Klaus skrev:Så nåede jeg hjem efter en lille smut over grænsen.... Jeg har ikke læst hele tråden igennem, men jeg mindes ikke, at jeg har set så dårlig en kamp i nyere tid. Begge hold spillede som en pose nødder. Vi havde vel et kvarters tid i første halvleg, som vi kunne være bekendt resten var meget, meget dårligt. Esbjerg var ikke bedre, men fik et træls mål på et drop. Det var vel deres eneste forsøg indenfor rammen i hele kampen.
Nikolaj Larsen er en fantastisk målmand i feltet, og han har gode og sikre indgreb. Men når det kommer til spillet på stregen er der plads til forbedring. Det er vel nærmest modsat Zaza som både kunne vinde og tabe kampe for os. Nikolaj er normalt meget mere stabil, men de kampvindende redninger er der længe i mellem. På den anden side er han ung, og jeg tror stadigvæk, han bliver en fantastisk målmand.
I dag lå afleveringerne fra midtbanen så pinligt ringe, at det næsten ikke er fair at vurdere vores angribere. Om det skyldes den elendige bane eller manglende evner ved jeg ikke, men PK og Augu havde godt nok ikke mange chanceskabende afleveringer. Jeg synes Ahlman spillede en god kamp. KEP, Kusk og Due (da han kom ind) havde vel også en godkendt kamp, resten synes jeg var under niveau.
Nå, det er hvad man må forvente med så ungt et hold. Nu banker vi Farum på torsdag, slutter sæsonen på 4.-pladsen og Brøndby rykker ud takket være Esbjergs sejr i dag
HA HA HA ja op med humøret