Jeg kan godt se, at mit indlæg var barnligt, spottende og hånende. Det havde jeg opdaget allerede få sekunder efter jeg havde skrevet det. Derfor rettede jeg det også, men det gik vist ikke hurtigt nok. Undskylder for det indlæg. :-)seamann skrev:Øhh ok.Oldager skrev:seamann skrev:Efter sidste kamp burde der være en hel del tvivl om startopstillingen.Sambaman skrev:Ja, der kan vidst ikke være nogen tvivl om startopstillingen.
Håber på en stor fest på stadion søndag ligesom sidst (FCK-kampen). Allerede over 8000 billetter ude, om mon ikke det er steget en smule siden i går formiddags.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... -brag.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Tror på en 2-0 sejr
Kusk
SF
og måske NT
må være tvivlsomme ift at få noget fornyet energi ind på holdet.
Ja, de skulle gerne erstattes af Due, Curth og Hallur. Jeg synes også Dalsgaard skulle placeres i angrebet og så kunne vi prøve Rolf Toft på venstre back, hvis ikke Ahlmann bliver klar. Det kunne også være fedt med Augo i angreb igen. Rent statistisk scorede han flere mål som angriber end han gør som defensiv midtbane. Tænk lige over den.
Du mener ikke at fx udskiftning i startopstillingen af 1 eller 2 spillere udover de karantæneramte kunne være aktuelt? Du mener måske ligefrem det er idiotisk? Og du mener ikke man skal fremføre så usle synspunkter på denne side?
Jeez.
Selvfølgelig skal der være plads til udskiftning. NU er Kent bare meget glad for kontinuitet, og når der nu allerede er to (måske tre) fra startopstillingen ude, hvorfor så gøre det endnu værre?
Kusk er desuden en af vores bedste spillere, og han var banens bedste mod FCK, for bare to uger siden. Thomsen har været en fornøjelse at følge i foråret, og en dårlig kamp skal ikke smide ham på bænken. SF kan måske udskiftes, men jeg mener han har gjort det ganske fint. Han har i hvert fald gjort det bedre end alternativerne ville kunne. Det fører mig så til truppens bredde. Selv hvis Kent ikke gik så meget op i kontinuitet i startopstillingen (lige som FCN), så ville der ikke være nok fuldgode erstatninger. Vi har ikke kvaliteten til at udskifte på den måde.