Jeg mener det er på midten og specielt fløjene vi står utrolig svagt lige nu.
Når det så er sagt... Så er det fandme lækkert der kommer noget kreativt blod ind længere oppe på banen.
Og han er særdeles velkommen fra min side.

Jeg gætter på han nok kommer til at overtage kuskes plads.. men skader heller ikke at have en super god spiller, der kan spille både angriber og kant, så bliver vi sværer at læse for modstanderen.AllanPedersen skrev:Jeg har på intet tidspunkt forstået hvorfor der hentes endnu en angriber.
Jeg mener det er på midten og specielt fløjene vi står utrolig svagt lige nu.
Når det så er sagt... Så er det fandme lækkert der kommer noget kreativt blod ind længere oppe på banen.
Og han er særdeles velkommen fra min side.

Thomsen ryger nok til vinter, og så er Ene klar til en fast plads på venstre.Oldager skrev:Fedt, fedt, fedt, fedt!
Var afklaret med at Thomsen fortjente den trøje, og bum! Så står sugerøret og roser Aalborg og klubben efter en lyskeoperation, som forhåbentlig lader os se en Jönsson på mere end 70%!
Ja for satan!
Larsen
PK/Dalle-KEP-Thelander-J.Ahlmann
Jönsson-Würtz-Risgård-Thomsen
Helenius-Spalvis
For min skyld kunne man også bytte rundt på de to kanter, for Thomsen kunne nok også gøre det godt på højre kant.
Og så står man stadig med indskiftere som AK, Ene og PK/Dalsgard! Hvad sker der her?

Det er sjældent transfers i Thomsens størrelse sker om vinteren.. ikke at det ikke kan skeLordMessi skrev:Thomsen ryger nok til vinter, og så er Ene klar til en fast plads på venstre.Oldager skrev:Fedt, fedt, fedt, fedt!
Var afklaret med at Thomsen fortjente den trøje, og bum! Så står sugerøret og roser Aalborg og klubben efter en lyskeoperation, som forhåbentlig lader os se en Jönsson på mere end 70%!
Ja for satan!
Larsen
PK/Dalle-KEP-Thelander-J.Ahlmann
Jönsson-Würtz-Risgård-Thomsen
Helenius-Spalvis
For min skyld kunne man også bytte rundt på de to kanter, for Thomsen kunne nok også gøre det godt på højre kant.
Og så står man stadig med indskiftere som AK, Ene og PK/Dalsgard! Hvad sker der her?
Staup

Puha, det bliver sgu hårdt at smide Patrick af holdet, hvis Dalsgaard bliver fit igen.Glenn Francisco skrev:Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)

Ja det er et godt spørgsmål om de ville kunne vinde over den her -->Glenn Francisco skrev:Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)

Det angreb ville mangle en targetman. Kent vil gerne spille med en kreativ og bevægelig angriber ved siden af en mere stationær angriber som kan noget i boksen. Helenius force er udenfor boksen, og han er desuden bevægelig, mens Spalvis er dygtig i boksen og mere stationær. Jönsson kunne også udfylde Helenius' rolle i angrebet, men Helenius ville med sit gudsbenådede højreben være vigtig mod kompakte hold, for han er en kæmpe trussel på langskud. Jönsson er dog også en klasse for sig, og han behøves også, og Ene, ja, Ene, han skal da også spille! Men da ikke på bekostning af Thomsen? Nej, nej, det ville være forrykt.Glenn Francisco skrev:Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)

Han skulle så være den første udlænding i umindelige tider som får forlænget sin kontrakt ud over 'forsker'-vinduet. Men ellers, wow, fedt, og fantastisk gået af Gaarde. Nu må vi jo se, hvor det ender med det hold, man så har fået skruet sammen, men på nuværende tidspunkt, hvor man må nøjes med at håbe og spå, så kan jeg ikke huske at have været mere imponeret over AaB's ageren.gravballe skrev:fanme et stærkt transfer vindue vi har haft denne sommer.. Kanon arbejde af Allan. 2 års aftale, er vel fornuftigt, håber bare vi formår at forlænge den hurtigt, hvis det viser sig han er ovre sin skade. han kan jo blive en del penge værd.
Der går et par måneder.Ham der Emil skrev:Hvor lang tid kan vi forvente før Jönsson er fit/klar til minutter på banen, efter hans operation?
Så du vil slette det point vi fik i lørdags....?AaB 85 95 99 08 skrev:Føj, hvor er det vigtigt. Det er en klassespiller, vi har fået, hvis han kan holde sig skadesfri og komme ovenpå igen efter operationen. Velkommen tilbage til Rasmus.
På papiret har vi et rigtig stærkt hold. Forhåbentligt har de efter i lørdags også lært (genlært) at holde fokus, og at tingene ikke kommer af sig selv. Man kan godt lidt frygte, at det - med de skader (inkl. Jønsson) og spillere ude af form, vi har - hedder fire kampe og nul point i ligaen samt exit Europa.
Omvendt vil det godt nok være sjovt at få prøvet det nuværende hold af i europæisk gruppespil (minimum EL, som i to forsøg kun er én runde væk), og de bør også være gode nok til toppen, hvis de kan bevare mental fokus og ikke bliver metaltrætte.