Potentiel Superligastrejke

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Peter A. » 15. aug 2014, 00:15

Pastorius skrev:
frederikshavneren skrev:Ser ikke News. Er der kø ved håndvasken eller hvad sker der?
News er gået på natsløjfe og genudsender den seneste nyhedstime (fra bånd - formoder jeg)
Det mest aktuelle fåes i BTs opdatering tror jeg..
Hey AaB!

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Foran fjerneren

Indlæg af AaB1978 » 15. aug 2014, 00:17

Morten Crone @Morten_Crone · 14 sek

Zanka og Mads Laudrup er lige gået efter pizza... Ikke meget mere at berette.

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar

Indlæg af Peter A. » 15. aug 2014, 00:19

Egentlig mærkeligt at der ikke er mere medie på..står eks. ingenting på EB.dk lige nu...men der må snart komme en eller anden melding.
Hey AaB!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 15. aug 2014, 00:22

Peter A. skrev:Egentlig mærkeligt at der ikke er mere medie på..står eks. ingenting på EB.dk lige nu...men der må snart komme en eller anden melding.
Mærkeligt. Jeg savner en udmelding, om den så er god eller skidt. Det vil være rart med en afklaring.

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar

Indlæg af Peter A. » 15. aug 2014, 00:24

frederikshavneren skrev:
Peter A. skrev:Egentlig mærkeligt at der ikke er mere medie på..står eks. ingenting på EB.dk lige nu...men der må snart komme en eller anden melding.
Mærkeligt. Jeg savner en udmelding, om den så er god eller skidt. Det vil være rart med en afklaring.
Ja...mærkeligt at der ikke sker noget..men kan håbe at det blot lige er et spørgsmål om at blækket skal tøre på papiret..;-)
Hey AaB!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 15. aug 2014, 00:24

Peter A. skrev:
Pastorius skrev:
frederikshavneren skrev:Ser ikke News. Er der kø ved håndvasken eller hvad sker der?
News er gået på natsløjfe og genudsender den seneste nyhedstime (fra bånd - formoder jeg)

Der forhandles på livet løs i det centrale København torsdag aften. Her mødes Spillerforeningen og Divisionsforeningen nemlig til de sidste og afgørende forhandlinger om en ny overenskomst - og mens en mulig kommende konflikt i dansk fodbold nærmer sig med hastige skridt, ankommer flere af spillerne for at deltage i forhandlingerne torsdag aften.

22:30: Lukas Hradecky og Martin Ørnskov fra Brøndby ankommer.

22:41: Martin Spelmann fra OB ankommer.

22:50: Brøndbys anfører Thomas Kahlenberg møder ind til den sidste time af forhandlingerne.

23:37: Stadig intet nyt fra forhandlingslokalerne. Det virker dog som om, at folk derinde begynder at røre på sig, så en afgørelse kan være lige på trapperne

23:49: Ti minutter til, at der skal være faldet en afgørelse, men stadig intet nyt fra forhandlingslokalet
Det er da godt at landets medier tager situationen alvorligt :-/

Når det blæser er der breaking news, når det gælder liv eller død så er der tavshed.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar

Indlæg af Peter A. » 15. aug 2014, 00:26

Pastorius skrev:
Peter A. skrev:
Pastorius skrev:

Der forhandles på livet løs i det centrale København torsdag aften. Her mødes Spillerforeningen og Divisionsforeningen nemlig til de sidste og afgørende forhandlinger om en ny overenskomst - og mens en mulig kommende konflikt i dansk fodbold nærmer sig med hastige skridt, ankommer flere af spillerne for at deltage i forhandlingerne torsdag aften.

22:50: Brøndbys anfører Thomas Kahlenberg møder ind til den sidste time af forhandlingerne.

23:37: Stadig intet nyt fra forhandlingslokalerne. Det virker dog som om, at folk derinde begynder at røre på sig, så en afgørelse kan være lige på trapperne

23:49: Ti minutter til, at der skal være faldet en afgørelse, men stadig intet nyt fra forhandlingslokalet

Når det blæser er der breaking news, når det gælder liv eller død så er der tavshed.
Enig..jeg undrer mig også at eksempelvis eb.dk og tv2.dk slet ikke har noget opdatering på det af en slags..men lad os håber BT snart bringer nyt..
Hey AaB!

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Foran fjerneren

Indlæg af AaB1978 » 15. aug 2014, 00:26

Morten Crone @Morten_Crone · 8 sek

Det er netop blevet meddelt, at der er halvanden til to timers forhandlinger endnu. Forventet sluttidspunkt mellem 02.00 og 02.30. #boldOK

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar

Indlæg af Peter A. » 15. aug 2014, 00:27

AaB1978 skrev:Morten Crone @Morten_Crone · 8 sek

Det er netop blevet meddelt, at der er halvanden til to timers forhandlinger endnu. Forventet sluttidspunkt mellem 02.00 og 02.30. #boldOK
Aaargh...men umiddelbart positivt...det må da betyde at de er ved at få noget plads..
Hey AaB!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 15. aug 2014, 00:27

frederikshavneren skrev:
Jeg tror roligt du kan regne med, at det der ikke er kommet en udmelding om det ene eller andet udfald er positivt. Det betyder at der er noget at forhandle om og med. Ellers var der blevet sagt go' nat og tak fordi I kom. Vi ses på slagmarken.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af NIN » 15. aug 2014, 00:29

Peter A. skrev:
Pastorius skrev:
Peter A. skrev:
Pastorius skrev:

Enig..jeg undrer mig også at eksempelvis eb.dk og tv2.dk slet ikke har noget opdatering på det af en slags..men lad os håber BT snart bringer nyt..
Fodbold er en ikke eksisterende sport på TV2 - de har helliget sig kvindehåndbolden.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 15. aug 2014, 00:29

AaB1978 skrev:Morten Crone @Morten_Crone · 8 sek

Godt eller skidt tegn?

Det er naturligvis negativt i den forstand at det betyder at parterne ikke er enige, men positivt at de trods alt forhandler videre.

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar

Indlæg af Peter A. » 15. aug 2014, 00:30

https://twitter.com/Morten_Crone" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey AaB!

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar

Indlæg af Peter A. » 15. aug 2014, 00:31

Tjo...men når man udsætter i så forholdsvis kort tid 1,5-2 timer så må det også betyde at man er ved at nå i land med noget...ellers kunne man lige så godt have stoppet nu eller udsat i 5 dage og fortsat i morgen...vil jeg mene?
Hey AaB!

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 15. aug 2014, 00:33

Håber det bedste! Forhåbentlig vågner jeg op til positive nyheder i morgen.

Hinsur
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinsur » 15. aug 2014, 00:34

Peter A. skrev:Tjo...men når man udsætter i så forholdsvis kort tid 1,5-2 timer så må det også betyde at man er ved at nå i land med noget...ellers kunne man lige så godt have stoppet nu eller udsat i 5 dage og fortsat i morgen...vil jeg mene?
Jeg vil give dig ret i det du siger, men lad os nu vente og se.
Hvis man ser på hvor mange spillere der er kommet derind iaften for at deltage i det. Tror nu nok vi spiller bold i næste uge.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 15. aug 2014, 00:40

Jeg holder mig hvertfald oppe indtil der er fundet en løsning. Har alligevel fri i morgen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Hinsur
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinsur » 15. aug 2014, 00:59

00:51 Zanka og Laudrup er netop vendt tilbage med proviant til en hel nat. Der var i hvert fald tale om 15-20 pizzaer. Det kunne tyde på, at det bliver et langt forløb

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af NIN » 15. aug 2014, 01:02

Hinsur skrev:00:51 Zanka og Laudrup er netop vendt tilbage med proviant til en hel nat. Der var i hvert fald tale om 15-20 pizzaer. Det kunne tyde på, at det bliver et langt forløb
Eller så går forhandlingerne helt i hårdknude, fordi de ikke kan blive enige om, hvem der skal betale for pizzaerne.

Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Martin Bak » 15. aug 2014, 01:07

Zaza stævner hele banden for ikke at betale - pizza-gate 2014
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Besvar