AaB - FC Møgjylland
Re: AaB - FC Møgjylland
Morten Olsen er åbenbart at finde på Aalborg stadion første gang nogensinde. Naturligvis for at se på Duncan.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
seamann
Hvorfor tror du han er på stadion ? Han kan vel se den i fjernsynet.jonas386 skrev:Morten Olsen er åbenbart at finde på Aalborg stadion første gang nogensinde. Naturligvis for at se på Duncan.
Hvis Olsen er på stadion må det skyldes, at han har fået installeret en af de der smarte stemmestyrede GPS'er og den har misforstået hans halv-flamske udtale af Bruxelles og valgt Brønderslev som destination, hvilket Olsen først har opdaget kort før Th. Sauers vej.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Det bliver spændende at se hvor Nikolaj Thomsen bliver placeret og hvordan vi har tænkt os at presse Ikast.
Jeg håber på samme opstilling som jeg skrev inden fcn kampen:
Larsen
PK, Nielsen, Mr. T., Ahlmann
Kusk, Würtz, Augo, Risgaard/Wichmann
Thomsen
AK
Alle mand på stadion, de røde vinder i aften
Jeg håber på samme opstilling som jeg skrev inden fcn kampen:
Larsen
PK, Nielsen, Mr. T., Ahlmann
Kusk, Würtz, Augo, Risgaard/Wichmann
Thomsen
AK
Alle mand på stadion, de røde vinder i aften
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Nemlig.... Jeg nægter at tro på, at Morten Olsen nogensinde vil være at finde på Aalborg Stadion.... Skulle han mod forventning møde op, er der en forøget risiko for, at Lynge får rejemaden galt i halsen. På den baggrund er det ikke andet end ret og rimeligt, at han betaler entré... Det kunne blive en forfriskende oplevelse for ham med et par timer på Spar Nord :-)thomasjn skrev:Hvis Olsen er på stadion må det skyldes, at han har fået installeret en af de der smarte stemmestyrede GPS'er og den har misforstået hans halv-flamske udtale af Bruxelles og valgt Brønderslev som destination, hvilket Olsen først har opdaget kort før Th. Sauers vej.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Fedt, så har vi stadig rekorden for største sejr i Superligaens historie!MHJ skrev:Hvis det absolut skal være et nederlag, så lad det være et blodbad. Jeg befinder mig bedre i hysterisk vrede end i indestængt frustration.nik skrev:Kan man slippe afsted med et hæderligt nederlag idag er det vel ok
Vi taber 0-7, og Dunken står for alle mål, det ene flottere teknisk udført end de andre. Denne præstation resulterer i at han bliver solgt lige inden transfervinduet lukker, til en pris der sikrer FCM's økonomiske overlevelse i mange år, hvorefter de køber Curth, som bliver ligatopscorer i FCM's første mesterskabssæson nogensinde.
Men jeg kan nu godt følge din tankegang. Jeg bruger den på en lignende måde, når jeg med min veltrænede pessimisme lader op til en kamp og sørger for at forvente det værste. Så kan jeg efter nederlaget sige: "Jeg sagde det jo for helvede sgu da nok!" og komme videre i livet uden at være i decideret choktilstand.
I dag er jeg gået skridtet videre og har ladet op til de næste syv dage i forventning om en historisk belortet møguge med hjemmenederlag mod både FCM og Brøndby - og derefter denne stilling i Superligaen:
FCM - 21
OB - 11
AGF - 11
Esbjerg - 9
Viborg - 9
Randers - 9
FCN - 8
SønderjyskE - 8
Vestsjælland - 7
AaB - 7
BIF - 6
FCK - 6
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Ja det mangler lige at Brøndbys første sejr bliver i mod os. Så er alt som det plejer...sulakvelidze skrev:Fedt, så har vi stadig rekorden for største sejr i Superligaens historie!MHJ skrev:Hvis det absolut skal være et nederlag, så lad det være et blodbad. Jeg befinder mig bedre i hysterisk vrede end i indestængt frustration.nik skrev:Kan man slippe afsted med et hæderligt nederlag idag er det vel ok
Vi taber 0-7, og Dunken står for alle mål, det ene flottere teknisk udført end de andre. Denne præstation resulterer i at han bliver solgt lige inden transfervinduet lukker, til en pris der sikrer FCM's økonomiske overlevelse i mange år, hvorefter de køber Curth, som bliver ligatopscorer i FCM's første mesterskabssæson nogensinde.![]()
Men jeg kan nu godt følge din tankegang. Jeg bruger den på en lignende måde, når jeg med min veltrænede pessimisme lader op til en kamp og sørger for at forvente det værste. Så kan jeg efter nederlaget sige: "Jeg sagde det jo for helvede sgu da nok!" og komme videre i livet uden at være i decideret choktilstand.
I dag er jeg gået skridtet videre og har ladet op til de næste syv dage i forventning om en historisk belortet møguge med hjemmenederlag mod både FCM og Brøndby - og derefter denne stilling i Superligaen:
FCM - 21
OB - 11
AGF - 11
Esbjerg - 9
Viborg - 9
Randers - 9
FCN - 8
SønderjyskE - 8
Vestsjælland - 7
AaB - 7
BIF - 6
FCK - 6
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Dertil kommer vel et exit i pokalturneringen på torsdag ...Flower skrev:Ja det mangler lige at Brøndbys første sejr bliver i mod os. Så er alt som det plejer...sulakvelidze skrev:Fedt, så har vi stadig rekorden for største sejr i Superligaens historie!MHJ skrev:Hvis det absolut skal være et nederlag, så lad det være et blodbad. Jeg befinder mig bedre i hysterisk vrede end i indestængt frustration.nik skrev:Kan man slippe afsted med et hæderligt nederlag idag er det vel ok
Vi taber 0-7, og Dunken står for alle mål, det ene flottere teknisk udført end de andre. Denne præstation resulterer i at han bliver solgt lige inden transfervinduet lukker, til en pris der sikrer FCM's økonomiske overlevelse i mange år, hvorefter de køber Curth, som bliver ligatopscorer i FCM's første mesterskabssæson nogensinde.![]()
FCM - 21
OB - 11
AGF - 11
Esbjerg - 9
Viborg - 9
Randers - 9
FCN - 8
SønderjyskE - 8
Vestsjælland - 7
AaB - 7
BIF - 6
FCK - 6
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Dalsgaard er aftenens joker (iflg. Nordjyskes Claus Jensen). Selv om han ikke er i topform og ikke har spillet i lang tid starter han muligvis inde. Chancen for at Dalsgaard starter inde er ret minimal, men måske KN går på kompromis i et forsøg på at stække FC Møgjyllands hurtigløbere.Kenneth K skrev:Har Lokalsprøjten fået opsnuset aftenens startopstilling?
EDIT: Eller nogen som så den afsluttende træning? Freddie?
Derudover er der store spørgsmålstegn ved midtbanen og angrebet. Det bliver spændende at se hvilke midtbane- og angrebskonstellationer KN vælger. Det er fedt at KN tydeligt har vist her i den nye sæson, at han har stort mod og at stort set ingen på holdet længere er fredet
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Spændende. Håber han kommer op på kanten. Vores presspil bliver nøglen til sejr i dag.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Samt at Dunken ikke får nogen chancer overhovedet nede i vores forsvar.Kasper skrev:Spændende. Håber han kommer op på kanten. Vores presspil bliver nøglen til sejr i dag.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Genvalg til samtlige spillere.
Holdet der besejrer Disco Glens tropper:
Larsen
Paddy - Thelander - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - Risgård - Due
Thomsen
AK
Augu endnu engang bænket, hvilket er rimeligt i min optik.
Holdet der besejrer Disco Glens tropper:
Larsen
Paddy - Thelander - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - Risgård - Due
Thomsen
AK
Augu endnu engang bænket, hvilket er rimeligt i min optik.
2-1. AK med 2 mål
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
Så vidt jeg kan se på dem der varmer op så ligner det at ak er alene i front og augo er på bænken. Ligner et genvalg fra fcn kampen
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Har trods alt en god fornemmelse i dag.
FCM og deres træner føler sig uovervindelige og det bliver straffet af et godt spillende AaB hold i dag med nogle fornemme kontraløb.
FCM og deres træner føler sig uovervindelige og det bliver straffet af et godt spillende AaB hold i dag med nogle fornemme kontraløb.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
http://www.google.com" onclick="window.open(this.href);return false;Martino skrev:Nogen der ligger inde med et godt stream link?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg så gerne Bak får bolden lige i nosseren, så han synker sammen i gråd og får tørret det påtagede bistre fjæs af.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
SLASK