Træningskamp AaB - Viborg, 31. Januar
Træningskamp AaB - Viborg, 31. Januar
Om en time spiller vi vinterens 3. træningskamp. Denne gang mod Viborg
Opstillingen er som følger
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... rg-ff.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Undrer mig lidt at Due tager den venstre back, og kan nogen fortælle hvorfor Blåbjerg sidder over.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... rg-ff.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Undrer mig lidt at Due tager den venstre back, og kan nogen fortælle hvorfor Blåbjerg sidder over.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Re: Træningskamp AaB - Viborg, 31. Januar
Jeg synes det er en spændende startopstilling, som ligner vores idealopstilling bortset fra at Duen får Ahlmans plads, Patrick får Pølsens plads og Spalvis får Jönssons.jonas386 skrev:Om en time spiller vi vinterens 3. træningskamp. Denne gang mod Viborg
Det er vel alle tre logiske eksperimenter med tanke på at vi næppe kommer til at spille 15 x 90 minutter med de samme 11 spillere på banen. Spændende hvordan opstillingen bliver i 3. halvleg
Lindmark / Vendelbokartellet
Risgaard har bragt AaB foran 1-0 ved pausetid (altså første pause)...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Ifølge twitter var det AK der scorede...le Cid skrev:Risgaard har bragt AaB foran 1-0 ved pausetid (altså første pause)...
1 2 3 Jimmy er en mur!
Ok - de er så ikke helt enige med Livescore...white splash skrev:Ifølge twitter var det AK der scorede...le Cid skrev:Risgaard har bragt AaB foran 1-0 ved pausetid (altså første pause)...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
2-0. Afskedsmål af Augu? Han scorede på hovedstød efter hjørnespark.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Tre sejre i træk..
campione campeones... osv.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
2-0, 2-0 og 2-0. Ganske stabilt & solidt, især i betragtning af at op mod 25 spillere alle har fået masser af tid på banen. Truppen er måske ikke så smal som den kan se ud på papiret.MHJ skrev:Tre sejre i træk..
Lindmark / Vendelbokartellet
Pissekoldt at se disse vinter-træningskampe.
Viborg var aldrig i nærheden af mål. AaBs spillere præsterede som vi kan forvente, i betragting af hvad vi plejer at se. Dog vil jeg fremhæve Hallur, som jeg har været skeptisk overfor, man kan nok også sige at han havde et godt samspil med Wickmann.
Målscorer
Anders Jacobsen og Augoal.
Kanalsport filmede kampen.
Viborg var aldrig i nærheden af mål. AaBs spillere præsterede som vi kan forvente, i betragting af hvad vi plejer at se. Dog vil jeg fremhæve Hallur, som jeg har været skeptisk overfor, man kan nok også sige at han havde et godt samspil med Wickmann.
Målscorer
Anders Jacobsen og Augoal.
Kanalsport filmede kampen.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ove Christensen stopper i Viborg efter dagens kamp. Det kan naturligvis kun vaere de tre nederlag i streg til AaB der har gjort udslaget...
http://www.bold.dk/nyt/Viborg-bombe-Ove ... en-stopper" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bold.dk/nyt/Viborg-bombe-Ove ... en-stopper" onclick="window.open(this.href);return false;
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
frederikshavneren
- Allstar

Sejre giver altid selvtillid, men nu har modstanderne heller ikke ligefrem været prangende. Håber ik at sejrene i de hidtidige testkampe giver falsk selvtillid. Det kan måske være godt hvis de snart taber en testkamp, det kan være sundt at komme lidt ned på jorden igen.Lindmark skrev:2-0, 2-0 og 2-0. Ganske stabilt & solidt, især i betragtning af at op mod 25 spillere alle har fået masser af tid på banen. Truppen er måske ikke så smal som den kan se ud på papiret.MHJ skrev:Tre sejre i træk..
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg elsker hvordan selv 3 sejre kan få dit sortsyn til at blomstre i frit flor...frederikshavneren skrev:Sejre giver altid selvtillid, men nu har modstanderne heller ikke ligefrem været prangende. Håber ik at sejrene i de hidtidige testkampe giver falsk selvtillid. Det kan måske være godt hvis de snart taber en testkamp, det kan være sundt at komme lidt ned på jorden igen.Lindmark skrev:2-0, 2-0 og 2-0. Ganske stabilt & solidt, især i betragtning af at op mod 25 spillere alle har fået masser af tid på banen. Truppen er måske ikke så smal som den kan se ud på papiret.MHJ skrev:Tre sejre i træk..
315 min uden at lukke mål ind. Det kan godt være, at det "kun" er mod Horsens, Vejle og Viborg, men det er sq stærkt defensivt arbejde, og må give selvtillid til hele holdet. Hvordan man kan få ligningen til at vende anderledes, går ud over min fattevne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
frederikshavneren
- Allstar

Går stærkt ud fra at din kommentar er møntet på mig. 3 sejre og tilmed uden at lukke mål ind, det er naturligvis flot samt godt for selvtilliden.Hanga skrev:315 min uden at lukke mål ind. Det kan godt være, at det "kun" er mod Horsens, Vejle og Viborg, men det er sq stærkt defensivt arbejde, og må give selvtillid til hele holdet. Hvordan man kan få ligningen til at vende anderledes, går ud over min fattevne.
Min pointe i mit forrige indlæg var, at en række sejre mod forholdsvis svage modstandere risikerer at lulle holdet i søvn. Det går jo så godt...
Et nederlag kan betyde at alle får øjnene op og indser, at der skal kæmpes hårdt og, at der stadigvæk skal arbejdes med det spillemæssige niveau.
-
seamann
Send indlæget til Kent, Allan, Allan og Lynge. For satan spillerne sover nu - de skal vækkes op!frederikshavneren skrev:Går stærkt ud fra at din kommentar er møntet på mig. 3 sejre og tilmed uden at lukke mål ind, det er naturligvis flot samt godt for selvtilliden.Hanga skrev:315 min uden at lukke mål ind. Det kan godt være, at det "kun" er mod Horsens, Vejle og Viborg, men det er sq stærkt defensivt arbejde, og må give selvtillid til hele holdet. Hvordan man kan få ligningen til at vende anderledes, går ud over min fattevne.
Min pointe i mit forrige indlæg var, at en række sejre mod forholdsvis svage modstandere risikerer at lulle holdet i søvn. Det går jo så godt...
Et nederlag kan betyde at alle får øjnene op og indser, at der skal kæmpes hårdt og, at der stadigvæk skal arbejdes med det spillemæssige niveau.
Ja, man kan også håbe at vi får en ordentlig snitter ude mod Brøndby, sådan at holdet for alvor indser, at der skal kæmpes i foråret for at holde fast i toppen af ligaen... Jeg forstår godt hvad du mener, men lad os da håbe at sejrene blot giver selvtillid og at holdet er bevidst om, at der naturligvis også skal leveres når det gælder.frederikshavneren skrev:Går stærkt ud fra at din kommentar er møntet på mig. 3 sejre og tilmed uden at lukke mål ind, det er naturligvis flot samt godt for selvtilliden.Hanga skrev:315 min uden at lukke mål ind. Det kan godt være, at det "kun" er mod Horsens, Vejle og Viborg, men det er sq stærkt defensivt arbejde, og må give selvtillid til hele holdet. Hvordan man kan få ligningen til at vende anderledes, går ud over min fattevne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Der er prof. Fodboldspillere det her. De ved godt der skal arbejdes med spillet og mon ikke Kent får det banket ind i dem ellers. vil da virkelig håbe at vi vinder samtlige træningskampe og får en super kamp at se af drengene mod BIF. Selvtillid skaber sejre og godt spil.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Det er utroligt hvordan du kan vende alt til noget negativt, du kan da ikke have det særligt sjovt til hverdag.frederikshavneren skrev:Sejre giver altid selvtillid, men nu har modstanderne heller ikke ligefrem været prangende. Håber ik at sejrene i de hidtidige testkampe giver falsk selvtillid. Det kan måske være godt hvis de snart taber en testkamp, det kan være sundt at komme lidt ned på jorden igen.Lindmark skrev:2-0, 2-0 og 2-0. Ganske stabilt & solidt, især i betragtning af at op mod 25 spillere alle har fået masser af tid på banen. Truppen er måske ikke så smal som den kan se ud på papiret.MHJ skrev:Tre sejre i træk..
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Seneste kamp giver altid et grundlag til næste kamp. At vinde pokalkampen i Århus giver også bedre tro hos alle om et stærkt liga forår.Brodernumsi skrev:Det er utroligt hvordan du kan vende alt til noget negativt, du kan da ikke have det særligt sjovt til hverdag.frederikshavneren skrev:Sejre giver altid selvtillid, men nu har modstanderne heller ikke ligefrem været prangende. Håber ik at sejrene i de hidtidige testkampe giver falsk selvtillid. Det kan måske være godt hvis de snart taber en testkamp, det kan være sundt at komme lidt ned på jorden igen.Lindmark skrev:2-0, 2-0 og 2-0. Ganske stabilt & solidt, især i betragtning af at op mod 25 spillere alle har fået masser af tid på banen. Truppen er måske ikke så smal som den kan se ud på papiret.MHJ skrev:Tre sejre i træk..
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
http://kanalsport.dk/indslag/AaB-slog-v ... mininutter" onclick="window.open(this.href);return false;
Sammendrag fra Kanal Sport.
Sammendrag fra Kanal Sport.