Hvis de her Apoel spillere bliver så meget bedre på hjemmebane så må vi også bare sige de har gjort deres arbejde godt. Hvis vi møder der her kontrahold dernede har vi helt sikkert 50 % chance for at gå videre.Hovedet skrev:Det er ikke game over for AaB endnu. Den her hjemmebanefordel er somme tider lidt et tveægget sværd, fordi det er så forbandet kostbart at slippe udebanemål ind. Det kan også forklare AaBs tilgang til 2. halvleg. Heldigvis scorede de altså kun 1 gang, og ingen skal bilde mig ind, at det er verdens ottende vidunder, at AaB scorer dernede.
Jeg er spændt på, hvilken indstilling Apoel kommer med til den kamp. Vil de forsøge at blæse AaB omkuld, velvidende at de faktisk er videre med 0-0? Det kan godt ende som en lidt skizofren omgang for dem, og får AaB scoret, kan et andet mål til AaB være fatalt for dem, da de dermed skal score 3.
Det kan godt være, at Apoel bare er meget bedre hjemme end, og hvis det er tilfældet, må AaB "nøjes" med de 35 millioner og EL - gruppespil. Det havde jo været ren utopi bare for et år siden. Dog sidder jeg lidt med et indtryk af, at det her kan blive et Dinamo Zagreb - dacapo. For deres fans på Cypern er den allerede hjemme med 1-1 i Aalborg, og det kan sagtens være til AaBs fordel.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk