AaB - FC Møgjylland

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar

Re: AaB - FC Møgjylland

Indlæg af jonas386 » 26. aug 2013, 13:01

Morten Olsen er åbenbart at finde på Aalborg stadion første gang nogensinde. Naturligvis for at se på Duncan.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

seamann

Indlæg af seamann » 26. aug 2013, 13:27

jonas386 skrev:Morten Olsen er åbenbart at finde på Aalborg stadion første gang nogensinde. Naturligvis for at se på Duncan.
Hvorfor tror du han er på stadion ? Han kan vel se den i fjernsynet.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 26. aug 2013, 13:30

Hvis Olsen er på stadion må det skyldes, at han har fået installeret en af de der smarte stemmestyrede GPS'er og den har misforstået hans halv-flamske udtale af Bruxelles og valgt Brønderslev som destination, hvilket Olsen først har opdaget kort før Th. Sauers vej.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 26. aug 2013, 13:40

Det bliver spændende at se hvor Nikolaj Thomsen bliver placeret og hvordan vi har tænkt os at presse Ikast.

Jeg håber på samme opstilling som jeg skrev inden fcn kampen:

Larsen
PK, Nielsen, Mr. T., Ahlmann
Kusk, Würtz, Augo, Risgaard/Wichmann
Thomsen
AK

Alle mand på stadion, de røde vinder i aften :thumbsup:
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 26. aug 2013, 14:23

thomasjn skrev:Hvis Olsen er på stadion må det skyldes, at han har fået installeret en af de der smarte stemmestyrede GPS'er og den har misforstået hans halv-flamske udtale af Bruxelles og valgt Brønderslev som destination, hvilket Olsen først har opdaget kort før Th. Sauers vej.
Nemlig.... Jeg nægter at tro på, at Morten Olsen nogensinde vil være at finde på Aalborg Stadion.... Skulle han mod forventning møde op, er der en forøget risiko for, at Lynge får rejemaden galt i halsen. På den baggrund er det ikke andet end ret og rimeligt, at han betaler entré... Det kunne blive en forfriskende oplevelse for ham med et par timer på Spar Nord :-)

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 26. aug 2013, 14:43

MHJ skrev:
nik skrev:Kan man slippe afsted med et hæderligt nederlag idag er det vel ok
Hvis det absolut skal være et nederlag, så lad det være et blodbad. Jeg befinder mig bedre i hysterisk vrede end i indestængt frustration.

Vi taber 0-7, og Dunken står for alle mål, det ene flottere teknisk udført end de andre. Denne præstation resulterer i at han bliver solgt lige inden transfervinduet lukker, til en pris der sikrer FCM's økonomiske overlevelse i mange år, hvorefter de køber Curth, som bliver ligatopscorer i FCM's første mesterskabssæson nogensinde.
Fedt, så har vi stadig rekorden for største sejr i Superligaens historie! :aabfan:

Men jeg kan nu godt følge din tankegang. Jeg bruger den på en lignende måde, når jeg med min veltrænede pessimisme lader op til en kamp og sørger for at forvente det værste. Så kan jeg efter nederlaget sige: "Jeg sagde det jo for helvede sgu da nok!" og komme videre i livet uden at være i decideret choktilstand.

I dag er jeg gået skridtet videre og har ladet op til de næste syv dage i forventning om en historisk belortet møguge med hjemmenederlag mod både FCM og Brøndby - og derefter denne stilling i Superligaen:

FCM - 21
OB - 11
AGF - 11
Esbjerg - 9
Viborg - 9
Randers - 9
FCN - 8
SønderjyskE - 8
Vestsjælland - 7
AaB - 7
BIF - 6
FCK - 6

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 26. aug 2013, 14:49

sulakvelidze skrev:
MHJ skrev:
Hvis det absolut skal være et nederlag, så lad det være et blodbad. Jeg befinder mig bedre i hysterisk vrede end i indestængt frustration.

Vi taber 0-7, og Dunken står for alle mål, det ene flottere teknisk udført end de andre. Denne præstation resulterer i at han bliver solgt lige inden transfervinduet lukker, til en pris der sikrer FCM's økonomiske overlevelse i mange år, hvorefter de køber Curth, som bliver ligatopscorer i FCM's første mesterskabssæson nogensinde.
Fedt, så har vi stadig rekorden for største sejr i Superligaens historie! :aabfan:

Men jeg kan nu godt følge din tankegang. Jeg bruger den på en lignende måde, når jeg med min veltrænede pessimisme lader op til en kamp og sørger for at forvente det værste. Så kan jeg efter nederlaget sige: "Jeg sagde det jo for helvede sgu da nok!" og komme videre i livet uden at være i decideret choktilstand.

I dag er jeg gået skridtet videre og har ladet op til de næste syv dage i forventning om en historisk belortet møguge med hjemmenederlag mod både FCM og Brøndby - og derefter denne stilling i Superligaen:

FCM - 21
OB - 11
AGF - 11
Esbjerg - 9
Viborg - 9
Randers - 9
FCN - 8
SønderjyskE - 8
Vestsjælland - 7
AaB - 7
BIF - 6
FCK - 6
Ja det mangler lige at Brøndbys første sejr bliver i mod os. Så er alt som det plejer...
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Gablin
1. div
1. div

Indlæg af Gablin » 26. aug 2013, 15:10

Flower skrev:
sulakvelidze skrev:
MHJ skrev:

FCM - 21
OB - 11
AGF - 11
Esbjerg - 9
Viborg - 9
Randers - 9
FCN - 8
SønderjyskE - 8
Vestsjælland - 7
AaB - 7
BIF - 6
FCK - 6
Ja det mangler lige at Brøndbys første sejr bliver i mod os. Så er alt som det plejer...
Dertil kommer vel et exit i pokalturneringen på torsdag ...

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 26. aug 2013, 15:21

Kenneth K skrev:Har Lokalsprøjten fået opsnuset aftenens startopstilling?

EDIT: Eller nogen som så den afsluttende træning? Freddie?
Dalsgaard er aftenens joker (iflg. Nordjyskes Claus Jensen). Selv om han ikke er i topform og ikke har spillet i lang tid starter han muligvis inde. Chancen for at Dalsgaard starter inde er ret minimal, men måske KN går på kompromis i et forsøg på at stække FC Møgjyllands hurtigløbere.

Derudover er der store spørgsmålstegn ved midtbanen og angrebet. Det bliver spændende at se hvilke midtbane- og angrebskonstellationer KN vælger. Det er fedt at KN tydeligt har vist her i den nye sæson, at han har stort mod og at stort set ingen på holdet længere er fredet :aabfan:

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 26. aug 2013, 15:35

Spændende. Håber han kommer op på kanten. Vores presspil bliver nøglen til sejr i dag.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 26. aug 2013, 16:39

Kasper skrev:Spændende. Håber han kommer op på kanten. Vores presspil bliver nøglen til sejr i dag.
Samt at Dunken ikke får nogen chancer overhovedet nede i vores forsvar.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 26. aug 2013, 17:38

Genvalg til samtlige spillere.
Holdet der besejrer Disco Glens tropper:

Larsen
Paddy - Thelander - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - Risgård - Due
Thomsen
AK

Augu endnu engang bænket, hvilket er rimeligt i min optik.

Jimo
2. div
2. div

Indlæg af Jimo » 26. aug 2013, 18:13

2-1. AK med 2 mål

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Favoritspiller: Enevoldsen

Indlæg af Krage » 26. aug 2013, 18:33

Så vidt jeg kan se på dem der varmer op så ligner det at ak er alene i front og augo er på bænken. Ligner et genvalg fra fcn kampen

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 26. aug 2013, 18:36

Nogen der ligger inde med et godt stream link?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Indlæg af Frank Buck » 26. aug 2013, 18:53

Har trods alt en god fornemmelse i dag.
FCM og deres træner føler sig uovervindelige og det bliver straffet af et godt spillende AaB hold i dag med nogle fornemme kontraløb.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Califfen » 26. aug 2013, 18:56

Martino skrev:Nogen der ligger inde med et godt stream link?
http://www.google.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2013, 19:01

Jeg så gerne Bak får bolden lige i nosseren, så han synker sammen i gråd og får tørret det påtagede bistre fjæs af.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 26. aug 2013, 19:03

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 26. aug 2013, 19:03

SLASK

Besvar