Rasmus Jönsson

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Låst
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af AllanPedersen » 21. jul 2014, 15:41

Jeg har på intet tidspunkt forstået hvorfor der hentes endnu en angriber.
Jeg mener det er på midten og specielt fløjene vi står utrolig svagt lige nu.

Når det så er sagt... Så er det fandme lækkert der kommer noget kreativt blod ind længere oppe på banen.
Og han er særdeles velkommen fra min side.
:thumbsup:
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Narildsen
2. div
2. div
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Narildsen » 21. jul 2014, 15:42

Bedste nyhed!!!!

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 21. jul 2014, 15:42

AllanPedersen skrev:Jeg har på intet tidspunkt forstået hvorfor der hentes endnu en angriber.
Jeg mener det er på midten og specielt fløjene vi står utrolig svagt lige nu.

Når det så er sagt... Så er det fandme lækkert der kommer noget kreativt blod ind længere oppe på banen.
Og han er særdeles velkommen fra min side.
:thumbsup:
Jeg gætter på han nok kommer til at overtage kuskes plads.. men skader heller ikke at have en super god spiller, der kan spille både angriber og kant, så bliver vi sværer at læse for modstanderen.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 21. jul 2014, 15:43

Det er virkelig imponerende arbejde af Gaarde i det her transfervindue. Budgettet er stadig skrabet, forlyder det, og alligevel har han fået landet (hvad man må gå ud fra er) sine tre førsteprioriteter. Plus Thrane, der virker lovende. Hatten af.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 21. jul 2014, 15:45

_______Rasmus Jönsson #10_______
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

9800
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Wurtz

Indlæg af 9800 » 21. jul 2014, 15:46

Så må vi bare håbe at det ikke skyldes at Thomsen er på vej videre!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 21. jul 2014, 15:47

Fedt, fedt, fedt, fedt!

Var afklaret med at Thomsen fortjente den trøje, og bum! Så står sugerøret og roser Aalborg og klubben efter en lyskeoperation, som forhåbentlig lader os se en Jönsson på mere end 70%!

Ja for satan!

Larsen
PK/Dalle-KEP-Thelander-J.Ahlmann
Jönsson-Würtz-Risgård-Thomsen
Helenius-Spalvis

For min skyld kunne man også bytte rundt på de to kanter, for Thomsen kunne nok også gøre det godt på højre kant.
Og så står man stadig med indskiftere som AK, Ene og PK/Dalsgard! Hvad sker der her?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Indlæg af LordMessi » 21. jul 2014, 15:49

Oldager skrev:Fedt, fedt, fedt, fedt!

Var afklaret med at Thomsen fortjente den trøje, og bum! Så står sugerøret og roser Aalborg og klubben efter en lyskeoperation, som forhåbentlig lader os se en Jönsson på mere end 70%!

Ja for satan!

Larsen
Helenius-Spalvis

For min skyld kunne man også bytte rundt på de to kanter, for Thomsen kunne nok også gøre det godt på højre kant.
Og så står man stadig med indskiftere som AK, Ene og PK/Dalsgard! Hvad sker der her?
Thomsen ryger nok til vinter, og så er Ene klar til en fast plads på venstre.

Staup

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 21. jul 2014, 15:50

LordMessi skrev:
Oldager skrev:Fedt, fedt, fedt, fedt!

Ja for satan!

Larsen
Helenius-Spalvis

Thomsen ryger nok til vinter, og så er Ene klar til en fast plads på venstre.

Staup
Det er sjældent transfers i Thomsens størrelse sker om vinteren.. ikke at det ikke kan ske
men nok mere realistisk han ryger til sommer.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Indlæg af Glenn Francisco » 21. jul 2014, 15:51

Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)

En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 21. jul 2014, 15:52

Føj, hvor er det vigtigt. Det er en klassespiller, vi har fået, hvis han kan holde sig skadesfri og komme ovenpå igen efter operationen. Velkommen tilbage til Rasmus.

På papiret har vi et rigtig stærkt hold. Forhåbentligt har de efter i lørdags også lært (genlært) at holde fokus, og at tingene ikke kommer af sig selv. Man kan godt lidt frygte, at det - med de skader (inkl. Jønsson) og spillere ude af form, vi har - hedder fire kampe og nul point i ligaen samt exit Europa.

Omvendt vil det godt nok være sjovt at få prøvet det nuværende hold af i europæisk gruppespil (minimum EL, som i to forsøg kun er én runde væk), og de bør også være gode nok til toppen, hvis de kan bevare mental fokus og ikke bliver metaltrætte.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 21. jul 2014, 15:55

Glenn Francisco skrev:Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)

Puha, det bliver sgu hårdt at smide Patrick af holdet, hvis Dalsgaard bliver fit igen.

Men ellers er jeg enig i din idealopstilling, bortset fra at jeg mener, Jønsson bør spille på toppen sammen med Spalvis. De viste stor indbyrdes forståelse for hinanden i de kampe, de nåede at få.

Så kan AK og Helenius være bud på forskellige indskiftere, ialt efter kampens karakter. Jønsson vil alt efter, hvordan en kamp udvikler sig, også kunne blive rykket ned på en kant.
Fodbold skal ses med hjertet!

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 21. jul 2014, 15:56

Ja det er et godt spørgsmål om de ville kunne vinde over den her --> :thumbsup:

[/quote]
Med Viktor Ahlmann som indskifter.. tror godt de kunne give dem kamp ;) :aabfan: :danmarkfan: :cheers:

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 21. jul 2014, 15:57

Hvor lang tid kan vi forvente før Jönsson er fit/klar til minutter på banen, efter hans operation?
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 21. jul 2014, 16:05

Det angreb ville mangle en targetman. Kent vil gerne spille med en kreativ og bevægelig angriber ved siden af en mere stationær angriber som kan noget i boksen. Helenius force er udenfor boksen, og han er desuden bevægelig, mens Spalvis er dygtig i boksen og mere stationær. Jönsson kunne også udfylde Helenius' rolle i angrebet, men Helenius ville med sit gudsbenådede højreben være vigtig mod kompakte hold, for han er en kæmpe trussel på langskud. Jönsson er dog også en klasse for sig, og han behøves også, og Ene, ja, Ene, han skal da også spille! Men da ikke på bekostning af Thomsen? Nej, nej, det ville være forrykt.

Der er godt nok mange klassespillere i denne trup nu, men de fleste er langt fra topformen på grund af skader og manglende kampform (Helenius, Ene, Thomsen, Dalle, Würtz, Jönsson). Tør ikke tænke på når de når topformen. Hold da op. Uuuh, det kilder, nej, stop, ikke tænk på det.

Billede
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 21. jul 2014, 16:07

Retteligt burde Sugerøret have scoret 1 mål og lavet 5 assists bare de første 45 minutter. Hvis de var på 70 %, så bliver han satme konge.
Hader København!

andreasaab89
Allstar
Allstar

Indlæg af andreasaab89 » 21. jul 2014, 16:09

Spørgsmålet er også om Kent tør skifte opstilling ? han har jo tidligere sagt at han vil stille holdet og stilen efter de spillere han har..
Jeg kunne eksempelvis godt se:

Larsen
PK - KEP - Thelander - Ahlmann
Risgaard - Würtz - Thomsen
Jönnson - Spalvis - Helenius

Tror Thomsen kan blive ENDNU bedre hvis han kommer lidt mere ind i banen hvilket en 4-3-3 vil give ham. Samtidig med at Spalvis vil score en enorm mængde mål med helenius og jönnson på hver side..

Omvendt farligt at skifte formation for et hold der lige har vundet the double.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 21. jul 2014, 16:50

gravballe skrev:fanme et stærkt transfer vindue vi har haft denne sommer.. Kanon arbejde af Allan. 2 års aftale, er vel fornuftigt, håber bare vi formår at forlænge den hurtigt, hvis det viser sig han er ovre sin skade. han kan jo blive en del penge værd.
Han skulle så være den første udlænding i umindelige tider som får forlænget sin kontrakt ud over 'forsker'-vinduet. Men ellers, wow, fedt, og fantastisk gået af Gaarde. Nu må vi jo se, hvor det ender med det hold, man så har fået skruet sammen, men på nuværende tidspunkt, hvor man må nøjes med at håbe og spå, så kan jeg ikke huske at have været mere imponeret over AaB's ageren.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

oswald
2. div
2. div

Indlæg af oswald » 21. jul 2014, 17:18

Ham der Emil skrev:Hvor lang tid kan vi forvente før Jönsson er fit/klar til minutter på banen, efter hans operation?
Der går et par måneder.

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 21. jul 2014, 17:20

AaB 85 95 99 08 skrev:Føj, hvor er det vigtigt. Det er en klassespiller, vi har fået, hvis han kan holde sig skadesfri og komme ovenpå igen efter operationen. Velkommen tilbage til Rasmus.

På papiret har vi et rigtig stærkt hold. Forhåbentligt har de efter i lørdags også lært (genlært) at holde fokus, og at tingene ikke kommer af sig selv. Man kan godt lidt frygte, at det - med de skader (inkl. Jønsson) og spillere ude af form, vi har - hedder fire kampe og nul point i ligaen samt exit Europa.

Omvendt vil det godt nok være sjovt at få prøvet det nuværende hold af i europæisk gruppespil (minimum EL, som i to forsøg kun er én runde væk), og de bør også være gode nok til toppen, hvis de kan bevare mental fokus og ikke bliver metaltrætte.
Så du vil slette det point vi fik i lørdags....?

Tror kampen i lørdags var en premierkamp med de nerver der nu en gang er der.... Der var point på tavlen... Og mange holde har det svært i det Sønderjyske... Af en eller anden grund...

Låst