Indtil jeg hører andet vælger jeg at tro at det endnu engang er en halv fjer der er blevet til et fjerslagteri i mediemøllen. Hvis det virkelig forløb så dramatisk er det svært at tro på at der kun blev anholdt en person...
Det pisser mig af tråden
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: Det pisser mig af tråden
Haha - begge dele vel sagtens... Jeg kan dog undskylde mig med, at det var en nylig svaleKøllen I Møllen skrev:Dem der er med eller dem der kommer til at se det ved et "uheld"?Klaus skrev:Kom ved et uheld til at se Paradise Hotel den anden dag... Hold da helt kæft nogle kegler......
Men den var ikke enlig?Klaus skrev:Haha - begge dele vel sagtens... Jeg kan dog undskylde mig med, at det var en nylig svaleKøllen I Møllen skrev:Dem der er med eller dem der kommer til at se det ved et "uheld"?Klaus skrev:Kom ved et uheld til at se Paradise Hotel den anden dag... Hold da helt kæft nogle kegler......
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Udligning i sidste minuts overtid pisser mig helt abnormt af. I hvert fald den i aftes, som har ødelagt både mine vågne og sovende timer siden...
Viasat....
Alle deres andre dårligdomme ufortalt, så har de fandme sat min hadekommentator fra både NFL og golf til at snakke fodbold med Per Frimand.
Lortekanal.
Alle deres andre dårligdomme ufortalt, så har de fandme sat min hadekommentator fra både NFL og golf til at snakke fodbold med Per Frimand.
Lortekanal.
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
De følger så lige op med at at lade et program om AaB's Europa-eventyr blive fuldstændig domineret af ligegyldigt bavl om Man Utd's indtog i Aalborg. Teenage-tøser der besvimer over Christiano Ronaldo, produktionsteamets briefing og ikke mindst tre gange Henning G, som lige skulle gøre opmærksom på at han havde været United fan siden 1957.Pastorius skrev:Viasat....
Lortekanal.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Mere sne
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 937505.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvornår mon vi kan forvente bare at se lidt forårsvejr
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 937505.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvornår mon vi kan forvente bare at se lidt forårsvejr
At Randers og AGF har lukket Brøndby ind i årets Superliga. Jeg ønsker den klub destrueret.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
De dybt, dybt inkompetente danske superligadommere. Føj!
Santin fra FCK har netop udført en tro kopi af den Wurtz fik rødt for mod OB.
Men der hører al sammenligning så også op....fordi Santins straf var nemlig: INGENTING! Ikke engang en lille henstilling fra dommeren.
Jeg magter ikke de tåber længere! De ødelægger jo dansk fodbold!!
Santin fra FCK har netop udført en tro kopi af den Wurtz fik rødt for mod OB.
Men der hører al sammenligning så også op....fordi Santins straf var nemlig: INGENTING! Ikke engang en lille henstilling fra dommeren.
Jeg magter ikke de tåber længere! De ødelægger jo dansk fodbold!!
- Køllen I Møllen
- Allstar

JJ Brinch er uhelbredelig syg af kræft. Nu har lægerne opgivet.
Fandeme skrækkeligt. Han er sgu den bedste kommentator og sportsjournalist der har været herhjemme. Og et godt menneske ovenikøbet.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 955177.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Fandeme skrækkeligt. Han er sgu den bedste kommentator og sportsjournalist der har været herhjemme. Og et godt menneske ovenikøbet.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 955177.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har selv haft fornøjelsen af at møde ham. Han virker som et godt menneske med benene plantet på jorden. Trist!Køllen I Møllen skrev:JJ Brinch er uhelbredelig syg af kræft. Nu har lægerne opgivet.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Enig, enig! Han virkede enormt venlig in person.Køllen I Møllen skrev:JJ Brinch er uhelbredelig syg af kræft. Nu har lægerne opgivet.
Det er også mega trist den måde hvordan han skulle finde ud af at han var uhelbredelig!
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Ro på, han er ikke død endnu.Provst i Brovst skrev:Enig, enig! Han virkede enormt venlig in person.Køllen I Møllen skrev:JJ Brinch er uhelbredelig syg af kræft. Nu har lægerne opgivet.
Det er også mega trist den måde hvordan han skulle finde ud af at han var uhelbredelig!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
De gamle idioter i Champions League studiet på 3+ der ikke kan finde ud af at bruge deres hyper-moderne grafiske highlight/analyse værktøjer
Hey, lad os markere spiller ved navn, nej, ved lyssøjle, ned.. lad os zoome ind på ham så vi ikke kan se hvad der foregår på skærmen. Lad os tegne vilkårlige streger mellem spillere, sætte pile på, skravere felter, og lave et epilepsi inducerende lysglimt hver gang vi skifter highlight og hvad vi ellers kan hive ud af dette "smarte lort", uden omtankt på om det overhovedet understøtter vores analyse. For helvede, man skulle tro deres analyser var så latterlige, at de bliver nødt til at gemme deres manglende kompetencer bag dette åndsvage lysshow.
...vent, nå ja.
[edit:] Ikke at jeg har noget imod værktøjet som sådan, men bruge det for fanden hvor det understøtter analysen, og ikke bare for at vise at i har noget fancy legetøj.
Hey, lad os markere spiller ved navn, nej, ved lyssøjle, ned.. lad os zoome ind på ham så vi ikke kan se hvad der foregår på skærmen. Lad os tegne vilkårlige streger mellem spillere, sætte pile på, skravere felter, og lave et epilepsi inducerende lysglimt hver gang vi skifter highlight og hvad vi ellers kan hive ud af dette "smarte lort", uden omtankt på om det overhovedet understøtter vores analyse. For helvede, man skulle tro deres analyser var så latterlige, at de bliver nødt til at gemme deres manglende kompetencer bag dette åndsvage lysshow.
...vent, nå ja.
[edit:] Ikke at jeg har noget imod værktøjet som sådan, men bruge det for fanden hvor det understøtter analysen, og ikke bare for at vise at i har noget fancy legetøj.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Nu har jeg (heldigvis) ikke tv3+, så jeg kender ikke kvaliteten af det du beskriver, men blot påpege at de på Match of the Day på BBC virkelig får det maksimale ud af de grafiske analyseværktøjer. Selv eks-fodboldspillere som Alan Hansen og Alan Shearer sidder med held og mingelerer rundt med grafikken så man virkelig får understreget deres pointer og analyser på en god måde.MHJ skrev:De gamle idioter i Champions League studiet på 3+ der ikke kan finde ud af at bruge deres hyper-moderne grafiske highlight/analyse værktøjer
...vent, nå ja.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
At DBU ikke har opdateret Fair Play resultaterne og stillingen siden spillerunde 22, dvs. siden 10 marts! 
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Så vidt jeg ved er det med vilje, de ikke har gjort det.doukas skrev:At DBU ikke har opdateret Fair Play resultaterne og stillingen siden spillerunde 22, dvs. siden 10 marts!
De opdaterer kun efter 11., 22. og 33. spillerunde. Jeg mener grunden er, at holdene ikke skal spekulere i det og eksempelvis med vilje trække sig i nærkampene.
Med Würtz på holdet tror jeg i øvrigt ikke, AaB har nogen chance for at vinde Fair Play-pokalen alligevel
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Nope, de har opdateret rimelig regelmæssigt, og det er først efter spillerunde 29. at der ikke opdateres længere. Så IMO er det kun ren og skær sløseriAaB1978 skrev:Så vidt jeg ved er det med vilje, de ikke har gjort det.doukas skrev:At DBU ikke har opdateret Fair Play resultaterne og stillingen siden spillerunde 22, dvs. siden 10 marts!
De opdaterer kun efter 11., 22. og 33. spillerunde. Jeg mener grunden er, at holdene ikke skal spekulere i det og eksempelvis med vilje trække sig i nærkampene.
Med Würtz på holdet tror jeg i øvrigt ikke, AaB har nogen chance for at vinde Fair Play-pokalen alligevel
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
http://www.sportenkort.dk/article/offic ... mio-kr/rss" onclick="window.open(this.href);return false;
-
ligusterfacist
- Miniput

- Geografisk sted: Bitre Nord
At der på http://www.nordjyske.dk" onclick="window.open(this.href);return false; er reklamer for FCK sengetøj. Endda lige under en artikel fra AaB Inside.
Få det væk!
Få det væk!