og optagelsen: http://www.dailymotion.com/video/x8ampc ... htmare_fun

Det er fandme voldsomt svinsk at gøre. Manden er skilt, og forsøger at få noget tid sammen med sin søn. Og så er der et par retards der først brækker hans ankel på ferien, og derefter laver den prank og smider den offentligt. Han bliver nu nødt til at flytte, og kan ikke gå nogen steder uden at blive hånet og svinet. Man håber sgu ærlig talt de fjolser der står bag får hvad der tilkommer dem.
Mon ikke der blev sunget "Vi er vestegnen" som er den "oprindelige" tekst, som fcks fans så senere lavede en anden udgave af for at håne/drille brøndbys fans...Pastorius skrev:Der bliver sunget "Vi er mestrene" i Brøndby.
Junior på 9: "Hvad har de gang i, der er da ingen af de to hold der er mestre."
Jeg er egentlig mest forundret over at de skal huske sangen.
Ok - muligvis, men det lød ikke sådanlarsdahl skrev:Mon ikke der blev sunget "Vi er vestegnen" som er den "oprindelige" tekst, som fcks fans så senere lavede en anden udgave af for at håne/drille brøndbys fans...Pastorius skrev:Der bliver sunget "Vi er mestrene" i Brøndby.
Junior på 9: "Hvad har de gang i, der er da ingen af de to hold der er mestre."
Jeg er egentlig mest forundret over at de skal huske sangen.

Hvorfor har du kigget på en CL-kval kamp for kvinder mellem to østeuropæiske hold?sulakvelidze skrev:Jeg burde måske bruge transfertråden til dette. Men rimelig cool at score ni mål i en Europa cup-kamp og lade sig udskifte et kvarter før tid med en spiller, der så går ind og scorer hattrick:
http://www.resultat.dk/kamp/QD8PMc6l/#opstilling;1" onclick="window.open(this.href);return false;

Fordi kvindefodbold er fyldt med smukke fodboldspillere:Mogens skrev:Hvorfor har du kigget på en CL-kval kamp for kvinder mellem to østeuropæiske hold?sulakvelidze skrev:Jeg burde måske bruge transfertråden til dette. Men rimelig cool at score ni mål i en Europa cup-kamp og lade sig udskifte et kvarter før tid med en spiller, der så går ind og scorer hattrick:
http://www.resultat.dk/kamp/QD8PMc6l/#opstilling;1" onclick="window.open(this.href);return false;

Lige netop ham der minder mig i pisser mig af-agtig grad om logikken hos diverse FCM-bønder, der tidligere besøgte dette forum:Provst i Brovst skrev:Kuntværket: Du bringer mit pis i kog – hans egen urin i en kogekedel af Uwe Max!
Jeg kan godt li' hans events. Det er ikke kun provokation, han har oftest en lille spidsfindighed med.sulakvelidze skrev: Lige netop ham der minder mig i pisser mig af-agtig grad om logikken hos diverse FCM-bønder, der tidligere besøgte dette forum:
"Nå, så I reagerer på, at jeg beskylder jer for at lide af mindreværd over for FCM? Så er der jo noget om det!"
"Nå, så du bliver sur over, at jeg pisser på din mur? Altså, du reagerer på det? Ergo er det kunst!"
Hvis Uwe Max Jensen nogensinde pisser på min mur/gavl/bil/cykel/postkasse/what ever og derefter kalder sin opførsel for kunst, vil jeg personligt æde et kilo fordærvede chilibønner, drikke en liter henkogt kaffe og derefter sætte mig på hans ansigt og skide ham ned i munden. Og når jeg er færdig, vil jeg forklare ham, at det bare er performancekunst.

Det er meget muligt, at han er interessant at høre på i andre sammenhænge. Jeg forholder mig til hans urinering på andres ejendom under påskud af såkaldt performancekunst. Hvis du kom ud til din bil og så ham stå og pisse op ad sidedøren i førersiden, ville du så opfatte det som kunst, bare fordi han sagde, at det var det?Pastorius skrev:Jeg kan godt li' hans events. Det er ikke kun provokation, han har oftest en lille spidsfindighed med.sulakvelidze skrev: Lige netop ham der minder mig i pisser mig af-agtig grad om logikken hos diverse FCM-bønder, der tidligere besøgte dette forum:
"Nå, så I reagerer på, at jeg beskylder jer for at lide af mindreværd over for FCM? Så er der jo noget om det!"
"Nå, så du bliver sur over, at jeg pisser på din mur? Altså, du reagerer på det? Ergo er det kunst!"
Hvis Uwe Max Jensen nogensinde pisser på min mur/gavl/bil/cykel/postkasse/what ever og derefter kalder sin opførsel for kunst, vil jeg personligt æde et kilo fordærvede chilibønner, drikke en liter henkogt kaffe og derefter sætte mig på hans ansigt og skide ham ned i munden. Og når jeg er færdig, vil jeg forklare ham, at det bare er performancekunst.
Der var engang et rigtig godt program med han og Jens Gaardboe i P1 som godt kan anbefales.

Erik Mykland var en fabelagtig kunstner i hans FCK-dage, for der var vel ikke mange cm. af København han ikke havde overpisset i en brandert. De burde sætte ham på finansloven.sulakvelidze skrev:Det er meget muligt, at han er interessant at høre på i andre sammenhænge. Jeg forholder mig til hans urinering på andres ejendom under påskud af såkaldt performancekunst. Hvis du kom ud til din bil og så ham stå og pisse op ad sidedøren i førersiden, ville du så opfatte det som kunst, bare fordi han sagde, at det var det?Pastorius skrev:Jeg kan godt li' hans events. Det er ikke kun provokation, han har oftest en lille spidsfindighed med.sulakvelidze skrev: Lige netop ham der minder mig i pisser mig af-agtig grad om logikken hos diverse FCM-bønder, der tidligere besøgte dette forum:
Der var engang et rigtig godt program med han og Jens Gaardboe i P1 som godt kan anbefales.

Karma, kære karma