Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. mar 2013, 19:32

thomasjn skrev:http://www.nordjyske.dk/nyheder/AaB-til ... 68a/1/1513

Uddybning unødvendigt.
Indtil jeg hører andet vælger jeg at tro at det endnu engang er en halv fjer der er blevet til et fjerslagteri i mediemøllen. Hvis det virkelig forløb så dramatisk er det svært at tro på at der kun blev anholdt en person...

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 4. mar 2013, 15:34

Køllen I Møllen skrev:
Klaus skrev:Kom ved et uheld til at se Paradise Hotel den anden dag... Hold da helt kæft nogle kegler......
Dem der er med eller dem der kommer til at se det ved et "uheld"?
Haha - begge dele vel sagtens... Jeg kan dog undskylde mig med, at det var en nylig svale ;)

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 4. mar 2013, 15:43

Klaus skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Klaus skrev:Kom ved et uheld til at se Paradise Hotel den anden dag... Hold da helt kæft nogle kegler......
Dem der er med eller dem der kommer til at se det ved et "uheld"?
Haha - begge dele vel sagtens... Jeg kan dog undskylde mig med, at det var en nylig svale ;)
Men den var ikke enlig? ;-)

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 7. mar 2013, 13:52

Udligning i sidste minuts overtid pisser mig helt abnormt af. I hvert fald den i aftes, som har ødelagt både mine vågne og sovende timer siden...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 8. mar 2013, 19:36

Viasat....

Alle deres andre dårligdomme ufortalt, så har de fandme sat min hadekommentator fra både NFL og golf til at snakke fodbold med Per Frimand.

Lortekanal.

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Indlæg af Worminator » 9. mar 2013, 20:22

Pastorius skrev:Viasat....

Alle deres andre dårligdomme ufortalt, så har de fandme sat min hadekommentator fra både NFL og golf til at snakke fodbold med Per Frimand.

Lortekanal.
De følger så lige op med at at lade et program om AaB's Europa-eventyr blive fuldstændig domineret af ligegyldigt bavl om Man Utd's indtog i Aalborg. Teenage-tøser der besvimer over Christiano Ronaldo, produktionsteamets briefing og ikke mindst tre gange Henning G, som lige skulle gøre opmærksom på at han havde været United fan siden 1957.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 14. mar 2013, 23:57

Mere sne :@

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 937505.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvornår mon vi kan forvente bare at se lidt forårsvejr

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 7. apr 2013, 18:54

At Randers og AGF har lukket Brøndby ind i årets Superliga. Jeg ønsker den klub destrueret.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 15. apr 2013, 20:14

De dybt, dybt inkompetente danske superligadommere. Føj!

Santin fra FCK har netop udført en tro kopi af den Wurtz fik rødt for mod OB.

Men der hører al sammenligning så også op....fordi Santins straf var nemlig: INGENTING! Ikke engang en lille henstilling fra dommeren.

Jeg magter ikke de tåber længere! De ødelægger jo dansk fodbold!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. apr 2013, 13:00

JJ Brinch er uhelbredelig syg af kræft. Nu har lægerne opgivet.
Fandeme skrækkeligt. Han er sgu den bedste kommentator og sportsjournalist der har været herhjemme. Og et godt menneske ovenikøbet.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 955177.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 17. apr 2013, 13:51

Køllen I Møllen skrev:JJ Brinch er uhelbredelig syg af kræft. Nu har lægerne opgivet.
Fandeme skrækkeligt. Han er sgu den bedste kommentator og sportsjournalist der har været herhjemme. Og et godt menneske ovenikøbet.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 955177.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har selv haft fornøjelsen af at møde ham. Han virker som et godt menneske med benene plantet på jorden. Trist!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 17. apr 2013, 14:29

Køllen I Møllen skrev:JJ Brinch er uhelbredelig syg af kræft. Nu har lægerne opgivet.

Enig, enig! Han virkede enormt venlig in person.

Det er også mega trist den måde hvordan han skulle finde ud af at han var uhelbredelig!

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 18. apr 2013, 12:28

Provst i Brovst skrev:

Enig, enig! Han virkede enormt venlig in person.

Det er også mega trist den måde hvordan han skulle finde ud af at han var uhelbredelig!
Ro på, han er ikke død endnu.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 24. apr 2013, 23:19

De gamle idioter i Champions League studiet på 3+ der ikke kan finde ud af at bruge deres hyper-moderne grafiske highlight/analyse værktøjer

Hey, lad os markere spiller ved navn, nej, ved lyssøjle, ned.. lad os zoome ind på ham så vi ikke kan se hvad der foregår på skærmen. Lad os tegne vilkårlige streger mellem spillere, sætte pile på, skravere felter, og lave et epilepsi inducerende lysglimt hver gang vi skifter highlight og hvad vi ellers kan hive ud af dette "smarte lort", uden omtankt på om det overhovedet understøtter vores analyse. For helvede, man skulle tro deres analyser var så latterlige, at de bliver nødt til at gemme deres manglende kompetencer bag dette åndsvage lysshow.

...vent, nå ja.

[edit:] Ikke at jeg har noget imod værktøjet som sådan, men bruge det for fanden hvor det understøtter analysen, og ikke bare for at vise at i har noget fancy legetøj.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 25. apr 2013, 09:13

MHJ skrev:De gamle idioter i Champions League studiet på 3+ der ikke kan finde ud af at bruge deres hyper-moderne grafiske highlight/analyse værktøjer

Hey, lad os markere spiller ved navn, nej, ved lyssøjle, ned.. lad os zoome ind på ham så vi ikke kan se hvad der foregår på skærmen. Lad os tegne vilkårlige streger mellem spillere, sætte pile på, skravere felter, og lave et epilepsi inducerende lysglimt hver gang vi skifter highlight og hvad vi ellers kan hive ud af dette "smarte lort", uden omtankt på om det overhovedet understøtter vores analyse. For helvede, man skulle tro deres analyser var så latterlige, at de bliver nødt til at gemme deres manglende kompetencer bag dette åndsvage lysshow.

...vent, nå ja.

[edit:] Ikke at jeg har noget imod værktøjet som sådan, men bruge det for fanden hvor det understøtter analysen, og ikke bare for at vise at i har noget fancy legetøj.
Nu har jeg (heldigvis) ikke tv3+, så jeg kender ikke kvaliteten af det du beskriver, men blot påpege at de på Match of the Day på BBC virkelig får det maksimale ud af de grafiske analyseværktøjer. Selv eks-fodboldspillere som Alan Hansen og Alan Shearer sidder med held og mingelerer rundt med grafikken så man virkelig får understreget deres pointer og analyser på en god måde.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 27. apr 2013, 19:01

At DBU ikke har opdateret Fair Play resultaterne og stillingen siden spillerunde 22, dvs. siden 10 marts! :@
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Foran fjerneren

Indlæg af AaB1978 » 27. apr 2013, 19:27

doukas skrev:At DBU ikke har opdateret Fair Play resultaterne og stillingen siden spillerunde 22, dvs. siden 10 marts! :@
Så vidt jeg ved er det med vilje, de ikke har gjort det.

De opdaterer kun efter 11., 22. og 33. spillerunde. Jeg mener grunden er, at holdene ikke skal spekulere i det og eksempelvis med vilje trække sig i nærkampene.

Med Würtz på holdet tror jeg i øvrigt ikke, AaB har nogen chance for at vinde Fair Play-pokalen alligevel ;)

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 27. apr 2013, 19:52

AaB1978 skrev:
doukas skrev:At DBU ikke har opdateret Fair Play resultaterne og stillingen siden spillerunde 22, dvs. siden 10 marts! :@
Så vidt jeg ved er det med vilje, de ikke har gjort det.

De opdaterer kun efter 11., 22. og 33. spillerunde. Jeg mener grunden er, at holdene ikke skal spekulere i det og eksempelvis med vilje trække sig i nærkampene.

Med Würtz på holdet tror jeg i øvrigt ikke, AaB har nogen chance for at vinde Fair Play-pokalen alligevel ;)
Nope, de har opdateret rimelig regelmæssigt, og det er først efter spillerunde 29. at der ikke opdateres længere. Så IMO er det kun ren og skær sløseri
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 30. apr 2013, 16:03

http://www.sportenkort.dk/article/offic ... mio-kr/rss" onclick="window.open(this.href);return false;

ligusterfacist
Miniput
Miniput
Geografisk sted: Bitre Nord

Indlæg af ligusterfacist » 1. maj 2013, 09:30

At der på http://www.nordjyske.dk" onclick="window.open(this.href);return false; er reklamer for FCK sengetøj. Endda lige under en artikel fra AaB Inside.
Få det væk!

Besvar