hje1980 skrev:AllanPedersen skrev:Kunne vi slutte 1-2 så kunne vi beholde ham.
Men.. jeg tror faktisk det handler primært om han har lyst til at være her.
Hvis han banker kasser ind .. og udtrykke overfor klubben han ønsker at blive her, så vil vi nok ha en større tendens til at ofre pengene..
Specielt nu hvor der ligger et salg i ærmet af både kusk og nielsen
De to har jo begge udtrykt at de kører på sidste AaB sæson.
Det skal så siges det her er meget teoretisk, han skal jo banke 30 mål ind før vi overhovedet vil det.
Jeg tror det mere realistiske er at tro på Lukas Spalvis er ved at blive kørt i stilling til at blive fast mand næste sæson.
Han vil sikkert få flere og flere indhop i foråret og så begynde at starte inde fast næste år sammen med AK
Kan ikke se Spalvis overholde Jönsson's kvaliteter til at kunne starte inde i denne sæson. Uanset om Jönsson er her efter sommerferien eller ej.
Vi skal ikke spille med Spalvis fra start i et måske MEGET vigtigt forår i forhold til medaljer med mindre han er bedre end Jönsson.
er ikke sikker på om du er helt uenig eller ej?..
Rasmus bliver her året ud, og det er også først næste år jeg skriver Spalvis måske skal være starter, som i næste sæson
og netop der hvor Jönsson ikke er her mere.
Indtil da bør Spalvis få så mange indhop som muligt.
Hvis så dit argument bliver at vi ikke kan satse på Spalvis næste sæson hvis han ikke har startet inde før
Så lad mig spørge dig; Hvornår skal han så komme til at spille?
Du snakker om en vigtig sæson med point, men det er alle sæsonner, der kommer ikke en sæson
hvor vi kan slappe af og lade U19 besætte første holdet.
Med din logik ville vi aldrig kunne give nogen chancen, spillere som kusk og thomsen og helenius, ville stadig løbe og vente på deres chance.
ingen af dem starter jo med at være bedre end det nuværende førstehold, det bliver de efter noget tid.
og point betyder altså ligeså meget i august som i maj.