Mellemsæson er selvfølgelig at stramme den, hvis AaB kommer i medaljekamp igen, hvad de selvfølgelig sagtens kan komme. Jeg har bare svært ved at forestille mig guld to år i træk, og derfor regner jeg ikke AaB som en af de klubber, der kan stå i vejen for FCM's første mesterskab. Andre må tage vagten, og der har de jo så meldt sig ud på stribe.Yankee skrev:Hvis du kan konkludere at "AaB aldrig vinder to år i træk", så vil jeg bruge samme logik til at konkludere at FCM aldrig vinder noget som helst. (den fik Flæskefrank vist lige outpacet mig på)
Det her er ingen mellemsæson for AaB. Vi har allerede slået FCK og FCM og har kun ét point færre end på samme tid sidste år. Samtidig har vi hentet kæmpe-profiler som Helenius og Rasmus Jönsson. Det er to mega-transfers, som ALLE de andre klubber er grønne af misundelse over.
Det nærmer sig altså en hån mod de ting, der foregår i AaB, hvis man regner det her for en mellemsæson.
Selvfølgelig kan man ikke definitivt afskrive et nyt mesterskab til AaB. Men sandsynligheden taler for noget andet i år, og derfor er Danske Spils odds 1,90 på guld til FCM meget sigende for, hvor store favoritter de er lige nu. Jeg håber selvfølgelig, at det ændrer sig, men lige nu er Superligaen i en tilstand, hvor guldet er lige til at samle op for Glen & Co. Jeg vil faktisk gå så langt som at kalde det en skandale, hvis de misser denne mulighed.