Frank Buck skrev:Jeg har normalt kendt for at have en god fantasi, men jeg har virkelig svært ved at forestille mig at der skulle blive en konflikt. Så dumme tror jeg simpelthen ikke hverken spillerne eller klubberne. De ved der skal findes en løsning, for sker det ikke, vil det være ødelæggende for dansk fodbold. Det er ingen af parterne interesseret i.
Lige nu ser det måske sort ud, men spillerne ved også at de med denne timing har fået lagt maks pres på klubberne og derfor virker de nok lidt utilnærmelige. Jeg tror det blot er et spørgsmål om hvem der blinker først, og én af dem skal nok blinke inden 20. august.
Så skal du bare fantasere lidt videre. Luk øjnene og forestil dig Mads Øland for bordenden.
Han
vil jo bare have denne her konflikt - no matter what.
Igennem hele forløbet har han jo vist han er en malplaceret fagforeningspamper, som hverken er til at hugge eller stikke i - og som elsker den magt han dermed opnår.
Lige meget hvad DF er kommet med af forslag og tilbud har der jo bare været totalt stilhed fra hans side og han har bare siddet med armene over kors og han venter bare på konflikten kan træde i kraft. Så kan han få sin plads i historiebøgerne.
Manden er gal.
En konflikt er for mig at se uundgåelig og SF er totalt afsporet (se også forrige side om deres vanvittige tiltag).
Vi får konflikt og vi får ikke CL. Det er jeg sikker på.