4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20.45

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
andreasaab89
Allstar
Allstar

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af andreasaab89 » 26. aug 2014, 17:14

Lucas har da fået spilletid i de to første kamp for Ajax så vidt jeg ved (indskiftninger ca. en halv time)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Popnizzen » 26. aug 2014, 17:22

EB skyder på at Børsting højst overraskende får højrekanten istedet for ene og wich
„The less you care, the happier you will be.“

andreasaab89
Allstar
Allstar

Indlæg af andreasaab89 » 26. aug 2014, 17:26

Popnizzen skrev:EB skyder på at Børsting højst overraskende får højrekanten istedet for ene og wich
'Tjah ser du på dagsformen (altså alle 3 spilleres præstationer indtil videre i denne sæson) vil jeg også mene børsting har leveret klart bedst.
Han har set voldsomt spændende ud. Som en blanding af kusk og thomsen :)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 26. aug 2014, 17:48

Det er et langskud, men de rammer jo også nogle gange:
Der skulle vel ikke være nogen, der kender til et sted i Puerto de Sóller, som kunne finde på at vise kampen i aften?

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 26. aug 2014, 18:05

EB gætter på følgende opstillinger
Apoel: Pardo - Mario Sergio, Carlao, Guilherme, Alexandrou - Morais - Gomes, Vinicius, De Vincenti, Charalambides - Sheridan.

AaB: Larsen - Kristensen, Petersen, Thelander, Blåbjerg - Børsting, Würtz, Risgård, Thomsen - Jacobsen, Helenius

Og mener derfor Børsting bliver eneste deciderede "overraskelse". Alt i alt en stærk opstilling, og jeg er glad for Kent er gået fra den dårlige vane at bruge Wichmann på kanten. Børsting er et godt valg synes jeg, han arbejder hårdt defensivt, og er ikke bange for at gå ind i dueller mod større spillere som vi så mod EfB. Samtidig virker han stærkere teknisk, og til at have et bedre overblik. Havde AK nu været lidt skarpere havde han jo også fået 2 assissts mod Esbjerg.
Egentlig kan jeg ikke helt se hvad der skulle placere Wichmann over Børsting (bortset fra rutine), men så meget rutine, fra europa, har Wichmann heller ikke at han kan leve på det.
Resten af holdet giver lidt sig selv, og det er godt vi både har Ene samt Wichmann på bænken såfremt enkelte spillere skulle gå døde iløbet af kampen.

Iøvrigt tak til Morten Olsen for at fyre lidt op under Anders Jakobsen inden aftenens opgør, mon ikke han er ekstra tændt nu han ved der er udsigt til en plads på landsholdet.
Samme med Nikolaj Thomsen iøvrigt (såvidt jeg kan forstå er han også i spil, men kan jo tage fejl).

Jeg tror på det, hvilket er et rigtigt skidt tegn da AaB gerne taber (eller hvertfald spiller skidt) når jeg er for optimistisk. Så på gorhånd undskylder jeg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2014, 18:47

I have a dream, that one day this debatside.dk vil vaere fri for "naar jeg er optimistisk plejer AaB at tabe/Naar jeg spiller paa AaB plejer vi at tabe/Naar der er en positiv stemning herinde, saa gaar det altid galt/etc/etc/etc. Overtroiske assholes.

Billede
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

AalBoyeBK
1. div
1. div

Indlæg af AalBoyeBK » 26. aug 2014, 18:50

Der skulle eftersigende være en overraskelse mere i startopstillingen end Børsting. Lugter lidt af Gorter..

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2014, 18:52

Jeg er helt overbevist om vi ikke kommer videre. Der er al for meget positiv omtale af AaB og alt for mange optimister, både i medierne, i AaB og på debatside. Det er hårde odds.

For det ikke er slemt nok så er der vel en del af os, der også står til en rimelig god økonomisk gevinst på aktier, hvis vi går videre.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 26. aug 2014, 19:02

jonas386 skrev:EB gætter på følgende opstillinger
Apoel: Pardo - Mario Sergio, Carlao, Guilherme, Alexandrou - Morais - Gomes, Vinicius, De Vincenti, Charalambides - Sheridan.

AaB: Larsen - Kristensen, Petersen, Thelander, Blåbjerg - Børsting, Würtz, Risgård, Thomsen - Jacobsen, Helenius

Og mener derfor Børsting bliver eneste deciderede "overraskelse". Alt i alt en stærk opstilling, og jeg er glad for Kent er gået fra den dårlige vane at bruge Wichmann på kanten. Børsting er et godt valg synes jeg, han arbejder hårdt defensivt, og er ikke bange for at gå ind i dueller mod større spillere som vi så mod EfB. Samtidig virker han stærkere teknisk, og til at have et bedre overblik. Havde AK nu været lidt skarpere havde han jo også fået 2 assissts mod Esbjerg.
Egentlig kan jeg ikke helt se hvad der skulle placere Wichmann over Børsting (bortset fra rutine), men så meget rutine, fra europa, har Wichmann heller ikke at han kan leve på det.
Resten af holdet giver lidt sig selv, og det er godt vi både har Ene samt Wichmann på bænken såfremt enkelte spillere skulle gå døde iløbet af kampen.

Iøvrigt tak til Morten Olsen for at fyre lidt op under Anders Jakobsen inden aftenens opgør, mon ikke han er ekstra tændt nu han ved der er udsigt til en plads på landsholdet.
Samme med Nikolaj Thomsen iøvrigt (såvidt jeg kan forstå er han også i spil, men kan jo tage fejl).

Jeg tror på det, hvilket er et rigtigt skidt tegn da AaB gerne taber (eller hvertfald spiller skidt) når jeg er for optimistisk. Så på gorhånd undskylder jeg.
Ganske enig. Og ud over, som du nævner, at Børsting ikke er bange for at tage del i det fysiskespil og faktisk har et returløb, så bibringer han også med et drys x factor til vores offensiv.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 26. aug 2014, 19:04

Mon ikke hollænderen også er i startopstillingen sammen med Børsting?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 26. aug 2014, 19:04

MHJ skrev:I have a dream, that one day this debatside.dk vil vaere fri for "naar jeg er optimistisk plejer AaB at tabe/Naar jeg spiller paa AaB plejer vi at tabe/Naar der er en positiv stemning herinde, saa gaar det altid galt/etc/etc/etc. Overtroiske assholes.

Billede
Hvis det skal være på den måde, så undlader jeg at spille på APOEL.
Så kan du lære det!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2014, 19:07

astonvilla skrev:
MHJ skrev:I have a dream, that one day this debatside.dk vil vaere fri for "naar jeg er optimistisk plejer AaB at tabe/Naar jeg spiller paa AaB plejer vi at tabe/Naar der er en positiv stemning herinde, saa gaar det altid galt/etc/etc/etc. Overtroiske assholes.

Billede
Så kan du lære det!
Det var det sidste søm i kisten....farvel CL!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 26. aug 2014, 19:12

Jeg er vildt spændt/nervøs og har influenza - lækker fornemmelse...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 26. aug 2014, 19:16

Pastorius skrev:
astonvilla skrev:

Billede
Så kan du lære det!
Det var det sidste søm i kisten....farvel CL!
Billede

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 26. aug 2014, 19:17

Pastorius skrev:Jeg er helt overbevist om vi ikke kommer videre. Der er al for meget positiv omtale af AaB og alt for mange optimister, både i medierne, i AaB og på debatside. Det er hårde odds.

For det ikke er slemt nok så er der vel en del af os, der også står til en rimelig god økonomisk gevinst på aktier, hvis vi går videre.
Nemlig. Jeg tror, at vi taber, så bliver man ikke skuffet. Og EL er da også meget bedre end CL. Holdene i EL er jo ikke så stærke som i CL. Forøvrigt er det noget skidt, at vi i det hele taget skal spille europæisk. Der er kun lys øl i hanerne. :cool: sådan så kom pessimismen sgu på kortet :aabfan:

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Indlæg af Supersystem » 26. aug 2014, 19:19

debatside.dk er mit første fodboldforum, men hold op, hvor er der mange pessimister herinde :o

Slap nu af - Støt nu op omkring jeres elskede fodboldhold, og kom med positive udmeldinger, i stedet for - "Arhh vi taber", "det bliver så svært" bla bla bla.. "Det er en heksekedel".

Brækker mig over alle de nyheder på bold.dk de seneste dage, omkring de utallige journalister, der spørger Kent & Co, om hvordan de vil klare sig i heksesækken.

Vi er fucking priviligeret, at vi står med muligheden for at komme i CL. Det er super fedt - Samtidig er vores klub reddet, og vi sikrer endnu mere økonomisk stabilitet efter aftens kamp, når vi samlet har slået Apoel. Jeg glæder mig som sindssyg til den kamp, og drengene går indtil kampen med det bedste de har lært. :danmarkfan:

God kamp til alle :cool:
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 26. aug 2014, 19:24

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Indlæg af Supersystem » 26. aug 2014, 19:24

Provst i Brovst skrev:
:o :o :o :o :o
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Popnizzen » 26. aug 2014, 19:26

Vi skal frem og scorer og så stille han med en angriber ....
„The less you care, the happier you will be.“

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 26. aug 2014, 19:26

Aha. Altså en art 4-4-1-1 / 4-5-1. Det lyder vel ikke helt ulogisk.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar