4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20.45
-
andreasaab89
- Allstar

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20
Lucas har da fået spilletid i de to første kamp for Ajax så vidt jeg ved (indskiftninger ca. en halv time)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
EB skyder på at Børsting højst overraskende får højrekanten istedet for ene og wich
„The less you care, the happier you will be.“
-
andreasaab89
- Allstar

'Tjah ser du på dagsformen (altså alle 3 spilleres præstationer indtil videre i denne sæson) vil jeg også mene børsting har leveret klart bedst.Popnizzen skrev:EB skyder på at Børsting højst overraskende får højrekanten istedet for ene og wich
Han har set voldsomt spændende ud. Som en blanding af kusk og thomsen
AaB er min trosretning
Det er et langskud, men de rammer jo også nogle gange:
Der skulle vel ikke være nogen, der kender til et sted i Puerto de Sóller, som kunne finde på at vise kampen i aften?
Der skulle vel ikke være nogen, der kender til et sted i Puerto de Sóller, som kunne finde på at vise kampen i aften?
EB gætter på følgende opstillinger
Og mener derfor Børsting bliver eneste deciderede "overraskelse". Alt i alt en stærk opstilling, og jeg er glad for Kent er gået fra den dårlige vane at bruge Wichmann på kanten. Børsting er et godt valg synes jeg, han arbejder hårdt defensivt, og er ikke bange for at gå ind i dueller mod større spillere som vi så mod EfB. Samtidig virker han stærkere teknisk, og til at have et bedre overblik. Havde AK nu været lidt skarpere havde han jo også fået 2 assissts mod Esbjerg.
Egentlig kan jeg ikke helt se hvad der skulle placere Wichmann over Børsting (bortset fra rutine), men så meget rutine, fra europa, har Wichmann heller ikke at han kan leve på det.
Resten af holdet giver lidt sig selv, og det er godt vi både har Ene samt Wichmann på bænken såfremt enkelte spillere skulle gå døde iløbet af kampen.
Iøvrigt tak til Morten Olsen for at fyre lidt op under Anders Jakobsen inden aftenens opgør, mon ikke han er ekstra tændt nu han ved der er udsigt til en plads på landsholdet.
Samme med Nikolaj Thomsen iøvrigt (såvidt jeg kan forstå er han også i spil, men kan jo tage fejl).
Jeg tror på det, hvilket er et rigtigt skidt tegn da AaB gerne taber (eller hvertfald spiller skidt) når jeg er for optimistisk. Så på gorhånd undskylder jeg.
Apoel: Pardo - Mario Sergio, Carlao, Guilherme, Alexandrou - Morais - Gomes, Vinicius, De Vincenti, Charalambides - Sheridan.
AaB: Larsen - Kristensen, Petersen, Thelander, Blåbjerg - Børsting, Würtz, Risgård, Thomsen - Jacobsen, Helenius
Og mener derfor Børsting bliver eneste deciderede "overraskelse". Alt i alt en stærk opstilling, og jeg er glad for Kent er gået fra den dårlige vane at bruge Wichmann på kanten. Børsting er et godt valg synes jeg, han arbejder hårdt defensivt, og er ikke bange for at gå ind i dueller mod større spillere som vi så mod EfB. Samtidig virker han stærkere teknisk, og til at have et bedre overblik. Havde AK nu været lidt skarpere havde han jo også fået 2 assissts mod Esbjerg.
Egentlig kan jeg ikke helt se hvad der skulle placere Wichmann over Børsting (bortset fra rutine), men så meget rutine, fra europa, har Wichmann heller ikke at han kan leve på det.
Resten af holdet giver lidt sig selv, og det er godt vi både har Ene samt Wichmann på bænken såfremt enkelte spillere skulle gå døde iløbet af kampen.
Iøvrigt tak til Morten Olsen for at fyre lidt op under Anders Jakobsen inden aftenens opgør, mon ikke han er ekstra tændt nu han ved der er udsigt til en plads på landsholdet.
Samme med Nikolaj Thomsen iøvrigt (såvidt jeg kan forstå er han også i spil, men kan jo tage fejl).
Jeg tror på det, hvilket er et rigtigt skidt tegn da AaB gerne taber (eller hvertfald spiller skidt) når jeg er for optimistisk. Så på gorhånd undskylder jeg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
I have a dream, that one day this debatside.dk vil vaere fri for "naar jeg er optimistisk plejer AaB at tabe/Naar jeg spiller paa AaB plejer vi at tabe/Naar der er en positiv stemning herinde, saa gaar det altid galt/etc/etc/etc. Overtroiske assholes.

"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Der skulle eftersigende være en overraskelse mere i startopstillingen end Børsting. Lugter lidt af Gorter..
Jeg er helt overbevist om vi ikke kommer videre. Der er al for meget positiv omtale af AaB og alt for mange optimister, både i medierne, i AaB og på debatside. Det er hårde odds.
For det ikke er slemt nok så er der vel en del af os, der også står til en rimelig god økonomisk gevinst på aktier, hvis vi går videre.
For det ikke er slemt nok så er der vel en del af os, der også står til en rimelig god økonomisk gevinst på aktier, hvis vi går videre.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Ganske enig. Og ud over, som du nævner, at Børsting ikke er bange for at tage del i det fysiskespil og faktisk har et returløb, så bibringer han også med et drys x factor til vores offensiv.jonas386 skrev:EB gætter på følgende opstillinger
Apoel: Pardo - Mario Sergio, Carlao, Guilherme, Alexandrou - Morais - Gomes, Vinicius, De Vincenti, Charalambides - Sheridan.
AaB: Larsen - Kristensen, Petersen, Thelander, Blåbjerg - Børsting, Würtz, Risgård, Thomsen - Jacobsen, Helenius
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Mon ikke hollænderen også er i startopstillingen sammen med Børsting?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Hvis det skal være på den måde, så undlader jeg at spille på APOEL.MHJ skrev:I have a dream, that one day this debatside.dk vil vaere fri for "naar jeg er optimistisk plejer AaB at tabe/Naar jeg spiller paa AaB plejer vi at tabe/Naar der er en positiv stemning herinde, saa gaar det altid galt/etc/etc/etc. Overtroiske assholes.
Så kan du lære det!
Bienvenu Bassogog!
Det var det sidste søm i kisten....farvel CL!astonvilla skrev:Hvis det skal være på den måde, så undlader jeg at spille på APOEL.MHJ skrev:I have a dream, that one day this debatside.dk vil vaere fri for "naar jeg er optimistisk plejer AaB at tabe/Naar jeg spiller paa AaB plejer vi at tabe/Naar der er en positiv stemning herinde, saa gaar det altid galt/etc/etc/etc. Overtroiske assholes.
Så kan du lære det!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Provst i Brovst
- Allstar

Jeg er vildt spændt/nervøs og har influenza - lækker fornemmelse...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Pastorius skrev:Det var det sidste søm i kisten....farvel CL!astonvilla skrev:Hvis det skal være på den måde, så undlader jeg at spille på APOEL.MHJ skrev:I have a dream, that one day this debatside.dk vil vaere fri for "naar jeg er optimistisk plejer AaB at tabe/Naar jeg spiller paa AaB plejer vi at tabe/Naar der er en positiv stemning herinde, saa gaar det altid galt/etc/etc/etc. Overtroiske assholes.
Så kan du lære det!

-
jensemand57
- Allstar

Nemlig. Jeg tror, at vi taber, så bliver man ikke skuffet. Og EL er da også meget bedre end CL. Holdene i EL er jo ikke så stærke som i CL. Forøvrigt er det noget skidt, at vi i det hele taget skal spille europæisk. Der er kun lys øl i hanerne.Pastorius skrev:Jeg er helt overbevist om vi ikke kommer videre. Der er al for meget positiv omtale af AaB og alt for mange optimister, både i medierne, i AaB og på debatside. Det er hårde odds.
- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
debatside.dk er mit første fodboldforum, men hold op, hvor er der mange pessimister herinde
Slap nu af - Støt nu op omkring jeres elskede fodboldhold, og kom med positive udmeldinger, i stedet for - "Arhh vi taber", "det bliver så svært" bla bla bla.. "Det er en heksekedel".
Brækker mig over alle de nyheder på bold.dk de seneste dage, omkring de utallige journalister, der spørger Kent & Co, om hvordan de vil klare sig i heksesækken.
Vi er fucking priviligeret, at vi står med muligheden for at komme i CL. Det er super fedt - Samtidig er vores klub reddet, og vi sikrer endnu mere økonomisk stabilitet efter aftens kamp, når vi samlet har slået Apoel. Jeg glæder mig som sindssyg til den kamp, og drengene går indtil kampen med det bedste de har lært.
God kamp til alle
Slap nu af - Støt nu op omkring jeres elskede fodboldhold, og kom med positive udmeldinger, i stedet for - "Arhh vi taber", "det bliver så svært" bla bla bla.. "Det er en heksekedel".
Brækker mig over alle de nyheder på bold.dk de seneste dage, omkring de utallige journalister, der spørger Kent & Co, om hvordan de vil klare sig i heksesækken.
Vi er fucking priviligeret, at vi står med muligheden for at komme i CL. Det er super fedt - Samtidig er vores klub reddet, og vi sikrer endnu mere økonomisk stabilitet efter aftens kamp, når vi samlet har slået Apoel. Jeg glæder mig som sindssyg til den kamp, og drengene går indtil kampen med det bedste de har lært.
God kamp til alle
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
- Provst i Brovst
- Allstar

- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
Provst i Brovst skrev:
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Vi skal frem og scorer og så stille han med en angriber ....
„The less you care, the happier you will be.“
Aha. Altså en art 4-4-1-1 / 4-5-1. Det lyder vel ikke helt ulogisk.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."