Det mest aktuelle fåes i BTs opdatering tror jeg..Pastorius skrev:News er gået på natsløjfe og genudsender den seneste nyhedstime (fra bånd - formoder jeg)frederikshavneren skrev:Ser ikke News. Er der kø ved håndvasken eller hvad sker der?
Potentiel Superligastrejke
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Re: Potentiel Superligastrejke
Hey AaB!
Morten Crone @Morten_Crone · 14 sek
Zanka og Mads Laudrup er lige gået efter pizza... Ikke meget mere at berette.
Zanka og Mads Laudrup er lige gået efter pizza... Ikke meget mere at berette.
- Peter A.
- Allstar

Egentlig mærkeligt at der ikke er mere medie på..står eks. ingenting på EB.dk lige nu...men der må snart komme en eller anden melding.
Hey AaB!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Mærkeligt. Jeg savner en udmelding, om den så er god eller skidt. Det vil være rart med en afklaring.Peter A. skrev:Egentlig mærkeligt at der ikke er mere medie på..står eks. ingenting på EB.dk lige nu...men der må snart komme en eller anden melding.
- Peter A.
- Allstar

Ja...mærkeligt at der ikke sker noget..men kan håbe at det blot lige er et spørgsmål om at blækket skal tøre på papiret..frederikshavneren skrev:Mærkeligt. Jeg savner en udmelding, om den så er god eller skidt. Det vil være rart med en afklaring.Peter A. skrev:Egentlig mærkeligt at der ikke er mere medie på..står eks. ingenting på EB.dk lige nu...men der må snart komme en eller anden melding.
Hey AaB!
Peter A. skrev:Det mest aktuelle fåes i BTs opdatering tror jeg..Pastorius skrev:News er gået på natsløjfe og genudsender den seneste nyhedstime (fra bånd - formoder jeg)frederikshavneren skrev:Ser ikke News. Er der kø ved håndvasken eller hvad sker der?
Det er da godt at landets medier tager situationen alvorligt :-/
Der forhandles på livet løs i det centrale København torsdag aften. Her mødes Spillerforeningen og Divisionsforeningen nemlig til de sidste og afgørende forhandlinger om en ny overenskomst - og mens en mulig kommende konflikt i dansk fodbold nærmer sig med hastige skridt, ankommer flere af spillerne for at deltage i forhandlingerne torsdag aften.
22:30: Lukas Hradecky og Martin Ørnskov fra Brøndby ankommer.
22:41: Martin Spelmann fra OB ankommer.
22:50: Brøndbys anfører Thomas Kahlenberg møder ind til den sidste time af forhandlingerne.
23:37: Stadig intet nyt fra forhandlingslokalerne. Det virker dog som om, at folk derinde begynder at røre på sig, så en afgørelse kan være lige på trapperne
23:49: Ti minutter til, at der skal være faldet en afgørelse, men stadig intet nyt fra forhandlingslokalet
Når det blæser er der breaking news, når det gælder liv eller død så er der tavshed.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Peter A.
- Allstar

Enig..jeg undrer mig også at eksempelvis eb.dk og tv2.dk slet ikke har noget opdatering på det af en slags..men lad os håber BT snart bringer nyt..Pastorius skrev:Peter A. skrev:Det mest aktuelle fåes i BTs opdatering tror jeg..Pastorius skrev:News er gået på natsløjfe og genudsender den seneste nyhedstime (fra bånd - formoder jeg)frederikshavneren skrev:Ser ikke News. Er der kø ved håndvasken eller hvad sker der?Det er da godt at landets medier tager situationen alvorligt :-/
Der forhandles på livet løs i det centrale København torsdag aften. Her mødes Spillerforeningen og Divisionsforeningen nemlig til de sidste og afgørende forhandlinger om en ny overenskomst - og mens en mulig kommende konflikt i dansk fodbold nærmer sig med hastige skridt, ankommer flere af spillerne for at deltage i forhandlingerne torsdag aften.
22:50: Brøndbys anfører Thomas Kahlenberg møder ind til den sidste time af forhandlingerne.
23:37: Stadig intet nyt fra forhandlingslokalerne. Det virker dog som om, at folk derinde begynder at røre på sig, så en afgørelse kan være lige på trapperne
23:49: Ti minutter til, at der skal være faldet en afgørelse, men stadig intet nyt fra forhandlingslokalet
Når det blæser er der breaking news, når det gælder liv eller død så er der tavshed.
Hey AaB!
Morten Crone @Morten_Crone · 8 sek
Det er netop blevet meddelt, at der er halvanden til to timers forhandlinger endnu. Forventet sluttidspunkt mellem 02.00 og 02.30. #boldOK
Det er netop blevet meddelt, at der er halvanden til to timers forhandlinger endnu. Forventet sluttidspunkt mellem 02.00 og 02.30. #boldOK
- Peter A.
- Allstar

Aaargh...men umiddelbart positivt...det må da betyde at de er ved at få noget plads..AaB1978 skrev:Morten Crone @Morten_Crone · 8 sek
Hey AaB!
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Jeg tror roligt du kan regne med, at det der ikke er kommet en udmelding om det ene eller andet udfald er positivt. Det betyder at der er noget at forhandle om og med. Ellers var der blevet sagt go' nat og tak fordi I kom. Vi ses på slagmarken.frederikshavneren skrev:Mærkeligt. Jeg savner en udmelding, om den så er god eller skidt. Det vil være rart med en afklaring.Peter A. skrev:Egentlig mærkeligt at der ikke er mere medie på..står eks. ingenting på EB.dk lige nu...men der må snart komme en eller anden melding.
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Fodbold er en ikke eksisterende sport på TV2 - de har helliget sig kvindehåndbolden.Peter A. skrev:Enig..jeg undrer mig også at eksempelvis eb.dk og tv2.dk slet ikke har noget opdatering på det af en slags..men lad os håber BT snart bringer nyt..Pastorius skrev:Peter A. skrev:Det mest aktuelle fåes i BTs opdatering tror jeg..Pastorius skrev:News er gået på natsløjfe og genudsender den seneste nyhedstime (fra bånd - formoder jeg)frederikshavneren skrev:Ser ikke News. Er der kø ved håndvasken eller hvad sker der?Det er da godt at landets medier tager situationen alvorligt :-/
-
frederikshavneren
- Allstar

Godt eller skidt tegn?AaB1978 skrev:Morten Crone @Morten_Crone · 8 sek
Det er naturligvis negativt i den forstand at det betyder at parterne ikke er enige, men positivt at de trods alt forhandler videre.
- Peter A.
- Allstar

https://twitter.com/Morten_Crone" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey AaB!
- Peter A.
- Allstar

Tjo...men når man udsætter i så forholdsvis kort tid 1,5-2 timer så må det også betyde at man er ved at nå i land med noget...ellers kunne man lige så godt have stoppet nu eller udsat i 5 dage og fortsat i morgen...vil jeg mene?
Hey AaB!
-
frederikshavneren
- Allstar

Håber det bedste! Forhåbentlig vågner jeg op til positive nyheder i morgen.
Jeg vil give dig ret i det du siger, men lad os nu vente og se.Peter A. skrev:Tjo...men når man udsætter i så forholdsvis kort tid 1,5-2 timer så må det også betyde at man er ved at nå i land med noget...ellers kunne man lige så godt have stoppet nu eller udsat i 5 dage og fortsat i morgen...vil jeg mene?
Hvis man ser på hvor mange spillere der er kommet derind iaften for at deltage i det. Tror nu nok vi spiller bold i næste uge.
Jeg holder mig hvertfald oppe indtil der er fundet en løsning. Har alligevel fri i morgen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
00:51 Zanka og Laudrup er netop vendt tilbage med proviant til en hel nat. Der var i hvert fald tale om 15-20 pizzaer. Det kunne tyde på, at det bliver et langt forløb
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Eller så går forhandlingerne helt i hårdknude, fordi de ikke kan blive enige om, hvem der skal betale for pizzaerne.Hinsur skrev:00:51 Zanka og Laudrup er netop vendt tilbage med proviant til en hel nat. Der var i hvert fald tale om 15-20 pizzaer. Det kunne tyde på, at det bliver et langt forløb
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Zaza stævner hele banden for ikke at betale - pizza-gate 2014
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.