Træningskamp AaB - Viborg, 31. Januar

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
jonas386
Allstar
Allstar

Træningskamp AaB - Viborg, 31. Januar

Indlæg af jonas386 » 31. jan 2014, 11:02

Om en time spiller vi vinterens 3. træningskamp. Denne gang mod Viborg

Opstillingen er som følger

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... rg-ff.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Undrer mig lidt at Due tager den venstre back, og kan nogen fortælle hvorfor Blåbjerg sidder over.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Træningskamp AaB - Viborg, 31. Januar

Indlæg af Lindmark » 31. jan 2014, 11:14

jonas386 skrev:Om en time spiller vi vinterens 3. træningskamp. Denne gang mod Viborg

Opstillingen er som følger

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... rg-ff.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Undrer mig lidt at Due tager den venstre back, og kan nogen fortælle hvorfor Blåbjerg sidder over.
Jeg synes det er en spændende startopstilling, som ligner vores idealopstilling bortset fra at Duen får Ahlmans plads, Patrick får Pølsens plads og Spalvis får Jönssons.

Det er vel alle tre logiske eksperimenter med tanke på at vi næppe kommer til at spille 15 x 90 minutter med de samme 11 spillere på banen. Spændende hvordan opstillingen bliver i 3. halvleg :cheers:
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 31. jan 2014, 13:30

Risgaard har bragt AaB foran 1-0 ved pausetid (altså første pause)...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 31. jan 2014, 13:32

le Cid skrev:Risgaard har bragt AaB foran 1-0 ved pausetid (altså første pause)...
Ifølge twitter var det AK der scorede...
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 31. jan 2014, 13:51

white splash skrev:
le Cid skrev:Risgaard har bragt AaB foran 1-0 ved pausetid (altså første pause)...
Ifølge twitter var det AK der scorede...
Ok - de er så ikke helt enige med Livescore...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 31. jan 2014, 14:30

2-0. Afskedsmål af Augu? Han scorede på hovedstød efter hjørnespark.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 31. jan 2014, 14:31

Tre sejre i træk..

campione campeones... osv.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 31. jan 2014, 14:36

MHJ skrev:Tre sejre i træk..

2-0, 2-0 og 2-0. Ganske stabilt & solidt, især i betragtning af at op mod 25 spillere alle har fået masser af tid på banen. Truppen er måske ikke så smal som den kan se ud på papiret.
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 31. jan 2014, 14:52

Pissekoldt at se disse vinter-træningskampe.
Viborg var aldrig i nærheden af mål. AaBs spillere præsterede som vi kan forvente, i betragting af hvad vi plejer at se. Dog vil jeg fremhæve Hallur, som jeg har været skeptisk overfor, man kan nok også sige at han havde et godt samspil med Wickmann.
Målscorer
Anders Jacobsen og Augoal.
Kanalsport filmede kampen.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 31. jan 2014, 17:42

Ove Christensen stopper i Viborg efter dagens kamp. Det kan naturligvis kun vaere de tre nederlag i streg til AaB der har gjort udslaget...

http://www.bold.dk/nyt/Viborg-bombe-Ove ... en-stopper" onclick="window.open(this.href);return false;
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 31. jan 2014, 22:13

Lindmark skrev:

2-0, 2-0 og 2-0. Ganske stabilt & solidt, især i betragtning af at op mod 25 spillere alle har fået masser af tid på banen. Truppen er måske ikke så smal som den kan se ud på papiret.
Sejre giver altid selvtillid, men nu har modstanderne heller ikke ligefrem været prangende. Håber ik at sejrene i de hidtidige testkampe giver falsk selvtillid. Det kan måske være godt hvis de snart taber en testkamp, det kan være sundt at komme lidt ned på jorden igen.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. jan 2014, 22:30

frederikshavneren skrev:
Lindmark skrev:

Sejre giver altid selvtillid, men nu har modstanderne heller ikke ligefrem været prangende. Håber ik at sejrene i de hidtidige testkampe giver falsk selvtillid. Det kan måske være godt hvis de snart taber en testkamp, det kan være sundt at komme lidt ned på jorden igen.
Jeg elsker hvordan selv 3 sejre kan få dit sortsyn til at blomstre i frit flor...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 31. jan 2014, 23:05

315 min uden at lukke mål ind. Det kan godt være, at det "kun" er mod Horsens, Vejle og Viborg, men det er sq stærkt defensivt arbejde, og må give selvtillid til hele holdet. Hvordan man kan få ligningen til at vende anderledes, går ud over min fattevne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 31. jan 2014, 23:15

Hanga skrev:315 min uden at lukke mål ind. Det kan godt være, at det "kun" er mod Horsens, Vejle og Viborg, men det er sq stærkt defensivt arbejde, og må give selvtillid til hele holdet. Hvordan man kan få ligningen til at vende anderledes, går ud over min fattevne.
Går stærkt ud fra at din kommentar er møntet på mig. 3 sejre og tilmed uden at lukke mål ind, det er naturligvis flot samt godt for selvtilliden.
Min pointe i mit forrige indlæg var, at en række sejre mod forholdsvis svage modstandere risikerer at lulle holdet i søvn. Det går jo så godt...
Et nederlag kan betyde at alle får øjnene op og indser, at der skal kæmpes hårdt og, at der stadigvæk skal arbejdes med det spillemæssige niveau.

seamann

Indlæg af seamann » 31. jan 2014, 23:20

frederikshavneren skrev:
Hanga skrev:315 min uden at lukke mål ind. Det kan godt være, at det "kun" er mod Horsens, Vejle og Viborg, men det er sq stærkt defensivt arbejde, og må give selvtillid til hele holdet. Hvordan man kan få ligningen til at vende anderledes, går ud over min fattevne.
Går stærkt ud fra at din kommentar er møntet på mig. 3 sejre og tilmed uden at lukke mål ind, det er naturligvis flot samt godt for selvtilliden.
Min pointe i mit forrige indlæg var, at en række sejre mod forholdsvis svage modstandere risikerer at lulle holdet i søvn. Det går jo så godt...
Et nederlag kan betyde at alle får øjnene op og indser, at der skal kæmpes hårdt og, at der stadigvæk skal arbejdes med det spillemæssige niveau.
Send indlæget til Kent, Allan, Allan og Lynge. For satan spillerne sover nu - de skal vækkes op!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 31. jan 2014, 23:22

frederikshavneren skrev:
Ja, man kan også håbe at vi får en ordentlig snitter ude mod Brøndby, sådan at holdet for alvor indser, at der skal kæmpes i foråret for at holde fast i toppen af ligaen... Jeg forstår godt hvad du mener, men lad os da håbe at sejrene blot giver selvtillid og at holdet er bevidst om, at der naturligvis også skal leveres når det gælder.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 31. jan 2014, 23:36

Der er prof. Fodboldspillere det her. De ved godt der skal arbejdes med spillet og mon ikke Kent får det banket ind i dem ellers. vil da virkelig håbe at vi vinder samtlige træningskampe og får en super kamp at se af drengene mod BIF. Selvtillid skaber sejre og godt spil.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 1. feb 2014, 02:05

frederikshavneren skrev:
Lindmark skrev:

Det er utroligt hvordan du kan vende alt til noget negativt, du kan da ikke have det særligt sjovt til hverdag.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 1. feb 2014, 10:53

Brodernumsi skrev:
frederikshavneren skrev:
Lindmark skrev:

Det er utroligt hvordan du kan vende alt til noget negativt, du kan da ikke have det særligt sjovt til hverdag.
Seneste kamp giver altid et grundlag til næste kamp. At vinde pokalkampen i Århus giver også bedre tro hos alle om et stærkt liga forår.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

awnaw
2. div
2. div

Indlæg af awnaw » 1. feb 2014, 11:26

http://kanalsport.dk/indslag/AaB-slog-v ... mininutter" onclick="window.open(this.href);return false;

Sammendrag fra Kanal Sport.

Besvar