KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Among
Junior
Junior

Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC

Indlæg af Among » 23. apr 2014, 16:50

MHJ skrev:
Among skrev:Uanset hvordan publikum bør/ikke bør reagere, så ændrer det ikke ved, at KEP's adfærd ikke kan accepteres.

- Eller mener man virkelig, at KEP skal have lov til at spytte, når han selv synes, at det er passende, og så lade det være op til tilskuerne at gennemskue hvornår det er henvendt til dem, og hvornår det ikke er?

Som jeg skriver ovenfor, så har jeg udmærket forståelse for handlingen, men jeg accepterer den ikke. Og da langt de fleste fodboldspillere er i stand til at vende det døve øre til, så forventer jeg også, at KEP kan følge trop.
Det ved de jo netop allerede. Eller påstår du at publikum kunne få den opfattelse at det var rettet mod dem der heppede på ham eller var neutrale?

Og, når jeg nu har dig: hvor tæt var KEP på publikum da han spyttede?
Denne debat handler, for mig, ikke om tilskuernes reaktion, og hvad de kunne udlede af handlingen, men derimod KEP's opførsel (ellers skal der vælges en anden overskrift).

Det kan da godt være, at der var mange tilskuer, der kunne regne ud, at klatten nok ikke var henvendt til dem, men det er fuldstændigt irrelevant i min bog. Handlingen, isoleret set, bliver ikke mere acceptabel af den grund.

Og så er vi tilbage ved det, som jeg ikke forstår; den konsensus der hersker, blandt nogle, om, at det er i orden at spytte efter folk, hvis det af sammenhængen tydeligt fremgår, hvem spytklatten er henvendt til. Det er nonsens i min bog.

Jeg så ikke spytklatten, så kan ikke svarer på, hvor tæt han var på publikum. Kan ikke se, hvad det har med den principielle diskussion om spytklatten at gøre i øvrigt. Min holdning, til det at spytte efter andre, afhænger ikke af, om jeg ser det ske.

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 23. apr 2014, 17:00

Jeg så ikke den berømte spytklat, der åbenbart med nød og næppe undgik at ramme samtlige tilskuere på tribunen.

Jeg så til gengæld KEP gestikulere og råbe noget tilbage til de retardo-typer der sad på sin flade røv og åbenbart kun kunne råbe ukvemsord efter et hold der forsøgte og forsøgte, på trods af evnerne bare ikke rakte denne dag. Jeg må tilstå jeg synes det er enormt fedt at KEP viser følelser, og ikke finder sig i al den slags pis. Jeg ville derimod være tosset hvis han bare havde været ligeglad og moret sig over det, som når Delaney eller Lars Jacobsen fra FCK nærmest står og morer sig efter et nederlag.

Jeg er vild med KEP's vildskab, og det inklusiv når vi vinder og han råber op mod tribunen. Han vil sgu det her, og han vil det 100%. Så overlever jeg sgu nok en spytklat, der muligvis var henvendt som et tegn på hans ringeagt af disse underbemidlede typer, men som også bare kunne være fordi manden simpelthen skulle spytte. Det gør fodboldspillere ret tit.

Men vil man forarges, så er det jo selvfølgelig nemt at tillægge ham alverdens ondsindede motiver.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 23. apr 2014, 17:21

Among skrev:
MHJ skrev:
Among skrev:Uanset hvordan publikum bør/ikke bør reagere, så ændrer det ikke ved, at KEP's adfærd ikke kan accepteres.

- Eller mener man virkelig, at KEP skal have lov til at spytte, når han selv synes, at det er passende, og så lade det være op til tilskuerne at gennemskue hvornår det er henvendt til dem, og hvornår det ikke er?

Som jeg skriver ovenfor, så har jeg udmærket forståelse for handlingen, men jeg accepterer den ikke. Og da langt de fleste fodboldspillere er i stand til at vende det døve øre til, så forventer jeg også, at KEP kan følge trop.
Det ved de jo netop allerede. Eller påstår du at publikum kunne få den opfattelse at det var rettet mod dem der heppede på ham eller var neutrale?

Denne debat handler, for mig, ikke om tilskuernes reaktion, og hvad de kunne udlede af handlingen, men derimod KEP's opførsel (ellers skal der vælges en anden overskrift).

Det kan da godt være, at der var mange tilskuer, der kunne regne ud, at klatten nok ikke var henvendt til dem, men det er fuldstændigt irrelevant i min bog. Handlingen, isoleret set, bliver ikke mere acceptabel af den grund.

Og så er vi tilbage ved det, som jeg ikke forstår; den konsensus der hersker, blandt nogle, om, at det er i orden at spytte efter folk, hvis det af sammenhængen tydeligt fremgår, hvem spytklatten er henvendt til. Det er nonsens i min bog.

Jeg så ikke spytklatten, så kan ikke svarer på, hvor tæt han var på publikum. Kan ikke se, hvad det har med den principielle diskussion om spytklatten at gøre i øvrigt. Min holdning til det at spytte efter andre, afhænger ikke af om jeg ser det ske.
Det er principielt vigtigt, eftersom det har indflydelse på hvor alvorlig forseelsen er. Afstanden på spytteren og målet har meget med vurderingen om klatten var tiltængt at ramme en eller flere personer, eller om det blot var en mishagsytring overfor visse tilskuere. Og jeg er f.eks. ok med det sidste, og ikke det første. Jeg kunne yderligere spørge dig, om du er ok med hvis KEP har givet onde øjne til en gruppe af publikummer, råber "luk nu røven", giver fuck-finger eller demonstrativt spytter i deres retning, men langt fra. Hvis manden dog har spyttet med reel risiko for at ramme, er det en helt anden sag. Så ved jeg godt at det er dårlig presse hvis KEP generelt har skamysler med publikum, og så kan vi diskutere, i den politiske korrektheds navn, om det er god reklame for AaB. Men personligt syntes jeg netop i denne situation at det er udtryk for overdrevent fintfølenhed (afhængigt af afstanden og intentionen bag).

Når det er sagt ville jeg ønske at vores spillere var bedre til at håndtere modgang i det hele taget, men isoleret set rører det mig ikke, specielt når det i denne situation netop var affødt af utilstedelig opførsel fra en eller flere tilskuere.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 23. apr 2014, 17:51

Den magiske spytklat.

Among
Junior
Junior

Indlæg af Among » 23. apr 2014, 18:09

MHJ skrev:
Among skrev:
MHJ skrev:

Jeg så ikke spytklatten, så kan ikke svarer på, hvor tæt han var på publikum. Kan ikke se, hvad det har med den principielle diskussion om spytklatten at gøre i øvrigt. Min holdning til det at spytte efter andre, afhænger ikke af om jeg ser det ske.
Det er principielt vigtigt, eftersom det har indflydelse på hvor alvorlig forseelsen er. Afstanden på spytteren og målet har meget med vurderingen om klatten var tiltængt at ramme en eller flere personer, eller om det blot var en mishagsytring overfor visse tilskuere. Og jeg er f.eks. ok med det sidste, og ikke det første. Jeg kunne yderligere spørge dig, om du er ok med hvis KEP har givet onde øjne til en gruppe af publikummer, råber "luk nu røven", giver fuck-finger eller demonstrativt spytter i deres retning, men langt fra. Hvis manden dog har spyttet med reel risiko for at ramme, er det en helt anden sag. Så ved jeg godt at det er dårlig presse hvis KEP generelt har skamysler med publikum, og så kan vi diskutere, i den politiske korrektheds navn, om det er god reklame for AaB. Men personligt syntes jeg netop i denne situation at det er udtryk for overdrevent fintfølenhed (afhængigt af afstanden og intentionen bag).

Når det er sagt ville jeg ønske at vores spillere var bedre til at håndtere modgang i det hele taget, men isoleret set rører det mig ikke, specielt når det i denne situation netop var affødt af utilstedelig opførsel fra en eller flere tilskuere.
Det er da netop ikke principielt vigtigt, hvor alvorlig forseelsen var. Måske i realiteten, men ikke i princippet. Princippet handler jo slet og ret om, at man ikke spytter efter folk. Først når man i realiteten skal vurdere en forseelse, bliver alvorsgraden en faktor.

Som jeg har skrevet tidligere, så kan jeg fint forstå, at KEP i kampens hede måske koger over, hvis han er hidsig af person, og jeg skal da være den første til at anerkende, at der sidder mange tumper på stadion, der siger mange tåbelige ting i løbet af en kamp. Og når vi snakker realiteter, så er jeg langt hen af vejen ret ligeglad med handlingen, da jeg netop også ser den som en affekthandling, der sandsynligvis/forhåbentlig er enkeltstående. Jeg kunne ej heller selv finde på at oprette en tråd på nettet omkring episoden, da jeg anser den som relativt lille.

Men uanset hvordan vi vender og drejer det, så bliver det for mig aldrig acceptabelt at spytte efter folk! Du vil aldrig kunne opstille et scenarie, hvor jeg aktivt vil mene, at en spytklat er den acceptable/relevante/nødvendige handling. Og hvis vi skulle se handlingen gentaget fra KEP's side i fremtiden, så er jeg også sikker på, at folks modvilje hurtigt vil stige, for helt principielt/grundlæggende/fundamentalt er det ikke i orden at spytte efter folk!

Hvis min kammerat kommer til mig og fortæller, at han har været sin kæreste utro, og han begrunder det med, at han aldrig får f**** af kæresten, og at han var fuld, og han mødte verdens lækreste stewardesse, der skulle rejse videre dagen efter, og at han aldrig kunne finde på at gøre det igen, så ville jeg nok have nogen forståelse for handlingen, men jeg ville aldrig acceptere den, for helt principielt/grundlæggende/fundamentalt er utroskab ikke acceptabelt!

Jeg tror ikke, at vi kommer længere, for jeg føler ikke, at jeg kan udtrykke mit standpunkt meget tydeligere, så skal vi ikke bare lade den ligge der.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 23. apr 2014, 18:38

MHJ skrev: Det er principielt vigtigt, eftersom det har indflydelse på hvor alvorlig forseelsen er. Afstanden på spytteren og målet har meget med vurderingen om klatten var tiltængt at ramme en eller flere personer, eller om det blot var en mishagsytring overfor visse tilskuere. Og jeg er f.eks. ok med det sidste, og ikke det første. Jeg kunne yderligere spørge dig, om du er ok med hvis KEP har givet onde øjne til en gruppe af publikummer, råber "luk nu røven", giver fuck-finger eller demonstrativt spytter i deres retning, men langt fra. Hvis manden dog har spyttet med reel risiko for at ramme, er det en helt anden sag. Så ved jeg godt at det er dårlig presse hvis KEP generelt har skamysler med publikum, og så kan vi diskutere, i den politiske korrektheds navn, om det er god reklame for AaB. Men personligt syntes jeg netop i denne situation at det er udtryk for overdrevent fintfølenhed (afhængigt af afstanden og intentionen bag).

Among skrev: Det er da netop ikke principielt vigtigt, hvor alvorlig forseelsen var. Måske i realiteten, men ikke i princippet. Princippet handler jo slet og ret om, at man ikke spytter efter folk. Først når man i realiteten skal vurdere en forseelse, bliver alvorsgraden en faktor.
Du har ret. Jeg skulle have skrevet, at det har principiel betydning for om der overhovedet er tale om en forseelse. Og dette afhænger bl.a. af de faktorer jeg nævnte (og mange andre). Du har så - som jeg læser det - et princip om at man aldrig må spytte i en anden persons retning for at udtrykke en mishagsytring, dvs. hverken i krig, på en fodboldbane, eller andre steder.
Among skrev:Som jeg har skrevet tidligere, så kan jeg fint forstå, at KEP i kampens hede måske koger over, hvis han er hidsig af person, og jeg skal da være den første til at anerkende, at der sidder mange tumper på stadion, der siger mange tåbelige ting i løbet af en kamp. Og når vi snakker realiteter, så er jeg langt hen af vejen ret ligeglad med handlingen, da jeg netop også ser den som en affekthandling, der sandsynligvis/forhåbentlig er enkeltstående. Jeg kunne ej heller selv finde på at oprette en tråd på nettet omkring episoden, da jeg anser den som relativt lille.

Men uanset hvordan vi vender og drejer det, så bliver det for mig aldrig acceptabelt at spytte efter folk! Du vil aldrig kunne opstille et scenarie, hvor jeg aktivt vil mene, at en spytklat er den acceptable/relevante/nødvendige handling. Og hvis vi skulle se handlingen gentaget fra KEP's side i fremtiden, så er jeg også sikker på, at folks modvilje hurtigt vil stige, for helt principielt/grundlæggende/fundamentalt er det ikke i orden at spytte efter folk!
En gal man vil dræbe 1000 søde babyer hvis du ikke spytter i en anden persons retning med for at ydtrykke en mishagsytring. :thumbsup:

Værsgo, du kan nu droppe det princip.
Among skrev: Hvis min kammerat kommer til mig og fortæller, at han har været sin kæreste utro, og han begrunder det med, at han aldrig får f**** af kæresten, og at han var fuld, og han mødte verdens lækreste stewardesse, der skulle rejse videre dagen efter, og at han aldrig kunne finde på at gøre det igen, så ville jeg nok have nogen forståelse for handlingen, men jeg ville aldrig acceptere den, for helt principielt/grundlæggende/fundamentalt er utroskab ikke acceptabelt!
Du kan selv revidere dit eksempel til at inkludere søde babyer.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Among
Junior
Junior

Indlæg af Among » 23. apr 2014, 18:53

Jo jo, "målet helliger midlet", som man siger, men jeg synes nu, at det vil være at gå til yderligheder at betragte spytklatten som sendt afsted i "en god sags tjeneste". Jeg kunne vel overtales til at gå i seng med min egen mor, hvis det ville skabe fred i verden, men så er vi vist lidt ude i ekstremerne. Principielt mener jeg ikke, at man bør gå i seng med sin mor, men hvis det tjener et højere formål, så kan man jo blive tvunget til at gå på kompromis med sine principper.

- Så for lige at kommentere på dit scenarie; hvis man med en spytklat kan redde 1.000 babyer, så kan jeg godt acceptere, at man ser ud over sine principper, hvad angår spytklatter.

:D

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 23. apr 2014, 19:17

Among skrev:Jo jo, "målet helliger midlet", som man siger, men jeg synes nu, at det vil være at gå til yderligheder at betragte spytklatten som sendt afsted i "en god sags tjeneste". Jeg kunne vel overtales til at gå i seng med min egen mor, hvis det ville skabe fred i verden, men så er vi vist lidt ude i ekstremerne. Principielt mener jeg ikke, at man bør gå i seng med sin mor, men hvis det tjener et højere formål, så kan man jo blive tvunget til at gå på kompromis med sine principper.

- Så for lige at kommentere på dit scenarie; hvis man med en spytklat kan redde 1.000 babyer, så kan jeg godt acceptere, at man ser ud over sine principper, hvad angår spytklatter.

Ok, og tak for du legede med. Men for mig viser det ikke at man er villig til at gå ud over sine principper, men derimod at de slet ikke var principper til at begynde med. Man skal altid vurdere en handling ud fra dens intenderede og reelle skade og gavn. Og i dette tilfælde har jeg svært ved at se skaden (jeg har det faktisk godt med at KEP "straffer" disse tosser), andet end end at det kan forarge. Men igen, det afhænger naturligvis stadig af hvad der rent faktisk skete.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Among
Junior
Junior

Indlæg af Among » 23. apr 2014, 19:49

MHJ skrev:
Among skrev:Jo jo, "målet helliger midlet", som man siger, men jeg synes nu, at det vil være at gå til yderligheder at betragte spytklatten som sendt afsted i "en god sags tjeneste". Jeg kunne vel overtales til at gå i seng med min egen mor, hvis det ville skabe fred i verden, men så er vi vist lidt ude i ekstremerne. Principielt mener jeg ikke, at man bør gå i seng med sin mor, men hvis det tjener et højere formål, så kan man jo blive tvunget til at gå på kompromis med sine principper.

Ok, og tak for du legede med. Men for mig viser det ikke at man er villig til at gå ud over sine principper, men derimod at de slet ikke var principper til at begynde med. Man skal altid vurdere en handling ud fra dens intenderede og reelle skade og gavn. Og i dette tilfælde har jeg svært ved at se skaden (jeg har det faktisk godt med at KEP "straffer" disse tosser), andet end end at det kan forarge. Men igen, det afhænger naturligvis stadig af hvad der rent faktisk skete.
Det var ikke principper? Hvad forstår du ved et princip? Hvis min grundlæggende holdning til spytklatter ikke skulle kunne udtrykkes som et princip, hvad skulle det så være?

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 23. apr 2014, 20:07

Among skrev:Hvis min grundlæggende holdning til spytklatter ikke skulle kunne udtrykkes som et princip, hvad skulle det så være?
En holdning. Nej, vent et standpunkt.

Among
Junior
Junior

Indlæg af Among » 23. apr 2014, 20:20

Steve-Dave skrev:
Among skrev:Hvis min grundlæggende holdning til spytklatter ikke skulle kunne udtrykkes som et princip, hvad skulle det så være?
En holdning. Nej, vent et standpunkt.
Ku' jeg givetvis godt, men det ville i så fald være en mere upræcis sprogbrug, da min holdning til spytklatter er grundlæggende og ikke kommer til at ændre sig i min levetid. Som man siger, "man har et standpunkt, til man tager et nyt", og du vil ikke kunne bruge "princip" i samme betydning. Derfor er "princip" efter min opfattelse det bedste ord.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 23. apr 2014, 20:33

Among skrev:
MHJ skrev:

Det var ikke principper? Hvad forstår du ved et princip? Hvis min grundlæggende holdning til spytklatter ikke skulle kunne udtrykkes som et princip, hvad skulle det så være?
Et princip er noget der ikke bliver svækket af en afvejning af nytte og unytte. Men det er ved at blive for langhåret til dette forum, så jeg vil ikke gå yderligere i dybden med emnet her, andet lige at nævne, at hvis du simpelthen har et princip imod at man (og KEP) spytter i en hvis retning, eller med en hvis intention, så kan jeg argumentere herfra og til dommedag, og der vil aldrig være noget der i din verden kan retfærdiggøre sådan en handling. Det princip er dog - IMHO - noget underligt noget.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Among
Junior
Junior

Indlæg af Among » 23. apr 2014, 20:47

MHJ skrev:
Among skrev:
MHJ skrev:

Et princip er noget der ikke bliver svækket af en afvejning af nytte og unytte. Men det er ved at blive for langhåret til dette forum, så jeg vil ikke gå yderligere i dybden med emnet her, andet lige at nævne, at hvis du simpelthen har et princip imod at man (og KEP) spytter i en hvis retning, eller med en hvis intention, så kan jeg argumentere herfra og til dommedag, og der vil aldrig være noget der i din verden kan retfærdiggøre sådan en handling. Det princip er dog - IMHO - noget underligt noget.
Så har vi nogenlunde nået hinanden. Du har præcist ret i, at jeg netop ikke kan tænke mig til, hvad der skulle retfærdiggøre en spytklat, medmindre vi går til hypotetiske absurditeter som tidligere nævnt. Hvorfor det skulle være et underligt princip, kan jeg dog ikke granske.

seamann

Indlæg af seamann » 23. apr 2014, 20:52

Jeg syntes nu i skal fortsætte - nærmer sig en minðeværdig tråd.

In memory of Groucho (frit citeret):

Those are my principles. If you don't like them I have others.

Among
Junior
Junior

Indlæg af Among » 23. apr 2014, 20:57

Det sjove er, at jeg selv ville tage mig til hovedet, hvis jeg læste andre diskutere "principper", men når man selv er en del af det, så er det så ustyrligt svært at holde fingrene fra tastaturet :D

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 23. apr 2014, 21:51

Jeg forstår sgu godt KEPs reaktion, som var helt på sin plads.

Der sad også to tumper på weber, som blev ved med at råbe af Kusk hver gang han havde bolden. Mærkværdig måde at støtte sit hold.
AaB - the Nordic gateway to Europe

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 23. apr 2014, 23:09

Hold kæft jeg synes i gør et stort nummer ud af 'ingenting'! KEP er tændt, det ved vi! Hvis folk, som han endda forventer opbakning fra, pludselig sviner ham i stedet, så forstår jeg godt frustrationen!
Hvilken følelse ville i selv have, hvis jeres 'venner' pludselig vendte jer ryggen og svinede jer til? Så tænker vi sq da alle fuck jer! Fordi det er i kampens hede og i stedet for at give udtryk for at det generer en, så er det nemmere at tage afstand!

Tåberne er de største svin i denne her!

KEP mere tænding! Vi elsker det!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. apr 2014, 00:10

Zee skrev:Hold kæft jeg synes i gør et stort nummer ud af 'ingenting'! KEP er tændt, det ved vi! Hvis folk, som han endda forventer opbakning fra, pludselig sviner ham i stedet, så forstår jeg godt frustrationen!
Hvilken følelse ville i selv have, hvis jeres 'venner' pludselig vendte jer ryggen og svinede jer til? Så tænker vi sq da alle fuck jer! Fordi det er i kampens hede og i stedet for at give udtryk for at det generer en, så er det nemmere at tage afstand!

Ingen klandrer vel KEP for at være tændt eller frustreret, han bliver klandret for at opføre sig idiotisk og upassende. Jeg kan da sagtens forstå hvis han føler sig provokeret over tilråbene midt i al frustrationen over kampen, men det er bare ikke nogen undskyldning for at opføre sig på den måde - not even close.

KEP skal være mere end almindeligt glad for at ingen kameraer fangede situationen, for så ville blamagen få den helt store vridetur i medierne, og konsekvenserne ville blive store... det er jeg slet ikke i tvivl om. Det er en situation jeg aldrig har set lignende i dansk fodbold, og som jeg ikke ønsker at få at se igen, uanset hvem der spytter og på hvilket stadion det foregår.

Tåberne er, i denne forbindelse, totalt ligegyldige. KEP burde være mand nok at lade den slags fise ind af det ene øre og ud af det andet, uanset om pulsen i situationen er 500.

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Re: Sv: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod R

Indlæg af BoomZ0R » 24. apr 2014, 07:16

Jesper Schmidt skrev:
Zee skrev:Hold kæft jeg synes i gør et stort nummer ud af 'ingenting'! KEP er tændt, det ved vi! Hvis folk, som han endda forventer opbakning fra, pludselig sviner ham i stedet, så forstår jeg godt frustrationen!

Ingen klandrer vel KEP for at være tændt eller frustreret, han bliver klandret for at opføre sig idiotisk og upassende. Jeg kan da sagtens forstå hvis han føler sig provokeret over tilråbene midt i al frustrationen over kampen, men det er bare ikke nogen undskyldning for at opføre sig på den måde - not even close.

KEP skal være mere end almindeligt glad for at ingen kameraer fangede situationen, for så ville blamagen få den helt store vridetur i medierne, og konsekvenserne ville blive store... det er jeg slet ikke i tvivl om. Det er en situation jeg aldrig har set lignende i dansk fodbold, og som jeg ikke ønsker at få at se igen, uanset hvem der spytter og på hvilket stadion det foregår.

Tåberne er, i denne forbindelse, totalt ligegyldige. KEP burde være mand nok at lade den slags fise ind af det ene øre og ud af det andet, uanset om pulsen i situationen er 500.
Vi ser helt forskelligt på det. Jeg synes på ingen måde det er så slemt.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 24. apr 2014, 09:04

hold da kæft en tude tråd. ta jer dog sammen, gå ind på eb.dk og brok jer lidt over amalie... at en mand spydter i retningen af nogle hånelige "fans" er sku ikke specielt slemt, man kunne havde håbet han havde ramt! At denne her tråd kan få 4 sider, er skræmmende.

-ja det var ikke fedt gjort
-ja i er forarget

kom nu vidre!

Besvar