12mand skrev:fantastisk nyhed.
kunne bare godt være bekymret for (som jeg tidligere har givet udtryk for) at han enten får en kæmpe løn nu, får en hvis procentdel ved et salg, eller måske begge dele.
Hvorfor er du bange for det?
Kusk er en af vores 4-5 vigtigste spillere, hvis hans løn ligger på samme niveau sammenlignet med resten aftruppen synes jeg det er helt fint, for min skyld måtte han såmænd også godt endda være lønførende, for det er jeg ikke i tvivl om at han vil vise han er værd.
Og at en spiller skulle få en procentdel ved salg har jeg ALDRIG hørt om har været en benyttet i AaB, så hvor den frygt kommer fra ved jeg sgu ikke lige. Men jeg er da ikke i tvivl om at der minimum er lavet en gentlemanaftale om at AaB ikke vil stå i vejen hvis den rigtige udenlandske klub står klar, men dette kan vi jo så se i forhold til at Kusk kunne skrive under gratis med en anden klub nu, og forlade os til sommer uden AaB ville se en krone.
Med den nye aftale har vi sandsynligvis Kusk på holdet de næste ½-2 år, AaB vil score en transfer når den tid kommer... jeg klager sgu ikke.