Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hanga » 7. aug 2014, 22:46

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 8. aug 2014, 14:14

MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 8. aug 2014, 14:47

Det er fandme voldsomt svinsk at gøre. Manden er skilt, og forsøger at få noget tid sammen med sin søn. Og så er der et par retards der først brækker hans ankel på ferien, og derefter laver den prank og smider den offentligt. Han bliver nu nødt til at flytte, og kan ikke gå nogen steder uden at blive hånet og svinet. Man håber sgu ærlig talt de fjolser der står bag får hvad der tilkommer dem.

http://www.sheffieldtelegraph.co.uk/wha ... n-1-451595" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 10. aug 2014, 21:09

Der bliver sunget "Vi er mestrene" i Brøndby.

Junior på 9: "Hvad har de gang i, der er da ingen af de to hold der er mestre."

Jeg er egentlig mest forundret over at de skal huske sangen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af larsdahl » 10. aug 2014, 21:29

Pastorius skrev:Der bliver sunget "Vi er mestrene" i Brøndby.

Mon ikke der blev sunget "Vi er vestegnen" som er den "oprindelige" tekst, som fcks fans så senere lavede en anden udgave af for at håne/drille brøndbys fans...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 10. aug 2014, 22:05

larsdahl skrev:
Pastorius skrev:Der bliver sunget "Vi er mestrene" i Brøndby.

Mon ikke der blev sunget "Vi er vestegnen" som er den "oprindelige" tekst, som fcks fans så senere lavede en anden udgave af for at håne/drille brøndbys fans...
Ok - muligvis, men det lød ikke sådan
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 10. aug 2014, 23:24

Aprospos Brøndby og 9 årige børn, hvordan ser det så ud med BIF fans på den front? Er det lige så slemt som i ældre aldersgrupper?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 11. aug 2014, 21:14

Jeg burde måske bruge transfertråden til dette. Men rimelig cool at score ni mål i en Europa cup-kamp og lade sig udskifte et kvarter før tid med en spiller, der så går ind og scorer hattrick:

http://www.resultat.dk/kamp/QD8PMc6l/#opstilling;1" onclick="window.open(this.href);return false;

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 11. aug 2014, 21:58

sulakvelidze skrev:Jeg burde måske bruge transfertråden til dette. Men rimelig cool at score ni mål i en Europa cup-kamp og lade sig udskifte et kvarter før tid med en spiller, der så går ind og scorer hattrick:

http://www.resultat.dk/kamp/QD8PMc6l/#opstilling;1" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvorfor har du kigget på en CL-kval kamp for kvinder mellem to østeuropæiske hold?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 11. aug 2014, 22:34

Mogens skrev:
sulakvelidze skrev:Jeg burde måske bruge transfertråden til dette. Men rimelig cool at score ni mål i en Europa cup-kamp og lade sig udskifte et kvarter før tid med en spiller, der så går ind og scorer hattrick:

Hvorfor har du kigget på en CL-kval kamp for kvinder mellem to østeuropæiske hold?
Fordi kvindefodbold er fyldt med smukke fodboldspillere:

http://www.youtube.com/watch?v=9S-Lq4EkQug" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 12. aug 2014, 22:40

Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 14. aug 2014, 15:48

Kuntværket: Du bringer mit pis i kog – hans egen urin i en kogekedel af Uwe Max!
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 14. aug 2014, 16:30

Provst i Brovst skrev:Kuntværket: Du bringer mit pis i kog – hans egen urin i en kogekedel af Uwe Max!
Billede
Lige netop ham der minder mig i pisser mig af-agtig grad om logikken hos diverse FCM-bønder, der tidligere besøgte dette forum:

"Nå, så I reagerer på, at jeg beskylder jer for at lide af mindreværd over for FCM? Så er der jo noget om det!"

"Nå, så du bliver sur over, at jeg pisser på din mur? Altså, du reagerer på det? Ergo er det kunst!"

Hvis Uwe Max Jensen nogensinde pisser på min mur/gavl/bil/cykel/postkasse/what ever og derefter kalder sin opførsel for kunst, vil jeg personligt æde et kilo fordærvede chilibønner, drikke en liter henkogt kaffe og derefter sætte mig på hans ansigt og skide ham ned i munden. Og når jeg er færdig, vil jeg forklare ham, at det bare er performancekunst.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 14. aug 2014, 16:54

sulakvelidze skrev: Lige netop ham der minder mig i pisser mig af-agtig grad om logikken hos diverse FCM-bønder, der tidligere besøgte dette forum:

"Nå, så I reagerer på, at jeg beskylder jer for at lide af mindreværd over for FCM? Så er der jo noget om det!"

"Nå, så du bliver sur over, at jeg pisser på din mur? Altså, du reagerer på det? Ergo er det kunst!"

Hvis Uwe Max Jensen nogensinde pisser på min mur/gavl/bil/cykel/postkasse/what ever og derefter kalder sin opførsel for kunst, vil jeg personligt æde et kilo fordærvede chilibønner, drikke en liter henkogt kaffe og derefter sætte mig på hans ansigt og skide ham ned i munden. Og når jeg er færdig, vil jeg forklare ham, at det bare er performancekunst.
Jeg kan godt li' hans events. Det er ikke kun provokation, han har oftest en lille spidsfindighed med.

Der var engang et rigtig godt program med han og Jens Gaardboe i P1 som godt kan anbefales.
Med venlig Hilsen
--
Robert

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 14. aug 2014, 17:51

Pastorius skrev:
sulakvelidze skrev: Lige netop ham der minder mig i pisser mig af-agtig grad om logikken hos diverse FCM-bønder, der tidligere besøgte dette forum:

Jeg kan godt li' hans events. Det er ikke kun provokation, han har oftest en lille spidsfindighed med.

Der var engang et rigtig godt program med han og Jens Gaardboe i P1 som godt kan anbefales.
Det er meget muligt, at han er interessant at høre på i andre sammenhænge. Jeg forholder mig til hans urinering på andres ejendom under påskud af såkaldt performancekunst. Hvis du kom ud til din bil og så ham stå og pisse op ad sidedøren i førersiden, ville du så opfatte det som kunst, bare fordi han sagde, at det var det?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 14. aug 2014, 17:55

sulakvelidze skrev:
Pastorius skrev:

Det er meget muligt, at han er interessant at høre på i andre sammenhænge. Jeg forholder mig til hans urinering på andres ejendom under påskud af såkaldt performancekunst. Hvis du kom ud til din bil og så ham stå og pisse op ad sidedøren i førersiden, ville du så opfatte det som kunst, bare fordi han sagde, at det var det?
Erik Mykland var en fabelagtig kunstner i hans FCK-dage, for der var vel ikke mange cm. af København han ikke havde overpisset i en brandert. De burde sætte ham på finansloven.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 16. aug 2014, 15:21

Ashley Young skidt i munden af fugl.

https://vine.co/v/M37F1mB5IzB
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 16. aug 2014, 15:48

Hanga skrev:Ashley Young skidt i munden af fugl.

Karma, kære karma
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 16. aug 2014, 21:58

Hanga skrev:Ashley Young skidt i munden af fugl.

Lækkert!

Forbandede Judas
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 19. aug 2014, 14:50

- Winning doesn't really matter as long as you win.

Besvar