat og er egentlig overrasket over hvor meget de larmer. Synes sgu de 10-15 mand gør det godt. Det havde da til gengæld været super pinligt hvis der havde været flere tusinde der havde givet den gas, når de nu engang kun har de der par håndfulde fans. Hvor skulle de ekstra komme fra sådan lige pludselig og er det ikke det vi plejer at kalde gloryhunting ?Hanga skrev:Fuldstændig enig, det er så pinligt at vi har FCN i europa ud fra den betragtning. Ikke lige den bedste reklame for den danske fanscene må man sige... I baggrunden kunne man høre den desperate megafon-knægt forsøge en kopiering af vores "op med hænderne", hvorefter maks 10 mand fik lapperne op.Pastorius skrev:Og så er jeg altså flov over at der ikke bliver mere larm i parken, når sådan noget sker imod hjemmeholdet. Det er simpelthen den pinligste CL-stemning jeg nogensinde har oplevet.
http://onside.dk/champions-league/se-sh ... al-til-1-1
Jeg er overbevist om at der havde været en del mere larm med kun omkring det halve antal tilskuere her i Aalborg (eller på et stadion i Istanbul, som Claus Bo Larsen har påpeget overfor en række medier i aftes og i morges)!